zo even verhaaltje kwijt hoor... Ben nu gewoon zo zenuwachtig. Heb hier tijd terug al gemeld dat me vriend op staande voet was ontslagen. Ondertussen hebben we bijna 21 sollicitaties gedaan. Helaas staan er vaak vacatures maar dan zijn ze al bezet. Dus hoop is er afgewezen. Nu donderdag had hij van iets een 3e gesprek en de kans zal heel klein zijn dat hij afgewezen zou worden. Nou je raad het al hij is afgewezen. En waarom? Omdat hij geen papiertje bij zich had met vragen. En ze vonden hem toch niet geschikt. Dus was een erge tegen valler. Nu heeft hij weer een gesprek en ik hoop zo dat hij word aangenomen. Dan eindelijk na 2 maandne geen inkomen te hebben gehad volgende maand hopelijk een inkomen. Vind het zo spannend... En vrijdag hebben we de rechtzaak over het ontslag, nu al elke dag gewoon zenuwen! Pfff... Dus willen jullie hard voor ons duimen?? zo wou het even kwijt... vind zo spannnd...
Ik zal heel hard duimen voor jullie. geen inkomen hebben in deze tijd is niet makkelijk. Houd je ons op de hoogte?
bedankt voor het duimen allemaal ik hoop het zo, dit is 1 van de laatste kansen dat hij aan de slag kan zo spoedig mogelijk..
JAAAAAAAAAAA ben zo blij hij heeft geketend maandag mag hij beginnen zoo dat is echt een grote zorg minder zeg!! Bedankt voor het duimen Willen jullie ook voor vrijdag duimen? als dat ook even goed afloopt is eindelijke deze ellende achter de rug. pfff
Gefeliciteeerd!! Wat fijn zeg dat hij weer kan werken!! Ik zal ook vrijdag heel hard voor jullie duimen....
Super dat je man aangenomen is! Proficiat!!! Wij gaan binnenkort waarschijnlijk ook een rechtzaak aan met de vorige werkgever van m'n vriend. Vakbond komt niet tot een akkoord met de werkgever. Ben benieuwd waar het op uit gaat draaien! Alvast veel succes voor vrijdag!
super lief allemaal van jullie.. ben echt zo blij gewoon. Valt nu zo grote last van me schouders af gewoon. En als vrijdag ook goed afloopt pffff dan eindelijk weer zonder onzekerheid te hoeven denken Nijntje1984 succes met de rechtzaak in ieder geval, vind altijd naar het idee rechtzaak moet ik zeggen. Hopelijk daar niet al te grote problemen. 1 Ding weet ik wel, we worden nu wel lid van of een rechtsbijstandverzekering of de vakbon of iets dat als we OOIT nog in zulke dingen komen we niet zelf alles moeten regelen en betalen