ZWtesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Linsie1980, 25 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linsie1980

    8 dec 2008
    75
    0
    0
    Beste mensen,

    Ik zie allerlei foto's dus vroeg ik me af of elke zwtest ook anders is met het weergeven van wel/niet zwanger. Ik weet bijv. dat Kruidvat (7.5) zwtest een verticale lijn moet laten zien (+) als je zwanger bent. Zijn er testen die een andere weergave hebben ? Behalve de digitale dan :p

    Groeten
     
  2. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ja hoor, je hebt ook gewoon testen die een 2e streepje moeten laten zien als je zwanger bent.
     
  3. kweb

    kweb Fanatiek lid

    14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ja het is of 2 streepjes of een plusje
     
  4. september08

    september08 Fanatiek lid

    20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Kweb, zie dat je temp nog mooi hoog is na een lf van 10 dagen vorige keer?
    Super zeg, heb je al stiekem getetst? spannend met de kertsdagen...
     
  5. kweb

    kweb Fanatiek lid

    14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ja heb al getest maar was nega...ik ga voor het gemak uit van een lf van 14 dagen. Schijnt ook dat de testen daar op ingesteld zijn, dus al heb je en lf van 10 dagen, kan het goed dat een test daar niet op reageert... Mn bbm is wel hoog, geen idee of ie open of dicht is.

    ik ga overmorgen nog een keer testen, dan zit ik wat dichter bij mn nod... vind het superspannend allemaal. Volgens de pendel kan ik maandag pas testen.

    Heb op de 1 of andere manier wel het gevoel dat ik zwanger ben, maar durf het niet zo goed hard op uit te spreken.

    dus nog even afwachten maar :)
     

Deel Deze Pagina