Oh heerlijk, ik ga zeker een fles wasverzachter kopen. Kan mij het schelen of ik naar baby ruik, mijn opa waste zich ook met Zwitsal.
Oh lekker! Alleen... Mijn jongste is nu 1¾. Behoorlijk baby af... Weet niet of ik er dan nog mee weg kom. Daarnaast... is allemaal weer parfum natuurlijk. Reageert mijn zoons huidje niet zo goed op (heb nu neutral). Maar als ik een baby zonder gevoelige huis zou hebben, zou ik het wel weten!
Maar zou wasmiddel en wasverzachter niet dubbelop zijn? Denk dat als je alleen het wasmiddel gebruikt het al zwitsal genoeg is
Als ik zwitsal of een bepaalde merk handen-desinfectiemiddel gebruik krijg ik gelijk een flashback naar de NICU. Dadelijk ruikt half Nederland daarnaar.. feest
Op welke dag komt die precies? Dan sta ik om 8u in de winkel en hou ik een wasdag En als ik alleen de wasverzachter koop ruik ik die zwitsal dan ook? Ik heb laatst veel wasmiddel opgeslagen
denk wel dat je het met alleen wasverzachter ook ruikt, net als met lenor bijvoorbeeld! ik wil het iig ook proberen lijkt me heerlijk.
Ik heb de wasverzachter!! Hij ruikt heeeel lekker. Nog niet gebruikt maar wel geroken aan de fles haha. Was een actie bij de bas; 4 voor 5 euro. Mijn vriend heeft alleen 1 fles van zwitsal mee genomen, rest patchoeli en musk. Hij zei gebruik die zwitsal maar voor jezelf hahaha.
Ik heb de flessen van bas van der Heijden 4 flessen voor 5 euro. En vanaf morgen bij kruitvat maar dan kost een fles 2,99 zag ik op de site
Ik twijfel nog of ik van de week bij bas ga halen... Heb nog 8 flessen robijn wasverzachter staan dus om dan weer te halen is ook wat overdreven...