hallo allemaal.. ik heb een vermoede dat ik zwanger ben allemaal kwaaltjes al, misselijk lichte krampen in mijn buik enz.. maar nu was mijn vraag hoeveel dagen voor de menstruatie gaat de bbm lager zitten want hij zit bij mij nu heel hoog en is gesloten... je leest namelijk wel op forum dat je baarmoedermond een paar dagen voor je menstruatie gaat zakken maar hoeveel dagen is dat ongeveer? wie kan me helpen? groetjes angela
Hij kan zelfs op de dag van je ongesteldheid nog gaan zakken. Ik heb gisteren nog gevoeld en toen zat hij hoog en was hard. Nu zit hij lager en is nog steeds hard en ben vanmorgen ongesteld geworden.
oke dank je wel voor je antwoord.. ik moet 13 sept weer ongesteld worden maar blijf maar steken (zeurend) gevoel onder in mijn buik houden heb ik nooit na een eisprong of in mijn cyclus denk je dat ik zwanger ben? als je regelmatig kramp en opgeblazen gevoel heb... over een week zullen we het weten hahaha groetjes
Bij mij op de dag van de menstruatie, ik kreeg dan ook geen tampon in Aan de baarmoedermond kun je helaas niet merken of je zwanger bent, althans niet in t begin, naarmate de zwangerschap vordert, moet ie inprincipe hard aanvoelen.