Zwitsal wasverzachter van Robijn

Discussie in 'De lounge' gestart door jumphola, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yep, gewoon meer gebruiken! En zo vliegen de flessen, a €3,50 - €8, er doorheen :D

2. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik heb zowel wasmiddel als verzachten gebruikt, maar ook dan is de geur snel vervlogen.
    Had gehoopt dat de hele verdieping heerlijk naar Zwitsal zou gaan ruiken, maar dat was iets teveel verwacht.

3. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Ik heb het in een plantenspuit gedaan en het is nu een luchtverfrisser :D
    Want met wassen vind ik het ook een tegenvaller en als het op is koop ik het ook niet meer.

4. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Kun je me eens uitleggen hoe je dat doet? :)

5. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja hoor!
    Recept voor 2.5L
    -40 gr zwitsal zeep, geraspt met een keukenrasp
    -2,5 L water
    - 20 gr soda, soda alleen toevoegen als je het voor 60 gr was gaat gebruiken.

2,5L water aan de kook brengen, dan de zeep toevoegen. Zeep goed laten oplossen. Vervolgens 1 nachtje laten staan en daarna nogmaals goed doorroeren. Het wordt een 'lobbig' middel. En dan overgieten in oude wasmiddel flessen of iets anders wat afsluitbaar is.
    Simpel en heel goedkoop!!

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Bedankt!!! Ga het ook eens proberen :)

Gisteren trouwens wel een paar flessen gescoord in de Bonus. Je ruikt het inderdaad niet heel erg, maar als je hier komt in de ruimte waar de was hangt, ruik je het wel.

7. MomQ 2 be

MomQ 2 be Bekend lid

28 jan 2012
    532
    0
    0
    Noord Holland
    Zowel de wasverzachter als het wasmiddel heb ik geroken, maar niet gekocht...vondt het niet zo lekker ruiken als dat ik gehoopt/verwacht had
    Ik denk dat ik toch het wel eens ga proberen, als ie in de aanbieding is ;)

8. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.186
    170
    63
    NULL
    NULL
    Wat vreemd dat het bij de meesten zo snel vervliegt. Zou het kunnen liggen aan de temperatuur waarop gewassen wordt en aan het materiaal van de kleding? Want zolang mijn wasgoed hangt te drogen ruik ik zwitsal. Eenmaal droog ruik ik het bij de meeste kledingstukken niet echt als ik eraan ruik. Maar als ik me dan ga omkleden ofzo dan ruik ik wel weer een vleugje zwitsal. Het viel me toevallig vorige week op, omdat ik kleding ging passen en dus vaak aan/uit kleedde, en telkens rook ik zwitsal.

9. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Waar in de bonus ?
    En wat voor bonus ?

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Was gisteren bij de AH (zal nu nog wel zo zijn :p ), Robijn 2+1 gratis.

11. lisanne123

lisanne123 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.862
    0
    36
    Op de site staan ze allemaal 2+1 gratis behalve Zwitsal . Ben benieuwd !

12. DDucky

DDucky Bekend lid

7 jul 2014
    997
    317
    63
    Gisteren nog bij de AH 3 flessen gekocht :)
    Ook de Zwitsal geur doet daar mee :D
    Mijn eerste wasje is aan het draaien thuis, hopelijk blijft de geur wel lekker hangen in handdoeken (A)

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Gisteren de kleren van mijn zoontje gewassen met het wasmiddel en wasverzachter. Heb er meer in gedaan als normaal maar ik ruik het nu bijna niet meer.
    Gewassen op 30 graden

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

Jaaa 1 vest van mij ruikt naar Zwitsal!! :D

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik ben er wel tevreden over. Je ruikt het niet heel erg, maar als ik nu op zolder kom, ruik ik wel een vleugje Zwitsal. Bovenal vind ik het lekker fris ruiken!

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ruik de wasverzachter ook niet meer echt, om die geur te versterken heb ik wasverzachter bij het water in de plantenspuit gedaan, want ik maak m'n was altijd iets vochtig voor het strijken.

Je kunt trouwens ook een paar druppeltjes Zwitsal parfum in het water van je strijkijzer doen. Ik vind het echt een héérlijke geur om in m'n was te hebben! Ik heb het wasmiddel zelf gemaakt met Zwitsal zeep. Veeel goedkoper.

17. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Kwam net dit bericht tegen op Facebook:

Even een waarschuwing voor iedereen! Mijn collega heeft vorige week robijn met zwitsal geur wasmiddel gekocht . Daar heeft ze 1 was mee gedraaid en alle kleding zat onder de bleekvlekken!!! Volgens robijn mag kleding waar een driehoek in staat niet met dit middel gewassen worden. Let op aub!! Zij kan alle kleding dus weggooien! Delen aub!

Net vandaag 2 flessen wasmiddel gehaald en er nu een was mee aan het draaien.
    Hopen dat ik mijn was ook niet hoef weg te gooien.:(

Iemand hier dit ook al gehad ?

18. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@wendyw80

Hier niets van gemerkt. Heb net alles uitgewassen voor de baby, kleertjes, beddengoed, hydrofielluiers, alles ziet er prima uit! En het ruikt ook nog eens heerlijk!

19. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik heb vandaag meer wasmiddel gebruikt en nu ruik ik het wel goed :)

20. mbeekje

mbeekje Bekend lid

9 jan 2012
    725
    1
    18
    Werk als sociaal pedagogisch hulpverlener en passi
    Groningen
    Ik heb het ook laatst gekocht. De geur vind ik na het wassen tegenvallen. Erg jammer.

Deel Deze Pagina