ik krijg vd week papieren binnen en daar zal op staan wanneer ik weet kan beginnen, miss mijn volgende cyclus al ligt er beetje aan hoelang ze duren dat ik dan niet met kerst een punctie moet hebben anders ist allemaal voor niks
ja he, waren er plots heel veel morgen bellen ze voor 14:00 ben erg benieuwd wat er bevrucht word als het goed gaat, dan is de tp zondag
woww!! das een hele goeie score op naar zondag, ben benieuwd hoe ze zich gedeeld hebben. spannend blijf voor je duimen!!
Net de tp gehad!, spannend nu 2 weken wachten 5 cryo,s hebben we, de overgebleven 4 is nog afwachten of ze de vriezer in kunnen daar krijgen we deze week een brief over Hoe gaat het met jou?
hi sas een mooie tp gehad en ook nog wat in de vriezer das helemaal top!! hoe voel je je ? hier gaat wel met ups en downs maar nog steeds vol goede moed voor de 2e icsi,
Ja heb inmiddels de brief gekregen van het ziekenhuis, we hebben 7 cryo,s erg fijn dus! begin jij nu in december met spuiten?
dat is zeker fijn, maar we gaan nu wel eerst voor deze in je buik jup spuiten weer binnen en mag in december weer beginnen spannend hihi
SAS gefeliciteerd met je zwangerschap hoe gaat het met je? kun je het al beetje bevatten, ook al aan fam verteld?leukk geniet er van xx
Dank jawel lief van je! nu jij volgen he Ja ben erg blij had het niet verwacht, maar tegelijk ben ik bang dat het weer mis gaat! maar probeer te genieten voel me goed tikkie moe maar ach. Hoe gaat het met jou?
kan me voor stellen dat je bang bent, maar als het er een keer zit zit het er zeg ik altijd hihi komt echt goed, hopelijk krijg je niet te veel kwaaltjes tis je gegunt hier nog steeds in afwachting van mn eerste ongie na de behandeling wachten duurt lang haha
ben wel blond maar soms komt er nog wel is iets zinnigs uit haha ik verwacht rond 2 dec. weer te beginnen maarja dan eerst 4 weken aan de pil dus echte zhuis bezoeken zijn volgend jaar pas weer