Een tijdje geleden had ik van Zwitsal een privé berichtjes gekregen dat ze mij iets leuks wilde toesturen. Een verrassing, omdat ze mijn berichtjes op hun facebook pagina leuk vonden en ik volgens hun een trouwe fan was. Nou prima, gedaan en ik kom vandaag thuis en zie dit! Echt super leuk! Wasmiddel en wasverzachter van Zwitsal, een handdoekje, geurbuiltjes en een vet leuke Robijn/Zwitsal beer Echt leuk
Ik heb er zojuist mijn donkere was gewassen met de robijn/zwitsal wasmiddel. Wat een hele dikke tegenvaller zeg!!!!!!! De was gewoon op 40 graden gewassen, haal het uit de machine en echt totaal geen zwitsal geur!!!! Niet eens een wasmiddel geur, gewoon geurloze was. De wasverzachter was al op bij onze albert heijn. Dus heb alleen de wasmiddel meegenomen en gebruikt. Normaal ruikt mijn was ook erg lekker van alleen robijn wasmiddel. Nu echt totaal geen geur eraan, terwijl de fles wel lekker naar zwitsal ruikt. Wat een dikke tegenvaller zeg!!!! :x:x
Oo wat balen!! Hoop dat de wasverzachter wel lekker ruikt, heb niet voor niks 4 flessen gehaald terwijl ik nog 8 flessen robijn wasverzachter heb staan.
Ik heb vanmiddag een was met de Zwitsal Robijn gewassen en ik heb net even gesnuffel: Het ruikt heerlijk! Gewoon een lekker klein vleugje Zwitsal Ik heb zo'n bol en daar doe ik 50ml wasmiddel in en van wasverzachter een hele dop.
Ik had mijn was gewassen met ariel en een keer met jumbo eigen merk, en dan bij beide wel de zwitsal wasverzachter. Maar ik ruik ook niks tot nauwelijks.. Misschien moet je echt de wasmiddel én wasverzachter tegelijk gebruiken om iets te ruiken..
Wow een hele dop wasverzachter is toch best wel veel? Ik doe altijd een halve dop bij een volle wasmachine
hier een was gedraaid met alleen de wasverzachter (en ander wasmiddel) en het ruikt wel lekker naar Zwitsal, nu kijken of het blijft hangen of dat het morgen weg is.
Oh, vandaag geen boodschappen gedaan, dus ook niet gekeken of ze het hadden, maar als de geur amper tot niet blijft hangen, dan denk ik dat ik het maar bij mijn gewone wasverzachter houd.
Misschien dat het ook ligt aan hoeveel je bij de was doet? Ik gebruik altijd een hele dop verzachter.
heb ook mijn beddengoed ermee gedaan vandaag en het ruikt heerlijk. nu nog zien of het nog zo ruikt als het opgedroogd is en op het bed ligt......
Ik denk dat wasmiddel altijd sterker ruikt dan wasverzachter.... of je moet er veel in doen. Dus wasmiddel ervan zal wel veel geur geven maar mss enkel waaverzachter minder... ben ook echt benieuwd !
Waar heb je het uiteindelijk gevonden? Ik ben nog steeds op zoek in Zoetermeer.. Ik heb altijd geleerd dat je kleren heel snel vaal en dun worden van veel wasverzachter maar dat is dus niet zo?
Bij de AH XL hadden ze het in het stadshart, maar ik was mijn pasje vergeten haha. Ik gooi trouwens altijd dat hele bakje vol met wasverzachter, vind het zo lekker ruiken altijd, maar ik gebruik meer Lenor, die is nog zachter. Maar nu ga ik natuurlijk ook Zwitsal testen he?