Zwtesten van praxisdient.nl

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door alice, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Heeft iemand van jullie ervaringen met de testevan van praxisdienst?
    Ik heb er vanochtend eentje gedaan en ik dacht iets te zien maar heel vaag. Nu het stripje droog is zie je heel duidelijk een balkje maar niet de goede kleur, gewoon grijs. Het gaat naar mijn idee om een indrooglijn en een duidelijk vak waar de anti-stoffen inzitten. Dus je ziet al gauw wat...
    Heeft iemand dit ook? Want nu lijkt het een positieve test maar daar geloof ik niks van.
     
  2. Trees

    Trees Niet meer actief

    dat zijn volgens mij dezelfde testen als die moeders voor moeder gebruikt. Raar dat het geen kleur heeft?! Ik heb alleen maar ervaring met de testen toen ik al wat verder was en toen kreeg ik duidelijk een roze streep. Ik heb ze toevallig donderdag ook besteld en zal ze als ik ze binnen heb meteen uitproberen.
     
  3. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja het zijn idd dezelfde als mvm. Ben benieuwd wat ze bij jou doen! Hoop het goede natuurlijk.
     
  4. Trees

    Trees Niet meer actief

    Ik kreeg vrijdag een mail dat ze verstuurd waren. Weet jij hoe lang het dan nog ongeveer duurt. Vindt het doodeng om nog een keer te testen, maar als ik wil kan zo 20 keer mijn lol op :rolleyes:

    Wanneer ga jij weer testen?
     
  5. Mamalyn

    Mamalyn Actief lid

    15 okt 2008
    497
    0
    0
    Nou meiden,
    Ik zie bij jullie beiden een streepje hoor!
    Hij is nog wel erg licht maar ik zie em wel hoor:)
    Misschien vandaag of morgen nogeens testen?
     
  6. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoe lang duurde het voordat je deze binnen kreeg? Ik heb ze afgelopen donderdag besteld en kreeg toen een mail ter bevestiging van de bestelling, maar verder nog niks gehoord of gezien..
     
  7. Nessy

    Nessy Fanatiek lid

    27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Zijn die testen echt 9.95 voor 20 stuks?
    Ik zag ze van de week al en vond het zo goedkoop dat ik dacht
    dat er iets niet klopte! :(
    MvM gebruikt ze inderdaad.Ik heb die van MvM van vorig jaar ook nog
    met dikke strepen erop.Jammer genoeg werd het wederom een miskraam. :(
     
  8. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Er komt nog ongeveer 2 euro belasting bij en 5 euro verzendkosten. Al met al betaal je ongeveer 17.50 incl. voor 20 testen. Maar dat is nog supergoedkoop. Ze kosten geen euro per stuk. Nu nog geleverd worden...
     
  9. alice

    alice Fanatiek lid

    16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik had ze donderdag besteld en maandag (of dinsdag?) binnen geloof ik. Kotmt vanuit duitsland dus das wel snel.
    Maar ben echt niet zo tevreden, op iedere test zie ik wel wat, de lijn die gekleurd moet worden word in het begin wittig, dat zet je op het verkeerde been. Maar goed, als je echt zwanger bent en genoeg hcg hebt maakt dat niks uit.
     
  10. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hmz, ik ook vorige week donderdag besteld, maar nog helemaal niks gehoord tot nu toe! Zit nu te twijfelen of ik misschien straks dan nog maar eens langs trekpleister fiets voor een 2 voor 5 euro setje... Ik wil het gewoon weten! ;)
     
  11. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik heb de testen vandaag binnen gekregen. zaterdag 25 oktober besteld.
    ik had in het weekend een e-mail gestuurd omdat het zolang duurde tegen dat de testen er waren. Kreeg ik maandag een mail binnen dat ze ze die dag dachten te versturen. Uiteindelijk zijn ze maandag ook verstuurd en heb ze dus vandaag ontvangen.
    Heb meteen ook een test geprobeert en ik zie maar 1 streep, dus duidelijk negatief
    ik heb nog hoop want zit nog 3 dagen voor NOD.
     
  12. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Zow jeetje, dan moet ik denk ik nog wel ff wachten. Heb ze de 30e pas verstuurd. Ik hou het niet meer! Ga zo wel ff naar de drogist :p

    Spannend dus nog voor jou!
     
  13. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    inderdaad, zolang ik niet ongi wordt is er hoop.

    stuur ze even een mailtje, dan werken ze misschien vlugger door :)
     
  14. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ga ik doen! :)
     
  15. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hmz, dit komt er na "versturen" in mijn scherm te staan... Ik heb zo'n idee dat ik ze niet meer ga krijgen...

    The shop is temporary offline
    Please come back later

    Thank you for understanding.
     
  16. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    de shop offline
    hmm

    moet je het even later opnieuw proberen, ik kon net ook niet op een site.
    maar na nog een keer proberen is het gelukt
     
  17. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Helaas, vandaag ongi geworden dus heb ze op korte termijn toch niet meer nodig......
     
  18. berbel

    berbel Fanatiek lid

    25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Op de site staat dat de levertijd ongeveer 2 weken is, dus als je ze wilt moet je op tijd bestellen. ;)
     
  19. Nen87

    Nen87 VIP lid

    17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Oh dat heb ik niet kunnen vinden, vast over heen gelezen.. Bedankt!
     
  20. Trees

    Trees Niet meer actief

    Ik heb ze donderdagochtend besteld en dinsdag lag het pakketje bij de buurman. Gelukkig kun je aan de buitenkant absoluut niet zien wat het is. Bij mij dus toch nog vrij rap. Ik heb vanochtend *terwijl ik het mezelf nog zo verboden had* toch over eentje heen geplast en heb een hele duidelijke tweede roze streep :D dat doen de testen in ieder geval goed!
     

Deel Deze Pagina