Heb net twee flessen wasmiddel bij de lidl gehaald dus heb geen haast maar zal hier wel binnen no Time uitverkocht zijn verwacht ik. Anders volgende week maar. Meestal was ik de kleding van de kinderen apart. Mijn eigen kleding hoeft niet zo nodig naar Zwitsal te ruiken haha
oehh die wil ik hebben hebben hebben! kom net terug van de jumbo maar daar hebben ze het nog niet dus om 13.00 uur maar even naar kruidvat iemand robijntje zwitsal al gehaald en gebruikt? ben zoooo nieuwsgierig
Lijkt me lekker.Hier konden we geen Zwitsal gebruiken omdat de meiden een heel gevoelige huid hadden. Ben gek op Robijn wasverzachter, wil deze ook wel proberen.
Ik heb gisteren 4 flessen gehaald bij Dirk van den broek (voor heen bas van der heijden). Was in de aanbieding 4 flessen voor 5 euro. Alle robijn varianten en hier zat dus ook de nieuwe robijn zwitsal erbij. Het ruikt heeerlijk! Heb er nog niet mee gewassen dus dat moet ik nog uitproberen.
Jammer dat het van Robijn is. Daar kunnen wij hier thuis niet tegen namelijk. Gebruik verder alles van zwitsal.
Ik vind het een heerlijk geurtje, daar niet van, maar dan meer voor de kleding van mijn peuter en kleuter. Ik ruik liever zelf naar een lekker parfum, ipv naar baby, evenals mijn man. En ik heb het idee dat mijn 17 jarige zoon ook niet zo graag naar Zwitsal zou willen ruiken dus, nee, ondanks dat ik het wel lekker vind ruiken, zou ik er niet voor kiezen.
echt balen. had speciaal mn was laten liggen voor vandaag haha geen idee waar ik hier nog naar toe kan. geen dirk/bas in de omgeving. nog winkels die het zouden moeten hebben ? emte ?
ik hou van het lekkere zwitsal luchtje! ik ga m ook zeker kopen. mn man zei wel, je was niet mijn werkkleren ermee hoor (hij is straatmaker) lekker voorschut bij mn collega's
Ik heb nog niks gezegd over de zwitsal. Ik koop het gewoon en was er alles mee. Ben benieuwd of hij het gaat merken. Ik zeg het achteraf wel hoor
ik doe man zijn kleding er ook niet bij. al zei hij dat het hem niet interesseert dat hij naar zwitsal ruikt als zijn werkkleding maar schoon en fris is maar hier tot nu nergens te verkrijgen. beetje jammer ik had me er zo op verheugd
helaas kruidvat had hem hier niet en wist er niet veel van wel dat er al meerdere mensen naar gevraagd hebben vandaag.
Ik ben bij de derde supermarkt geslaagd! Zo even een wasje draaien. Ben eigenlijk bij, maar ik verzin wel wat om te wassen haha. Ben zo benieuwd hoe t ruikt! In de flesjes ruikt t al lekker!