kan ik me voorstellen, ik heb dan de 1e echo en krijg dan hopelijk ook de 2e spuit (die moet ik in ieder geval mee brengen voor uitleg) ik voel het soms ook al wel goed trekken hoor!! hihi toch wel zenuwachtig voor morgen
Krijg je dan gonal f of puregon? Ik ben ook nu al zenuwachtig, morgen hoor ik of helemaal wordt afgeblazen of niet.
ik heb hier in de koelkas gonal liggen die moet ik morgen mee nemen, oew voor jouw morgen ook een spannende dag, heel veel succes.
Wolffje, was superspannend, nog steeds veel follikels op de echo vanmorgen en daarna moest ik bloedprikken. Smiddags zou ik dan te horen krijgen of ik nog gonal f moest spuiten of voorlopig even niks. Werd ik gebeld dat de punctie a.s. zaterdag is! De bloedwaarden waren nog net goed dus ze wilden niet met de punctie wachten. Net de pregnyl gezet, brrr zie er zo tegenop! En jij? Mag je eindelijk met gonal beginnen?
kijk dat zijn goede berichten, spannend zaterdag gaat het gebeuren. hopelijk word als je harde werken beloond, jup hier vanmorge de 1e gonal gehad, volgende week donderdag de 2e echo toch wel weer spannend om in zhuis te zijn
hoe gaat het hier? vorige week donderdag in ziekenhuis geweest, tjee wachtkamer echt helemaal vol met vrouwen. schok der van
De punctie ging goed, als je aan de beurt bent kan je het beste dormicum erbij vragen. Daar wordt je slaperig van, daardoor heb ik er niet veel van meegekregen.Wel veel napijn gehad. 18 eicellen zijn er gevonden en 11 bevrucht. Helaas niet goed doorgedeeld hebben we gister gehoord. Maar wel een morula teruggeplaatst (dat is meer dan 8 cellen). Nu lees ik overal dat een te snel delende embryo ook niet echt goed is... kan het niet zo goed los laten allemaal. En jij? Heb je al bijna een punctie?
zo dat waren zeker heel wat eicellen, gelukkig hebben ze een mooie terug geplaatst, ik denk dat ieder persoon apart reageerd op een morula misschien vind jouw lichaam het juist wel prettig als het snel gaat. ik kan het ook allemaal niet goed los laten hoor ben er elke momen van de dag druk mee. ik moet morgen voor 2e echo, maar verlies al wel eisprongslijm (om het even makelijk te zeggen) dus ben benieuwd hoop niet dat dat erg is. ik denk zelf volgende week donderdag of vrijdag de punctie wanneer mag je testen? succes met de wachttijd
vanmorgen echo gehad, 20 eitjes in totaal, 10 van 14mm en 10 eitjes van 10tot12mm. zaterdag weer komen. gaat toch allemaal sneller als verwacht. ik mag niet meer werken tot aan de punctie. omdat ze anders bang zijn voor overstimulatie bleehh ben der misselijk van. verder zag het er allemaal wel heel goed uit
Ohh 20 is ook veel! Kan ineens heel hard gaan he. Echt rustig aan doen hoor, heb ik ook gedaan en daardoor kon de punctie wel doorgaan. Hoeveel eenheden spuit je dan? Ik moet zeggen dat ze je in zwolle wel heel goed in de gaten houden hoor, ik heb wel 5 x bloed laten prikken ofzo en extra echos gehad.
ik schok der ook goed van haha maarja verpleegster zeg ziet er goed uit rustig aan doen en zaterdag weer komen. hoefde nu nog geen bloed te prikken denk zaterdag wel, de gonal f spuit ik 112,5 e volgends mij een lage dosering hoe ist met jouw nu?
Ik loop ook in Zwolle. Tweede KID nu. Ik vind het er wel prettig. Heb me er nooit ongemakkelijk gevoeld!
evira gelukkig maar dat je het er prettig vind, het is toch een stukje vertrouwen wat je bij die mensen legt. als je je dan op je gemak voelt bevorderd alleen maar de behandeling hopelijk slaagd de 2e KID behandeling
Spannend hoor wolffje het komt al dichtbij nu. Ben je al zenuwachtig? Ik spoot zelf 100 eh gonal f, maar dat was al teveel eigenlijk. Het gaat goed verder, vreselijk deze twee wachtweken! Heb wel krampen maar of dat nou mn eierstokken baarmoeder of darmen zijn, geen idee. Elvira, heb je lang op de wachtlijst gestaan voor een donor? Succes hoor!
@Wolffje Inderdaad heel fijn om je op je gemak te voelen met zo iets intiems en emotioneels! Ook ik vind het een heel groot voordeel dat je niet tussen al die zwangere vrouwen zit! @Morgaine, omdat we een eigen donor hebben, hebben we gelukkig niet op de wachtlijst hoeven staan. Die was/is op dat moment 4.5 jaar!! (Als je negatief testte op rode hond ofzo). Wij hebben ' maar' een half jaar quarantaine af hoeven wachten.
@morgaine best wel zenuwachtig ik had ook verwacht dat de dosering van de gonal naar beneden zou gaan maar niet. lijkt me echt verschikkelijk die wacht weken voor je mag testen. eigenlijk wel raar er zit nu tussen alles ook zo veel wacht tijd maar dan is het toch veel erger om te wachten tot je mag testen @evira das ook nog een hele tijd dat je hebt moeten wachten pff. ik vind ook fijn als je in de wachtkamer zit en je zit tusen vrouwen die het zelfde mee maken ook al zeg je onderling niks voeld toch fijn. soms zie je ook wel is dat andere "wel"moeder hun kind mee nemen naar de afdeling, dit zou ik zelf niet doen er zitten daar zo veel vrouwen die al wel heeeel lang bezig kunnen zijn en dan zien ze jouwn kind sommige kunnen daar niet tegen. ik zelf persoonlijk heb er niks op tegen maar sommigen kunnener niet tegen
@morgaine, dat heb ik ook wel hoor. Voelt bijna alsof ze het erin willen wrijven... Maar aan de andere kant, als je je partner mee wilt, moet kind ook wel haast mee. Dus snap het ook wel weer. Wij hebben ook steeds een ander kamertje dan iedereen in de wachtkamer, voel ik me soms wat raar onder. Heftig voor jullie hoor, al die hormonen!! Zo'n punctie lijkt me ook best eng, maar je weet zo waar je het voor doet he?! Ik zal voor jullie duimen!
Ik neem mijn dochter ook mee naar de echo,s het is niet anders je moet maar net oppas hebben. ik ben zelf ook heel lang bezig geweest, en heb het nooit als vervelend ervaren.