Zwitsal wasverzachter van Robijn

Discussie in 'De lounge' gestart door jumphola, 20 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    De was is er gelukkig netjes uitgekomen.
    Ruikt niet overdreven veel naar Zwitsal,de volgende keer
    maar iets meer gebruiken.

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik ben tevreden over de wasverzachter. De kleding ruikt heerlijk na die tijd...

Ik ben echter ontevreden over de wasmiddel van Zwitsal. Dat ruik ik niet na het wassen. Heb daar expres geen wasverzachter bijgegooid, maar je ruikt geen Zwitsal.

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Ik dacht ook: oh lekker!
    Eerste keer wassen met alleen het wasmiddel... en ik rook echt helemaal niets. Ik had express niet ook nog eens wasverzachter erbij gedaan want dacht dat het dan wel heftig zou zijn.
    Nu was ik met wasverzachter erbij. Het ruikt heeeeel subtiel naar zwitsal. Zou wel wat meer mogen ruiken. Lijkt me niet de bedoeling dat je er nog veel meer wasmiddel in moet doen.

Dat van de bleekvlekken heb ik niet gehad, maar ik ga er wel even op letten.

4. IH5

IH5 Niet meer actief

Wasmiddel + wasverzachter en ik ruik het niet / nauwelijks wanneer het uit de droger komt. Ik heb er echt meer dan genoeg in gedaan, flessen zijn beide alweer leeg maar ik koop het niet weer.

Die "parfum"wasverzachters van Robijn zijn wel heerlijk. Dat ruik je tenminste nog wanneer je de kleding aantrekt, dus daar ga ik weer mee verder.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik vind de zwitsalreeks waardeloos... zeker als je een droger gebruikt want dan komt het bijna geurloos eruit

zonder droger buiten hangen dan nog moet je je neus diep erin graven om wat vaags te ruiken

nee, valt mij echt tegen, terwijl ik verder een groot robijn fan ben

6. Loesje 29

Loesje 29 Bekend lid

28 dec 2010
    660
    0
    0
    P&O
    Noord Brabant
    Nu bij Jumbo 1+1 gratis

7. IlonavanH90

IlonavanH90 Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.580
    2
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oosterland
    Lijkt me heerlijk!
    Helaas is vl allergisch voor alles behalve neutral, dus misschien als we straks kinderkleertjes hebben om te wassen, ik ze daar wel mee ga wassen.

8. Jenneken

Jenneken Lid

13 mei 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond de geur eigenlijk ook heel erg tegenvallen.. Hoe wel ik het voor kinderen een heerlijke geur vind, vind ik het voor mijn eigen kleren niet zo fantastisch. Dan hou ik het toch liever bij de andere wasverzachters van Robijn!

9. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Gebruik het nu een paar weken en ben helemaal verkocht. Half tot driekwart bolletje (wat erbij zit) wasmiddel in de trommel en een scheutje wasverzachter in het wasverzachterbakje van de wasmachine. Mijn washok ruikt extreem lekker naar Zwitsal :), de was zelf gelukkig minder intensief maar overduidelijk een Zwitsal-geurtje. Bij de spullen die ik in de droger doe (alleen handdoeken en beddengoed) ruik ik het een stuk minder, maar dat lijkt me logisch. Gelukkig geen bleekvlekken, en heb alles er al mee gewassen.

10. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ruik het nu eigenlijk ook wel goed. Ik dacht eerst dat het tegenviel, maar toen ik kleding aantrok wat met Zwitsal was gewassen, rook ik de hele dag zo'n vleugje Zwitsal :)

11. susy26

susy26 Niet meer actief

hier ook gekocht, nog niet gebruikt, maar ben benieuwd

12. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik was de dekentjes en kleertjes van de baby ermee en ons beddengoed. Onze kleding was ik met gewoon wasmiddel. Mn man wil absoluut niet naar babybillen ruiken hahaha

Deel Deze Pagina