Beginnersvraagje ovu-testen!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LadyT, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hoi allemaal!

Vanmiddag heb ik mijn allereerste ovu-test uitgevoerd (nog weinig te zien....als ik heeeel goed tuur zie ik een licht teststreepje). Nu wil ik de ovu-testjes graag onder elkaar plakken en ik bedacht me opeens 'hoe doe ik dat?' (redelijk knullig vraagje, maar zit er toch mee) :D

Ik heb een mooi lijstje gemaakt in Word en hier wil ik ze inplakken, maar kan ik ze het beste vastplakken met lijm (pritt bijvoorbeeld) of moet ik ze met een plakbandje vastplakken?
    Het resultaat moet namelijk nog wel goed af te lezen zijn, zodat ik de streepjes kan vergelijken!

Dus dames met ervaring...hoe doen jullie dit??

2. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Ik plak ze vast met plakbandjes. Persoonlijk vind ik het fijner om 2 stukjes over de uiteinden te plakken, dan 1 grote over de hele strip (dat heb ik deze ronde wel gedaan, maar als je ze dan onder een lamp houdt om te vergelijken glimt het plakband zodat het soms niet goed te zien is.. ;))

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Gewoon op een stukje karton misschien, zou het gewoon met een stukje plakband doen.
    Echter als je straks de streepjes fotografeert kan het zo zijn, dat je op de foto er niet veel van terug ziet.
    Ik had ook duidelijke streepjes, maar toen ik de foto had gemaakt zag ik bijna niks meer.

4. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Ik heb de smalle testjes van zwanger & kids en ik plak ze vast met een dunne pritt roller (net zoals je die met tipex hebt) en dat streepje is precies breed genoeg om de test op te plakken.
    Zo heb je niet al die plakbandjes en zijn ze goed te lezen.

5. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Wat een goed idee!!

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik doe het ook met plakband op de uiteinden. Werkt prima!

Deel Deze Pagina