Hier ook lijkt wel oorlog soms, herrie niet te doen haha. Fijn dat je misselijkheid beter te doen is, kan heel goed aan de spanning hebben gelegen. Alles zit toch ook hoger de hele dag, heb ik ook met dingen dat ik soms denk bleh! Maar houd alles binnen gelukkig!
Ja klopt. Ik ben sowieso gevoelig voor zenuwen hoor. Ben dat bij sommige dingen best snel en erg. Vooral kokhalzen dan enzo van de stress. Heel irritant.
J Ja, precies. Dat zou veel onzekerheid wegnemen. Wordt wel wat onderschat vind ik. Voor je partner is het anders. Die vindt het fantastisch, maar kan wachten omdat hij het anders ervaart en het in ons lijf gaande is. Vooral na mijn miskraam vind ik het spannend. Hoelang moet je nog wachten? Ik testte niet meer, maar toevallig vandaag mijn laatste test gebruikt (direct een knalstreep). Ik zou doen waar je je prettig bij voelt.
Ik ook, altijd slaat stress op mijn darmen of maag. Zelfs overgeven bij sommige situaties, bizar hoe je lijf soms reageert. En ook echt irritant ja haha..
Ik heb hetzelfde hoor. Ik voel me helemaal niet zwanger dus toch weer even een testje gedaan en gelukkig nog knal haha. Ben nu 5+2. Nog 2 lange weken voor de echo!!
Oh wow jij hebt echt al een buikje haha. Ik las dat dit veel voorkomt in week 4-6, een opgezette buik. Ik heb ook nooit een buikje en nu dus ook opgeblazen, ben ook bang dat ze het zien op werk bijv, maar tot nu toe goed te verbergen haha.
Ja ik denk ook door bepaald eten. Eet al een jaar minder gluten en lactose ivm hormonen (niet allergie). Maar sinds ik zwanger ben eet ik af en toe wel weer brood of yoghurt etc want vind plantaardig echt niet weg te krijgen haha
Blij te zien dat de echo's goed waren. Ik hoop dat wij dinsdag ook een hartje zien kloppen. Ik heb nog altijd zoveel moeite met het geloven dat er iets in mij groeit. Op zich heb ik ook niet zo veel kwaaltjes. Enkel gisterenavond was ik heel beroerd. Menstruatie-achtige krampjes en misselijk tegelijk. Dat was niet aangenaam om in slaap te raken . Wat ik ook nog heb is dat ik echt geen eetlust heb. Dan eet ik telkens niet veel wanneer het moet maar dan heb ik natuurlijk wel snel honger tussendoor. Ik voorzie nu toch wel extra tussendoortjes voor op het werk zodat mijn maag niet al te lang van zich moet laten horen .
Goed eten houd hier juist de misselijkheid tegen, ik begin al in bed met creakers. En slaap als ik goed slaap voel ik me de gehele dag zoveel beter, minder slaap is ook de hele dag misselijk. Moe ben ik gewoon altijd de hele dag nu haha. Al die extra vrije dagen komen mij ook heel goed uit, lekker rustig aan doen
Om nog even terug te komen op het feestje van afgelopen weekend, waarbij ik verborgen moest houden dat ik niet dronk: dat is gelukt! De barvrouw had ik ingelicht, en ze was heel behulpzaam. Ik kreeg wel wat opmerkingen van vrienden dat mijn biertje zo weinig schuim had. (Daar moet je echt mee teruggaan naar de bar, volgens mij is je glas gewoon vies!) Daarna een paar keer (Gin)Tonic in een extra mooi glas gedronken, en niemand keek op of om
@Meisje89 Spannend morgen! Hoelaat mag je? Dat ze trouwens op Hemelvaart open zijn. Ik dacht dat alles dan dicht was
13u mag ik! Ja verbaast me ook haha. Heb zelfs gedubbelcheckt om zeker te zijn. @Sammie93 goed geregeld! Hier vandaag eens foto's gemaakt van mijn buik voor het ontbijt en savonds. Hier zijn ze boven is ochtend, onder is van net. Huh, ze staan schuin. Nja dan draai je je scherm maar
Heb ik hier ook. Slecht slapen is misselijk. En regelmatig kleine beetjes eten helpt idd. Heel krom maar vanaf je misselijk wordt, eten... voelt tegendraads maar het helpt wel (hier althans toch ook)
Vandaar de misselijkheid dus hier. Peuter is deze week elke keer 05.30 wakker en val al slecht in slaap savonds dus ben helemaal kapot.
Klopt het idee van eten als ik misselijk ben staat me tegen maar voel me daarna altijd beter. succes vandaag eindelijk ❤️
Ik heb dus bij de gedachten aan eten, die ik normaal juist lekker vindt, al bij voorbaat dat ik misselijk word. Super irritant. Alleen komkommer, asrdbei en patatje mayonaise ben ik bij aan het watertanden haha
Ik ben nog wat te vroeg hier, zit te wachten. Dat blijft toch zo spannend hé, ook al is het al de 4e. Pfft!