Ik ben wel heel benieuwd! Ga het zeker een keer proberen. Zo heel sterk ruikt het nooit meer als je je kleding aan hebt vind ik, die wasmiddelen geuren en wasverzachters.
Lijkt me wel lekker. Alleen dl heeft een heel gevoelige huid. Dus hoop dat ze er tegen kan. Ik heb ook de Zwitsal eau de toilette... zo lekker. Alleen vervliegt het heel snel.
Ik denk dat deze wasverzachter een succesnummertje gaat worden. Kassa voor Robijn dus ;-p Je moet alleen wel de wasmiddel erbij gebruiken gebruiken lijkt me
Lijkt me echt heerlijk, maarja denk dat mensen raar op gaan kijken als ik naar zwitsal ruik whaha. Maar misschien eens een fles uitproberen, ik heb immers ook de 'Eau de Zwitsal' en die draag ik regelmatig en (behalve van de kinderen) heb ik geen commentaar gehad nog.
jaa HEBBEN vooral voor dochter maar ook voor mezelf ik dacht zelfs al aan meteen maar een aantal flessen mee te nemen voor het geval ze op zijn maar misschien sla ik een beetje door
Ik word er blij van. Ga het denk gebruiken voor de kleertjes van mijn zoontje en onze handdoeken en de hydrofiel luiers. Mijn eigen kleren mogen wel gewoon naar grote mensen wasmiddel blijven ruiken
Mijn vriend is dol op de geur van zwitsal. Hij zou het zeker kunnen waarderen maar ik ga er geen kleding mee wassen. Bij de handdoeken of dekbedovertrekken