herfstvakantie zonder de kleine...!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sas26, 13 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hallo allemaal, ik heb een vraag aan jullie.

Komende zomer gaan we voor het eerst als gezinnetje op vakantie, lekker naar Limburg. Nu hebben mijn schoonouders aangeboden om in de herfstvak. op de kleine te passen. Heel fijn en leuk voor allemaal. Wij zijn nu van plan een weekje met z'n 2tjes te gaan. We willen: zon, zee en lekker eten haha. Iemand een tip voor me, we willen liever niet te ver vliegen, max een uurtje of 5. Denk zelf aan Grieks eiland of Canarisch eiland. Maar wie o wie kan me vertellen welke van die eilanden nog lekker zonnig is in oktober? reisbureau natuurlijk wel geweest, maar dan krijgen we toch beetje een standaard praatje, dus liever horen we uit eigen ervaring.

Bedankt, groetjes Sas

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Kan je dat zonder die kleine op vakantie ?? Ik word al gek als hij een nachtje bij opa en oma heeft geslapen .. ;) ..

Maar qua weer denk ik dat je het beste naar de Canarische eilanden toe kan gaan daar ben je namelijk altijd verzekerd van goed weer .. Denk dat als je richting turkije / griekenland gaat dat je dan best nog wel mooi weer zult hebben maar denk dat je het ook wel moet treffen .. En je moet rekening er mee houden dat in Griekenland / Turkije heel veel restaurants en barretjes stoppen omdat het seizoen dan afloopt.. Op de Canarische eilanden heb je dit niet en dat komt omdat je daar het gehele jaar naar toe kan...

Denk dat je het beste kunt kijken dus voor de Canarische eilanden, als je ook voor het strand gaat raad ik Lanzarote af want dat zijn meestal stranden met zwart zand.. Ik vond dat persoonlijk verschrikkelijk en als het zonnetje er even op heeft geschenen dan word dat zo heet ..

Ik heb zelf ook op een reisbureau gezeten dus hoop niet dat je dit ook een reisbureau praatje vind ;) ..

Je mag me altijd pben als je nog meer vragen hebt hoor ;) .. Ben pas sinds afgelopen Feb niet meer aan het werk dus zit er nog helemaal in ;)

3. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ha! Ik ga waarschijnlijk ook in de herfstvakantie zonder de kleine een weekje weg, wij denken eraan om naar Egypte te gaan, zou dat wat zijn?

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    hallo, dank voor de reacties!

Ja hoor,d at kan ik denk ik wel zonder de kleine en lijkt me ook goed voor mijn relatie, even iets samen doen;)

Egypte zijn we een keer geweest, in Hurhada, heel leuk! Maar nu willen we graag weer iets anders. Denken toch aan Rhodos, gaan morgen naar eht reisbureau.

Groetjes!

5. EmyD

EmyD Niet meer actief

Tenerife is ook erg leuk, en ook niet ver vliegen..

Deel Deze Pagina