zyn dit sympthomen? wie kan me helpen :)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Stellaa, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stellaa

    Stellaa Actief lid

    7 jun 2009
    276
    0
    0
    #1 Stellaa, 7 okt 2009
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
    hallo meiden.


    Hartkloppingen:

    17 sept wask voor t laatst ongi. zie mijn cyclussen.

    heb net op internet gelezen dat hartkloppingen een sympthoom zijn van een zwangerschap.
    dat het wel aan kan houden heel de zwangerschap dat het zo nu en dan wel komt.
    ik heb dus sinds een paar dagen dat als ik in me bed lig gewoon tv kijken dat me hart inene heel snel gaat kloppen echt maar 1 of 2 klopjes en dan schrik ik me rot :$.
    heb het nu ook afentoe..vooral savonds heb ik t denk begin ik een beetje door te krijgen.
    heb het anders nooooit maar sinds een paar dagen inene, en echt ik word dr niet goed van
    en echt word dan zoooo bang, op internet staat geen zorgen maken behalve als je dikkere voeten krijg, last bij je borst etc dan naar de arts gaan want dat kan leiden tot hartziektes.

    en dan nu de vraag:

    als dit een sympthoom bij mij zal wezen zou het dan al kunnen zo vroeg in t prille begin? (dit stukje staat ook bij "zwanger worden" maar ik hoop hier wat meer reacties te krijgen!)

    Vieze smaak:

    - heb verder al een paar dagen een vieze smaak in me mond, als ik wat eet of drink heb ik het ook het ligt niet aan het voedsel want dat smaakt t zelfde maar ondertussen komt er zo'n vieze smaak bij, heb kauwgom al geprobeert vind het gewoon smerig dus spuug me kauwgom al snel uit.

    Pijn linksonder:

    - links onder geen pijn maar heel zeurderig en echt alleen aan de linkerkant van de navel zegmaar dus echt maar 1 hele helft ;).
    en als ik er op druk dan echt zo'n gevoel datk net ben geslagen in mn buik ofzo.

    Misselijk:

    - & s'ochtends als ik wakker word niet kotsmisselijk maar toch wel een lichte vorm van misselijkheid.
    dan wil ik wat gaan eten maar dat zou dan voor mij doen nog wel even uitgesteld mogen worden.
    en zit snel vol maar heb toch ook wel weer veel honger dus dan maak ik lekker veel klaar en krijg ik het zowat niet weg ook.

    ______________________________________________________
    heb verder elke maand wel wat komt natuurlijk omdat ik ontzettend graag wil en je dan dingen kan gaan voelen terwijl die er niet zijn!

    Eigk was het mn bedoeling het al1 over de hartkloppingen te hebben maar omdat ik dat anders nooit heb toch maar de rest erbij want ben weleens gwn misselijk geweest ff maar dan hadk savonds geen hartkloppingen etc.
    dus dit is toch weer anders.

    ben benieuwd naar de meiden die dit herkennen! :(

    liefs!
     
  2. Stellaa

    Stellaa Actief lid

    7 jun 2009
    276
    0
    0
    Omg:|

    dit is echt even raar...kan even niet slapen hoor!
    wat ik voel!
    zegmaar 2 vingertoppen boven me navel een tintelend gevoel heb weleens eerder tintelingen gehad hoor!
    maar dit houd aan en het tintelt best hard zegmaar niet van die zachte steekjes maar best hard en t blijft op 1 plek net boven me navel wat is dti raar..het houd nu al een paar minuten aan.

    of mn lichaam klopt niet of ik zit niet goed ine lkaar offfff.
    idontknowwwwwww :-\

    probeer maar weer lekker te liggen want alsk zwanger zou wezne kan ik nooit getintel voelen boven me navel lijkt me.
    wel raar gevoel zeg!
     
  3. Baby09

    Baby09 Fanatiek lid

    9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Heey Stellaa,
    Heel toevallig lees ik dit.. Ik heb het vorige week ook best vaak gehad. Moet ong nog 5 dagen wachten op ongi.. Dus heb geen antwoord op je vraag maar ben ook wel heel nieuwsgierig of andere meiden er last van hebben gehad!
     
  4. Stellaa

    Stellaa Actief lid

    7 jun 2009
    276
    0
    0

    ik hoop dat het voor ons wat moois mag betekenen!:)
    bedankt voor je reactie :D
    maar dat net bij me navel, heb er weleens wat gevoelt maar dit :$:(
     
  5. Baby09

    Baby09 Fanatiek lid

    9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Of dat er iets mee te maken heeft, geen idee... Ik hoop het voor je!! :) Wanneer heb je je NOD??
     
  6. Stellaa

    Stellaa Actief lid

    7 jun 2009
    276
    0
    0
    kan over een paar dagen zijn kan volgende week.. idontknow gezien me cyclussen..alhoewel t wel weer daalt gelukkig.
    zie mn cyclussen onderaan :(
    kw8 iig tot 36 en dan ga k testen tenzij dr nog zoveel dingen bij komen datk dr dan miss wel eerder 1 waag.
     
  7. Baby09

    Baby09 Fanatiek lid

    9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Moeilijke he om je in bedwang te houden om niet te testen.. Haha ik heb gelukkig niks in huis dus dat scheelt en als ik ze wil kopen dan denk ik wel 2x na.. maar goed..
    Weet je ook wanneer je je ei heb gehad? of zegt dat niks??
     
  8. Stellaa

    Stellaa Actief lid

    7 jun 2009
    276
    0
    0

    Ik heb ook g1 testen in huis! want wist nog wel met het ontpillen datk dr zeker wel 30 doorh1 gejaagd heb :$.
    maar goed dat was vorig jaar.

    mn ei. ehm nee ben ik OOK al niet zeker van waneer. maar daarom reken ik 12 tot 14 dagen na me ongi uit en ga daarna klussen zodat ik zegmaar alsk een normale cyclus zou hebben ik ongeveer na 14 dagen me vruchtbaren dagen zou hebben dus dan van dag 12 tot dag 17 ongeveer..tel er 2 dagen bij op voor extra zekerheid ;P.

    en ik neem ook t gemiddelde dat is 39 en daar trek ik er 14 vanaf dus dan op dag 25,24,23,22,21 ongeveer.

    maar dat zijn slechts berekeningen en zo doen we het nu en daar omh1, tussen door etc etc doen we het ook gewoon maar die 2 berekeningen van me daar proberen we zowiezo elke dag of om de dag op te klussen!
    die berekeningen zijn voor ons gewoon handig miss klopt er nix van maar het is wel ongeveer zo. dan denk ik steeds van dan hebben we miss toch wel een kansje! maar opzich klussen we om de dag..en 1x per week zitten er 3 dagen tussen.

    we gaan binnenkort samen wonen waneer ik word gebelt voor een nieuwe baan! en aangeizen ik er goed voorsta..en t gaaat allemaal lukken dan trek ik bij m in, want heb wel een baan maar dat is HIER en niet DAAR zegmaar. we wonen niet mijlenver bij elkaar vandaan hoor maar is wel te lang reizen om ff naar je werk te gaan.
    maargoed als dat rond is dan lekker om de dag! zo mis je t zeker niet :D
    is niet al1 om een beebje hoor om samen te wonen!!
    maar nu makenwe ook zeker kans maar nu is het zo lastig door die onrgelmatigheid! want stel die 3 dagen dat hij dr niet is en k had me vruchtbare dagen weetjewel dat speelt omdat we beide zo graag willen!
    en als we eindelijk samen wonen dan is dat er niet meer! en gwn lekker omde dag klussen.


    sorrie lang verhaal;)
     
  9. Baby09

    Baby09 Fanatiek lid

    9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Haha geeft niet. Van die 30 testen herken ik! Bij mij is het 1x zo erg geweest dat ik ongesteld was geworden maar er van overtuigd was dat ik zwanger was dus zelfs dag na ongi nog getest...

    Zou je het niet handiger vinden om te tempen of ovu testen te gaan gebruiken?? Dan weet je iig wanneer je je ei hebt!!

    En ben je al bij de ha geweest, want je bent toch al een jaar bezig!.. Enne.. hoe wist je dat je zolang aan het ontpillen was..
    Zo veel vragen hihi

    Mijn vriend heeft niet zulk goed zaad :( Zeg maar heel slecht maarja de hoop blijft....
    En wat ook zo raar is, ik heb de vorige 2 dagen echt onwijs last gehad van diarree.. maar kan van alles zijn en heb onwijs jeuk aan mn hoofd, ook zoiets raars! Maar ik ga er nu gewoon even vanuit dat mijn lichaam me voor de gek houd.

    Hoe meer ik over lees/praat enz enz hoe meer ik wil testen haha..
     
  10. Stellaa

    Stellaa Actief lid

    7 jun 2009
    276
    0
    0
    #10 Stellaa, 8 okt 2009
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009

    ben in sept 2008 gestopt met de pil.. had toen eerlijk gezegd nog een andere vriend had t er niet meer mee enz t ging fout, zag geen toekomst met hem en kon wel bij hem blijven om hem gelukkig te zien maar wat schiet ik er nou mee op etc. nou goed kwil t er niet meer over hebben.

    maar toen wask gestopt met de pil want werd niet ongi! dus k stopte tot ik ongi zou worden en doordatk stopte werdk NOG NIET ongi want me lichaam was aan t ontpillen en JUIST omdatk zat te w8en op me ongi slikte ik g1 pil omdat k d8..MOCHT kzwanger wezen dan ga ik echt GEEN pil doorslikken dus ik wachten wachten..naar dokter geweest en alles blijkt gwn datk aan t ontpillen was!
    hahaha.
    volg je t nog (AA)
    * volgens mij sloeg mn lichaam gwn 1 maand menstr. over en doordatk de pil niet slikte benk gaan ontpillen ofzo :(

    na goed! in december werd ik EINDELIJK weer ongi en toen ben ik het bij gaan houden ( zie mn handtekening ).
    had inmiddels een andere liefde, kende hem al langer! het was niet zo van 1,2,3 huppakee die andere weg en die nu :p.
    ben dus me cyclussen bij gaan houden en zoals je ziet schommelt het weleens!
    tot ik die cyclus van 66 had, we d8en dat ik zwanger was! en eigk is me vriend toen zo gaan hopen en veel over babies gaan praten met mij.. kijk ik heb al sinds mn 16e een kinderwens hoor! heb echt een grote wens! en dat wist hij.
    hij is namelijk oom en sinds zn neefje er is is ie helemaal dol met kinderen! wat bij mij in mn voordeel is natuurlk :D:p;):)
    we hebben besloten ervoor te gaan, dus onveilige sex! en dat is nu dus de 3e ronde! vandaar dat dat ook oranje gekleurd is!
    en dat stoppen met de pil+ontpillen heb ik niet op hoeven w8en want dat was door een misverstandje vorig jaar al aan de orde gekomen! hahahaha.
    Nouja en anders had ik pas geleden me pil wel in t prullenmand gegooit ook g1 probleem maar dit is wel een voordeel!
    wat eerst niet echt gepast was, beloont zich nu.
    verder gaat het heeeel goed tussen ons kwa familie's enz echt perfect en kwa babies helemaal door t dolle h1 erover met zn 2tjes!
    mn moeder weet ervan en die kan gewoon niet wachten :$ hahaha.
    kan ook nooit genoeg krijgen van de kleine van zijn zus en van de kleine van mn vriendin! alhoewel t wel lastig is hoor want je wilt natuurlk ook zsm zo'n wondertje!
    laatst is er een vriendin van me zus bevallen, nou ben jaloers hoor echt waar, en dan sliep ze hier net voor dr bevalling nog eens..en kmaar vrolijk doen enz, is gewoon best lastig!

    nou goed dat was mijn verhaal!
    miss verward en alles maar dan spijt me dat, haha:p.

    en dat tempraturen dat wil ik gelijk na me ongi gaan doen!
    als het deze maand niet raak is dan :).
     
  11. Stellaa

    Stellaa Actief lid

    7 jun 2009
    276
    0
    0
    Mijn vriend heeft niet zulk goed zaad :( Zeg maar heel slecht maarja de hoop blijft....
    En wat ook zo raar is, ik heb de vorige 2 dagen echt onwijs last gehad van diarree.. maar kan van alles zijn en heb onwijs jeuk aan mn hoofd, ook zoiets raars! Maar ik ga er nu gewoon even vanuit dat mijn lichaam me voor de gek houd.

    Hoe meer ik over lees/praat enz enz hoe meer ik wil testen haha..[/QUOTE]

    daar moeten jullie echt geschrokken van zijn lijkt mij:| zo dat is niet nix zeg..maar het is toch nog wel mogelijk ? en kunnen jullie g1 hulp krijgen van het zhuis?

    en verder, ik kan me bij je aansluiten want OOK IK heb last van diaree gehad + obstipatie Pff. maar hebk wel vaker gehad natuurlk en zoveel dingen hbek vaker gehad maar nu die kloppingen+steek bij me navel twijfel ik.
    maar laat me eigen NIET meer gek maken en ik zie t allemaal wel.

    duim heel hard voor je!
     
  12. Baby09

    Baby09 Fanatiek lid

    9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Volgens mij snap ik je verhaal wel haha! Misschien had het wel zo moeten zijn :D En qua andere mensen met kinderen snap ik je verhaal ook helemaal! Is idd lastig om heel enthousiast te zijn terwijl je het zelf heel graag wil! Mijn beste vriendin is ook zwanger en ben opzich niet jaloers ofzo maar de situatie veranderd gewoon op de een of andere manier..
    Qua cyclus is er bij mij ook geen pijl op te trekken hoor.. ben zo benieuwd wat deze maand me gaat brengen hahaha maar ik heb opzich wel een aardig gemiddelde.. Bij mij werken de ovulatie test echt heel goed!! En tempen heb ik eigenlijk nog niet gedaan.. omdat die testen zo goed werken haha

    Ik ga nu wel proberen te slapen.. Ben gelukkig vrij morgen :):)
    Meid succes!! Enne hou me op de hoogte, dan hou ik dit topic in de gaten ;)!! Hoop dat er morgen wat meer reacties komen op je symptomen.. maarja word waarschijnlijk gewoon afwachten tot je mag testen..:(
    Weltrusten!
     
  13. Stellaa

    Stellaa Actief lid

    7 jun 2009
    276
    0
    0
    haha achja, ik ga ook lekker slapen!
    jij ook succes met je sympthomen!
    aan de ene kant omdat ik niet zown regelmatige cyclus meer heb kan t van alles wezen dan kan k bijv. nu zwanger zijn en bijv niet alsk elke x cyclus van 40 dagen heb..MAAR VOORBEELDJE!
    en met een regelmatige test je gwn op de dag dat je weet waneer het kan en dan is t miss niet zo maar als ie onregelmatig is denk je hm ja t kan toch wel ook al hebk geen cyclus van 28 blabla.
    nou ja eigk ook heel k!@$@%t natuurlk.
    maar volgende ronde tempen.
    Omg ben beetje aan t spacen hier, hahaha.

    Slaap lekker meid! we spreken elkaar!
     
  14. Stellaa

    Stellaa Actief lid

    7 jun 2009
    276
    0
    0
    ?????????????
     
  15. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Wil je iets zeggen?
     
  16. Stellaa

    Stellaa Actief lid

    7 jun 2009
    276
    0
    0
    hahah nee

    ben benieuwd naar nog meer reacties :D
     
  17. Baby09

    Baby09 Fanatiek lid

    9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Ben ik weer... kon me toch niet inhouden en gisteren een test gedaan.. een DA huismerk test.. nog nooit die test gedaan en ja hoor een heel licht streepje.. schrok me dood! Toen bij de kruidvat test gehaald en die gaf weer negatief aan :( Dus ik weet het nu ook niet meer..

    En om even op 1 van je vorige berichten te reageren ja wij zijn heel erg geschrokken en lopen ook wel in het ziekenhuis.. het is een lang verhaal maar om het wat korter te maken moeten wij nog 2 jaar wachten eerder dat we met IVF behandelingen mogen beginnen..

    Hoe gaat het bij jou Stella??
     

Deel Deze Pagina