Hoi, Ik heb je een PB gestuurd. Helemaal toppie dat je ze wilt opsturen. Wacht met smart af. Groetjes
Ik heb je een PB gestuurd. Echt heel veel van je. Ik je ook een PB gestuurd. Echt toppie dat je dat wilt doen.
ik heb ook een doos met 12 pak zwitsaldoekjes gekocht dus dan zullen daar zeker wel de punten opzitten? dus kijk zo wel even voor je
Ja ik had gelezen dat ze onderop de doos zitten. Dat was een tip van iemand, want ja wie kijkt er nu op de onderkant van de omdoos.
Wow dat meen je niet?! Dat is nog eens leuk om zulke dingen te kopen dan. Ik kan niet wachten tot ik het zelf mag gaan kopen voor m`n wondertje.
Ik heb voor de liefhebber 74 zegels liggen. Ik spaar zelf Douwe Egbert zegels en Perla zegels, dus als iemand ze wil ruilen.
Ja dat hadden ze gezegd he, ze zitten aan de onderkant van de omdoos. Ja je moet het maar net weten en zien.
Hoi, Ik heb de 1e punten binnen, weet alleen niet van wie. Achterop de envelop staat 3706 GB. Heel erg bedankt voor het opsturen. Groetjes
Is goed hoor. Ik heb vandaag dan de 1e punten binnen gehad. Ik weet niet of ik er nog meer krijg, er zouden meer mensen opsturen maar had nog niets ontvangen. Dus jij mag ook net als ik vragen aan de mensen hoor. Vragen staat vrij.
thanks wil graag het setje van tigger. vind ik zoooooooooooooo leuk en met die korting is het natuurlijk mooi meegenomen!