Zoals de titel al zegt heb ik sinds gister best wat kramp achtig gevoel achter mn schaambot en het voelt een beetje als spierpijn of dat het opgerekt is, beetje beurs. Ik herken dit gevoel wel tijdens mn vorige zwangerschap maar toen was ik al halverwege Ik heb niet gesport dus daar kan het niet van zijn. Hebben meerdere mensen dit gehad en die achteraf zwanger bleken te zijn? Of hoort dit bij menstruatieklachten. Moet over een kleine week wel ongesteld worden.
Het kan vanalles zijn maar het is geen teken van zwangerschap. betekent niet dat je het niet gewoon kan zijn natuurlijk . Kramp en pijn is niet kenmerkend voor zwanger zijn; liever heb je helemaal niks van dat alles want krampen kunnen een teken zijn dat de boel afgestoten wordt. Een innestelingsbloeding komt maar bij 1 op de 6 vrouwen voor dus maak je geen zorgen.
Bedankt voor je reactie, ik bedoel alleen geen kramp als in buikkramp maar meer zoals je ook wel eens kramp in je kuiten kunt hebben tijdens de zwangerschap. Dus meer kramp in je spier in je onderbuik of in het vel daaronder? weet niet of ik het zo goed uitleg maar in ieder geval nooit eerder gehad (behalve tijdens mn zwangerschap halverwege) Maar goed, ik zal nog even geduld moeten hebben!!