We zijn druk bezig met namen voor onze meiden. Blijkt toch heel lastig te zijn. We willen graag een bijzondere naam die je niet vaak hoort maar ook weer niet niet té bijzonder (namen zoals tiger-Lily oid). Er zitten een paar kanshebbers tussen. We verhuizen na de bavalling voor langere tijd naar Amerika dus het moet daar ook uit te spreken zijn. Wat vinden jullie?
Ik heb Riva en Joleé gestemd, alleen zou het trema volgens mij niet hoeven of anders op de andere e moeten staan. Dus Jolée. Lennox vind ik echt niet leuk voor een meisje. Georgie klinkt al snel niet zo mooi als de gemiddelde Nederlander het uitspreekt. Meadow op zich prima naam. Misschien is Teddy of Willow nog wat voor jullie?
Uit deze namen kies voor Riva en Jolé (zo geschreven. Joleé klopt sowieso niet). Maar het is niet helemaal mijn smaak.
Riva vind ik heel mooi. Voor georgie zou ik niet gaan vanwege georgie shore. Is bv alexa niets? Riva en alexa Oona Faya Jada
Qua uitspraak worden Riva en Jolee wel lastig in Amerika denk ik... Ik zou kiezen voor Georgie en Lennox, leuk!
Bedankt voor de reacties en suggesties. Denk dat georgie geen probleem wordt qua uitspreken de anderen namen ook niet daarom zijn ze ook gekozen. Riva zal rieva worden en Joleé is denk ik ook geen probleem. We denken nog even rustig verder niks ligt nog vast😊
Rivka vind ik mooier dan Riva. Jole(e) doet mij denken aan Jolene. Jullie hadden Meadow & Lennox, en je zou ook Maddox & Willow kunnen doen. Maar je kunt ook 'soort bij soort' doen: Maddox & Lennox Meadow & Willow Het is tenslotte een tweeling. Olivia & Ophelia Sarah & Zoey Fiona & Lauren
Maddox vind ik echt meer een jongens naam. Willow vinden we beiden niet leuk. Wil ook liever niet van die jut en jul namen. Maar thnx voor t meedenken😊
Jolee word djoolie in het Engels. Ik neem aan dat door het streepje jullie het als joolee/djoolee uitgesproken willen hebben? Dan evt Jolae of Jolay schijven maar vind dat toch minder mooi. Misschien is Jolie een optie? In 't Engels als djolie uitgesproken. Ik vind Meadow prachtig. Zo heet mijn middelste ook. Helaas gebruiken we de naam niet zoveel. Maar afgekort/verkleint ook leuk (Maddy). Lennox ook gaaf voor een meisje zeg. Nog nooit echt gehoord. Misschien Meadow & River nog een optie? Meadow & Raven Meadow & Jolie / Jolee Succes met kiezen!
Dat is Geordie Shore. Toch is het ook in de VS een heel normale naam. Ik vind Georgia volwaardiger als paspoortnaam dan Georgie. Van je rijtjes vind ik Meadow en Lennox het leukst. Als Georgia een optie is, dan Riva en Georgia.