sas groot gelijk heb je dat je der mee neem, je wilt toch ook niks liever dan je kindje bij je hebben (vind ik tenminste) ik zelf ervaar het ook niet als onprettig we zitten er allemaal met he zelfde doel
Ja daar heb je helemaal gelijk in wolfje. echo neem ik haar ook mee aar zoals een punctie of tp dan moet ik echt oppas proberen te vinden. dat duurt ook te lang hoe gaat het met je? Ik moet nog 3 dagen wachten en dan eindelijk beginnen met de deca. hopelijk gaat het nu beter
kan me voor stellen dat je haar dan niet mee neemt vooral met punctie dan ben je er zelf ook niet helemaal goed bij dan kan ze beter even rustig ergens anders zijn. hier gaat wel veel misselijk en pijn in de buik morgen 3e echo denk dat ik dan ook de datum van de punctie krijg. als die door gaat omdat ze bang waren voor overstimulatie ben ook al 2 dage niet aan het werk. hoop voor je dat het ook allemaal goed verloopt, en dat je een mooie uitslag krijgt en een zwangerschap natuurlijk
Ha wolffje, voelt niet lekker he? Ik had er zelf na de pregnyl ineens niet zo last meer van. Ik duim voor je morgen. Ik heb nu weer wat meer last van mn buik. Doe het rustig aan na je punctie hoor!
nee echt niet bleeh ben blij als het allemaal achter de rug is, ben met alles bang dat ik te veel doe en overstimulatie krijg en dat het dan allemaal voor niks is geweest, jij ook succes. ik doe zeker rustig aan dankje
Dat is spannend, hopelijk kan het gewoon door gaan. Ik had de vorige keer ook overstimulatie plop 32 eitjes, poging afgeblazen erg balen. Hoeveel spuit jij nu ? Ik straks 187,5 Vervelend dat je je zo voelt, zijn natuurlijk al die eitjes die groeien Succes morgen!!!!
kan me voor stellen dat je dan heel erg baalt ja, ik spuit 112,5 echo was zeer gerusstellend had mn eigen arts, heb der nu een paar van 16 en 16+ zag er goed uit rustig aan doen en maandag nog 1x echo en bloed prikken en dan als alles goed blijft gaan woensdag de punctie
jaja hier nog meer tegenvallers, vandaag 4e echo gehad echo zag er goed uit alleen vd 25 zijn er 2 van 19mm rest 15mm die van 15 moeten nog even door groeien, zou eerst maandag punctie hebben, toen woensdag, toen donderdag en nu nog niet bekend mijn hormoonwaarden zijn te hoor, nu geen 2e spuit meer en afwachten wanneer de waarde zakken en dan hopelijk wel een datum voor de punctie nu elke dag komen voor echo en bloed prikken
Och jeetje wat een tegenvaller dan. Maar het kan nog...goed drinken en rust kan echt helpen. Als die van 15 wel meegroeien dan heb je straks mooie follikels hoor. Bij mij waren een aantal maar groot en veel kleintjes van rond de 10. Daar heb je dan niet zoveel aan. Succes hoor , duim voor je!
dan hebben ze al snel gedaan of niet als ze nog kleiner waren? nu net weer echo gehad, alles goed gegroeid paar van 20 en 20+ rest rond de 16 a 17mm ook weer bloed geprikt nu vanmiddag afwachten zijn de hormoonwaarde gedaalt (wat eigenlijk niet voor komt maar je weet maar nooit) dan donderdag de punctie en anders morgen vroeg weer echo en bloedprikken al wel de rest vd spullen mee gekregen voor wel een eventueele punctie
dankjewel begint toch wel beetje te kriebelen in de buik (samen met de vele pijnlijkesteken en zere lies)
hey is wel aardig goed gegaan paar keer beetje pijn gehad maar tis goed te doen. heb vanmiddag bericht gehad er zijn 5 eitjes bevrucht en a.s. zondag hebben we terugplaatsing hoe ist bij jullie?