Pfff..zal je maar gebeuren! Gister is in amerika een jongetje van 6,3 kilo geboren! Was net op het journaal. Jongetje is door 2 gyneacologen via een keizersnee gehaald en is gezond! Zijn zusje was met de geboorte 4,5 kilo, ook al geen lichtgewicht! Zag hem dus net op TV, jeempie wat een reus, niet normaal zo groot! kus miek
ik woog ruim 10 pond haha maar 6,5 kilo is wel echt super groot zeg. Benieuwd naar foto ervan vind ik altijd zo lief.
Jeetje wat een beer! Hier een link naar een filmpje: http://www.nuvideo.nl/opmerkelijk/22016 ... -baby.html
Goeiedag zeg! Hadden ze mn dochtertje er bij naast moeten leggen..die was maar 2360 bij haar geboorte
Hopelijk is met het kereltje alles in orde, en met de mama. 7 Kilo of niet, helemaal niet belangrijk, in mijn optiek.
Allemensen zeg! Ik had het vanmorgen al gelezen...maar nu ik die beelden zie...Die zou ik niet graag gedragen hebben.. Is al zowat geen baby meer..
ik snap je reactie.. Maar niet die smiley erachter aan.. Beetje jammer. En trouwens. Ook al is zimama flink wil niet zeggen dat baby het van zijn moeder heeft.. Maar gelukkig is hij gezond en wel ter wereld gekomen en is ook mama gezond gebleven. Nu maar hopen dat hij snel jn babyvet eraf kan lopen..
ahhh wat een lief bolletje zeg! die zou je toch zo mee naar huis nemen ! wel heel zwaar idd.. kvond die opmerking van die vader wel grappig: ''hij ziet eruit alsof hij zo zelf kan opstaan en zelf het ziekenhuis uit kan wandelen''
Het is maar GOED dat dat een keizersnede was ..... Ik had anders spijt met de mama... auwwwwaa! Wel een schattig jochie!