Hallo, ik ben nu dik zes weken zwanger en ik heb me toch een honger! Kan de hele dag wel door eten! En als ik dan te laat iets eet, voel ik me helemaal niet lekker. Zijn er meer dames die dit herkennen, een honger die niet te stillen is?
heb ik idd ook gehad!Zorgde dat ik altijd ontbijtkoek of sultana bij de hand had,anders werd ik echt heel naar in me buik en in me hoofd! heb het nu absoluut niet meer.
ik heb dit ook gehad maar nu ook geen last meer van.. verstandigste is om dan wat fruit te eten of idd zo'n snelle jelle ontbijtkoek..
En hebben jullie hierbij nog meer kwaaltjes gehad? Wanneer is het bij jullie begonnen en weer opgehouden?
ik eet een banaan of een boterham bij honger,bij lekkere trek een handje pepernoten of wat snoepjes,maar probeer het te beperken tot vooral gezond eten.
Hallo Ik ben ook ongeveer 6 weken zwanger .Ik heb ook erge honger heel de dag .Eigenlijk beetje om de 2 a 3 uur .Ik dacht dat het een beetje raar was maar ,nu ik verhalen lees van andere die dit ook hebben ben ik een beetje gerustgesteld . Groetjes joyce
Pfff, had ik dat maar, hihihi. Ik ben de hele dag misselijk (sóchtends het meest) en voel dat ik moet eten, maar bijna niks dat ik nog lust en eet maar eens als je misselijk bent, bleegh.
Hoi bloem Jep de misselijkheid heb ik ook ,vooral als ik opsta in de ochtend .Ik heb vandaag rennies gehaald want ik kan zo niet werken .
Helpt rennies tegen misselijkheid dan? Dat is toch tegen maagzuur? Ik heb gisteren vsm granules gehaald, maar of dat nou echt helpt, misschien een beetje en misschien een beetje te vroeg om er iets over te zeggen, hihihi. Rustig aan he want je voelt je zo bleeegh met misselijkheid. Ik heb vermoeidheid er ook bij, dus ik voel me net een wandelende wrak, hihihi
oojaa haha as k een keer late eet wok helemaal raar haha.. ma ik ee ok wel wanneer k eg honge heb anders wok zo dik hahaa
Ik ben erg misselijk geweest, maar als dat dan even afzakte, dan bleef ik ook eten... Maar dit kwam vooral toen ik medicijnen kreeg tegen de misselijkheid... ALs ik niet optijd eet word ik misselijk en denk dat mijn bloedsuiker dan snel lager is... Ik geef dus maar toe aan mijn trek gevoel en probeer ook fruit en een boterham te nemen, maar moet eerlijk zeggen in deze tijd van het jaar is dat niet ,makkelijk... Groetjes allemaal en een fijne zwangerschap
Ik werd misselijk zo vanaf week 5-6, sinds enkele weken is het al een pak minder maar moet nog af en toe kokhalzen. Eigenlijk had ik helemaal geen honger maar moest ik wel om het uur iets eten om de misselijkheid tegen te gaan, wat een rotperiode Was niet alleen erg misselijk maar ook erg moe en duizelig, kon geen geuren verdragen, kortom alles maakte me misselijk Ik ben blij dat het aan de betere hand is
Pfff.. Ik heb de hele zwangerschap niet gegeten, maar gevreten! Lekker aan toegeven, zolang het maar gezond is... Oveigens had ik altijd van die Wasa sandwich dingen in mijn tas zitten... Erg lekker!