Mijn man roept al ' jij gaat mijn kleren niet met die Zwitsal meuk wassen hoor! ' Hahaha, heeft hij even pech, ik ga niets apart wassen. Dan moet hij het zelf maar doen
Ik ga me toch zeker niets van anderen aantrekken wat ze van mijn naar zwitsal ruikende kleding denken?! Volgende week ga ik het meteen halen! Love it
En iedereen maar naar de dokter voor huidirritatie, al die parfum is ontzettend slecht voor je huid. exceem etc. En daarna lekker in een zwitsalbadje, dag huidlaag.
Ik zie al een paar keer voorbij komen dat er zoveel parfum in zwitsal zit maar dat is met andere wasmiddelen en wasverzachters toch ook zo?
Oeh lekker maar zou alleen de kleding van de kinderen hiermee wassen Alleen zou dit wel kunnen met een baby, ze raden het gebruik van wasverzachter toch altijd af?
Ik zie een leuk grapje aankomen voor mijn man Stiekum de was doen in die zwitsal spul. Zie hem al thuiskomen uit het werk, he schat, ik ruik naar baby! haha..
Ik heb van begin af aan altijd wasverzachter door de was gedaan en mijn dochter heeft er altijd tegen gekund. Kwestie van proberen denk ik, ieder kind is anders.
dat geldt toch alleen voor begin peroide, bij mijn zoontje kwam het na 6 maanden ook gewoon terug hoor, bij deze zal ik denk ook naar een paar weken/maanden weer proberen, eigenlijk houd ik gewoon veel van wasverzachter, vind het ook heerlijk op mijn kleren en switzal HMMM kan niet wachten
Je kind vooral alleen maar verzorgen met parfumloze spullen.. dan kunnen ze over een paar jaar zeker nergens tegen ik ben het levende bewijs mijn moeder gebruikte altijd allemaal partfumloze producten voor mij en ik ben allergish voor bijna alles! Zelf gebruik ik zwitsal bij mijn zoontje en hij heeft echt nergens last van kleding was ik met robijn plus was verzachter en ook daar reageer hij niet op!
Dit is ook een onzinopmerking. Een kind is er gevoelig voor of niet...dat heeft niks te maken met alleen maar parfumloze producten gebruiken.
Noem het onzin wat je wilt ik heb jarenlang bij een dermatoloog gelopen ivm ernstige huiduitslag noem het onzin maar sinds ik gewoon producten met parfum ben gaan gebruiken kan mijn huid er steeds beter tegen.. ik geloof niet zo in cremetjes vol hormonen.. dat is pas goed voor je! Maar goed nu kan ik dus een stuk beter tegen parfum dingen.. ik kan zelfs een lichte parfum op mijn hals spuiten dit was twee jaar geleden onmogelijk.