van difrax heb je nu de daddybox. Een box met spulletjes speciaal voor de pappa's. Op www.difrax.nl staat wat je moet doen
Hee, wat leuk! Ik heb gelijk even gekeken. Ik moet toch nog een paar speentjes en een bijtring kopen. Ben ik gelijk klaar!
http://www.daddydifrax.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=102&Itemid=69 Nu moet het goedkomen
maar je moet er dus voor sparen! Je moet 5 producten kopen en dan met bon + coupon insturen voor 31 mei. De doos wordt dan vlak voor vaderdag (17 juni) bezorgd. Of je kan die daddydoos bestellen voor 15 euro!
Ja idd, je moet er voor sparen. Ik slimmerik heb laatst speentjes en 2 flessen gekocht zou dus al vier dingen hebben maar ja heb die bon weggegooid ,,, zucht maar ja difrax heeft wel meer leuke dingen
wat een leuk idee de daddy doos. heb eigenlijk alles al. maar ga toch nog even shoppen voor 5 produkten groetjes susanne
Leuk idee! Ga ik doen...die 5 dingen kan ik later toch wel gebruiken...mn man ligt in een deuk als ie die doos ziet tegen die tijd! haha...
O...... Sh*t, ik zie nu dat ik er maar 4 heb....balen.... Nou ja, binnenkort vast wel weer iets nodig.
Vind ik ook! En helemaal omdat ik rond die tijd uitgeteld ben. Alleen, ik heb geen zin om bonnetjes te sparen, dus ik bestel 'm gewoon zo. Maar ik kan niet vinden of ik dan die coupon ook moet invullen. Volgens mij niet. Wat denken jullie?
Ik wil de doos ook gewoon bestellen en volgens mij moet je de coupon wel opsturen. Zou er wel een kopie afschrift van de betaling bij doen. Zekerheid voor alles
Eigenlijk denk ik van niet, omdat er duidelijk staat dat je bij de betaling het volledige adres moet vermelden. Hmmm, en ik kan het ook nergens vinden...
oww ik wil ook , maar heb al flessen van avent en spenen van bibi.. is er anders nog wat anders wat je dan kan kopen? en als iemand nog bonnen over heeft biedt ik mij graag aan!