Zwitsalzegels

Discussion in 'De lounge' started by Hopmarjanneke, Apr 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,558
    530
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik had deze vraag ook al in het "Eau de Zwitsal"topic geplaatst, maar geen reactie op gekregen:

Even heel wat anders.... gelden die zwitsalzegels nog? Dat spaarprogramma? Ik heb er ooit jaren geleden (in de guldentijd) wel eens iets van besteld en kwam nog een oude spaarkaart tegen.
    Helaas kom ik op t werk absoluut niet op de site van Zwitsal.nl.... heeft te maken met een of ander besturingsprogje.
    Maar ja... ik wil wel graag weten wat ik nog kan "krijgen" voor de spaarzegels.
    Weet iemand misschien een "detour" om alsnog op de site van Zwitsal te komen of achter het spaarprogramma te komen?

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    kun je niet gewoon thuis kijken op je pc of laptop?

ja je kunt nog wel sparen voor producten, zal eens kijken of ik een mogelijkheid kan vinden om je door te sturen daarheen.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
  4. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik ben ook aan het sparen... of liever gezegd mijn dochter pulkt overal de gezichtjes af ;) ik vind dat je nog veel moet bijbetalen maar heb toegestemd dat ze 1 keer iets mag bestellen. hij is inmiddels al een jaar oud dus het duurt ook nog eens een eind voordat je voldoende zegels bijeen hebt. ik zou eigenlijk niet weten waarom ze niet geldig zouden zijn.

5. tulip

tulip Niet meer actief

je hebt idd dat spaarprogramma nog, maar vind wat yinthe zegt, het is niet goedkoop, maar wel leuk:D Ik kan wel op de site van zwitsal daar kun je het spaarprogramma zo bekijken.

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,558
    530
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Probleem is dat ik thuis nog steeds geen fatsoenlijke internetverbinding heb en ben dus afhankelijk van internet via het bedrijfsnetwerk.

Maar helaas ook die link werkt voor mij niet, hij opent de pagina wel en na 5 tellen knalt 'ie dr weer uit omdat er één of andere verwijzing niet klopt.

Het is inderdaad wel duur ja, dat vond ik toen ook al. Maar ik dacht kan altijd eens even kijken of er nog iets leuks tussen zit.

Share This Page