Zo boos!!

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Luna86, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.790
    9.309
    113
    Gelderland
    Ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik werk in een schoenenwinkel 35 uur per week als assistent manager. Ik ben tegen mijn wil in vorig jaar over geplaatst naar een ander filiaal ik wilde dit niet omdat we toen bezig waren met zwanger worden. ik ben gegaan en het viel ook heel erg mee.
    Na een tijdje ging de manager weg en werd er van mij verwacht dat ik de boel wel even zou draaien! Dit is nu ruim een half jaar geleden en vervang nu nog steeds.

nu heb ik 3 weken geleden een gesprek gehad over mijn ouderschapsverlof deze wil ik straks gaan opnemen zodat ik in functie blijf en maar 21 uur hoef te werken. De plaats waar ik woon zitten 3 filialen en het maakt mij niet uit in welk filiaal ik straks terecht kom. Ik heb aangegeven dat ik wel in deze omgeving wil blijven!

Nu komt mijn retail manager afgelopen vrijdag naar ons en heeft mij verteld dat ik straks in een heel andere plaats kom te staan veel verder van huis als nu en veel veel rustiger! Ik heb hier zo de balen van!!!! Ben echt al 2 dagen erg verdrietig hierover en snap niet dat ze dit kunnen en mogen doen!!
    zijn er meer meiden die dit hebben mee gemaakt???? En wat moet ik doen???

Sorry voor het lange verhaal maar moest het echt even kwijt...

liefs Luna86

2. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Wat een vage retailmanager zeg, die persoon kan toch ook bedenken dat jij liefst zo dicht mogelijk bij huis wilt werken...
    Kan hij niet iemand anders overplaatsen?
    Je hebt je volgens mij al lang genoeg van je goede kant laten zien. Door bijna een half jaar als manager ipv assistent manager te werken.

Ik zou het nog eens aankaarten dat je hier niet blij mee bent, en dat je graag dicht bij huis wilt blijven werken.

Wat je verder kunt doen kan ik je niet zeggen maar ik denk dat je met een gesprek een goed begin hebt.

3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.790
    9.309
    113
    Gelderland
    Ik heb ook echt heel duidelijk gezegd dat ik het er niet mee eens ben en dat hij echt nog even moet kijken of het niet anders kan. Maar hij zegt dat dit niet kan en dat dit een mooie combi is ( ik straks met de nieuwe manager) en dat ik juist eerder thuis ben omdat het filiaal om half 6 sluit maar door file ben ik dan net zo laat thuis!!!
    ook zegt hij dat hij het snapt dat ik er niet blij mee ben:(

Ik vind het zo een naar idee dat ik straks zo ver van mijn kleintje ben en dat ik weg gehaald wordt van al mijn collega's. :(

Liefs Luna

4. Wennos

Wennos Actief lid

16 feb 2009
    103
    0
    0
    Is er niet een afdeling Personeelszaken waar je dit neer kunt leggen? Heb geen ervaring met werken in retail, maar mogen ze je zomaar overplaatsen als je ergens in een filiaal werkt?

5. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.790
    9.309
    113
    Gelderland
    ik sta niet onder contract bij dat filiaal ze mogen je plaatsen binnen een straal van 60 min reistijd.
    Voor mij voelt dit echt als een wegpestertje!! :x
    Ze doen dit helaas wel vaker bij zwangere vrouwen..

6. appelthee

appelthee Niet meer actief

sorry meid, wil niet lullig klinken maar dat was het eerste waar ik aan dacht !!
    hopelijk is het niet zo en komen jullie er samen uit

7. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.790
    9.309
    113
    Gelderland
    Ik hoop ook dat we er samen uitkomen maar ben er bang voor!!
    Ik ga een gesprek aanvragen want ik wil graag weten waarom ik moet.. Ik heb vandaag ook gehoord dat ze mensen zoeken in een filiaal bij ons in de buurt alleen is dit voor een andere functie... Maar dit maakt me nog bozer!!!:x

Al die stress is voor de kleine ook niet echt goed en moet zeggen dat het me constant dwars zit:(

liefs Luna86

8. appelthee

appelthee Niet meer actief

oh ik hoop voor je dat jullie eruit komen.. en dat je je niet zo druk meer maakt, maja onbewust doe je het toch he

Deel Deze Pagina