Ter overname aangeboden 5 volle spaarkaarten van Albert Heijn. Bieden of ruilen tegen Etos babyzegels. Elke spaarkaart betekent 8 euro korting op je toegangsbewijs voor de EFTELING! Actievoorwaarden AH Eftelingpunten: U ontvangt 1 Eftelingpunt bij 5 euro aan boodschappen bij alle Albert Heijn-winkels (ook AH To Go en AH Boodschappen Webwinkel). Bij 4 Eftelingpunten heeft u een volle spaarkaart. Per volle spaarkaart krijgt u 8 euro korting op 1 entreekaart voor de Efteling ter waarde van 28 euro. Deze entreekaart met 8 euro korting koopt u alleen aan de kassa van een Albert Heijn-winkel. De entreekaart is niet te koop bij de AH Boodschappen Webwinkel. De Eftelingpunten worden uitgegeven van 14 april t/m 3 mei 2009. Volle spaarkaarten kunnen van 14 april t/m 14 juni 2009 worden verzilverd voor entreekaarten voor de Efteling. De entreekaarten zijn geldig t/m 1 november 2009. Kinderen t/m 3 jaar hebben gratis toegang tot de Efteling. Volle spaarkaarten kunnen niet in combinatie met Air Miles worden verzilverd. Deze actie is niet geldig in combinatie met andere kortingsacties van de Efteling. Losse punten en spaarkaarten met minder dan 4 Eftelingpunten zijn niet inwisselbaar. Volle spaarkaarten kunnen niet worden ingeleverd voor geld. Van de actie zijn uitgezonderd: geneesmiddelen, tabak, babyvoeding voor babys tot 1 jaar, boeken, telefoon- en strippenkaarten, postzegels, cadeaubonnen, toegangstickets, loten en statiegeld. Over deze producten worden geen AH Eftelingpunten uitgereikt. Albert Heijn B.V. behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen. Albert Heijn behoudt zich het recht voor spaarkaarten die niet aan de voorwaarden voldoen of die hem frauduleus voorkomen te weigeren.
ik heb interesse, maar heb ook geen etos zegels.. Ik heb wel wat zwitzalzegels. Misschien kan je daar wat mee?
Hoi, Ik krijg maandag ook 5 volle spaarkaarten als iemand ze wil hebben tegen verzendkosten stuur maar een PB wie het eerste is krijg de kaarten.
hoi hoi wie heeft er nog 2 volle kaarten over? voor mijn zoontje heb ik er nog geen nodig, is 3 jaar, dus willen gaan nu hij nog geen 4 jaar is..... PB me maar.