Ik heb de zwitsal creme cadeau gekregen, heb pas 1 keer gesmeerd maar vond het wel lekker!! Dus je kunt niet te vroeg beginnen met smeren?? smeer nu nog alleen als ik zin heb!
ik smeerde al vanaf het begin en nu nog steeds elke dag maarja tegen de striae hoef je het niet te doen want zit er helemaal mee onder maarja blijf toch smeren.
Het is ook geen garantie dat als je al vanaf dag 1 smeert je geen striae krijgt. Heeft met de rekbaarheid van je huid te maken. Hoe jonger je bent des te meer kans je op striae hebt. Boven de 30 neemt het al af omdat je huid dan al niet meer zo strak is al dat je bv 20 bent. Ik zelf was 25 bij de eerste en heb er gelukkig geen last van gehad. Mijn moeder vroeger ook niet, misschien toch enigszins erfelijk???
Tip na het douchen eerst olie op de huid en dan pas afdrogen! is het vette gevoel weg en je hebt het lekker in je huid gemasseerd! ik heb uit mn pupertijd veel striaee overgehouden op billen en benen! hoop dat mn buikje een beetje bespaard zal blijven!
Die zat bij mij niet in de etos zwangerdoos, daar zat alleen een opbergdoos in voor die billendoekjes van zwitsal en verder niets, ik had die creme ook wel willen hebben!
Bij mij zat die creme er ook niet in. Zat alleen in Zwitsal doekjes met opbergdoosje, een pakje van 3 etos luiers en een potje Sudocrem in. En een hoop foldertjes die meteen de prullebak in zijn gegaan.
Ik gebruik ook biodermal, gratis flesje gekregen in de babydoos van Etos. Ik vind 'm geweldig! Ruikt heerlijk en mn buik wordt er zo lekker zacht van. Gr Otje
Dan ben ik helemaal afgezet, bij mij zat er alleen die opbergdoos in, een potje sudocreme, een bewaarmapje voor folders en 1000 folders ongeveer. Stom dat er verschil in die dozen zit. Het gaat toch om de doos van jonge gezinnen die je bij de etos kunt afhalen? Ik ga ze een mail sturen denk ik!
Dan ben ik helemaal afgezet, bij mij zat er alleen die opbergdoos in, een potje sudocreme, een bewaarmapje voor folders en 1000 folders ongeveer. Stom dat er verschil in die dozen zit. Het gaat toch om de doos van jonge gezinnen die je bij de etos kunt afhalen? Ik ga ze een mail sturen denk ik!
Hoi Molly, Ja het gaat idd om de doos van Jonge gezinnen die je kan ophalen bij Etos. Ik heb de doos trouwens nog een keer gekregen, toen werd ie bezorgd met de post. En 2x dezelfde inhoud. Maar het schijnt dat de inhoud van de dozen kan wisselen. Er is nl al een topic genaamd:Blije doos van prenatal" bij het onderwerp Zwangerschap. Daar ben ik er dus achter gekomen dat sommige mensen weer hele andere dingen in de doos vinden dan weer iemand anders. Maar dat je zo weinig in de doos had moet haast op een misverstand berusten denk ik. Je kan idd proberen ze te mailen en dan vragen hoe of wat... Suc6! Groetjes Suus
ik smeer mn buik en borsten savonds in met baby olie, gewoon eigen merk van kruidvat of action... en smorgens smeer ik me helemaal in met body lotion ook van kruidvat.. is ook goed hoor... hoeft niet perse een merk artikel te zijn vindt ik...
Zaten er bij jullie in de Etos-doos ook geen tijdschriften in? Ik had een bewaardoosje voor billendoekjes en een proefverpakking billendoekjes, mini-potje sudocreme en die biodermal buikcreme. En nog 3 tijdschriften: Ouders van nu, Kinderen en Groter Groeien. Zijn best dure boekjes als je die los wil kopen. Folders ook veel, die heb ik weg gegooid. Dit was trouwens de beschrijving van de Etos-doos. Prenatals Blije Doos heb ik nog niet gehad. Gr Otje