Puistjes als zwangerschapssymptoom, herkenbaar?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Aardbei010, 8 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aardbei010

    Aardbei010 Niet meer actief

    Hoi meiden. Ik wilde vragen of jullie puistjes herkennen als zwangerschapssymptoom. Ik heb dit normaal nooit, maar nu ineens allemaal puistjes op mijn kin en kaak. Verder helemaal geen symptomen, terwijl ik normaal altijd allerlei klachten heb voor nod. Nog 5 dagen tot nod. Ik hoop zo dat het raak is. Wat denken jullie? Klinkt dit positief? (Ik weet dat jullie natuurlijk niet kunnen weten of ik zwanger ben, maar ben benieuwd naar ervarigen).
     
  2. K00

    K00 Niet meer actief

    Hmm.. het zou kunnen.. mijn huid was ook super onrustig bij mijn eerste en deze zwangerschap..
    Maarja, ook vlak voor mijn menstruatie werd het onrustig dus daar heb je niet zoveel aan. Maar het kan wel. Zie puistjes tijdens de zwangerschap - Zwangerschapspagina

    Ik hoop dat het raak is!
     
  3. Aardbei010

    Aardbei010 Niet meer actief

    Ben zo benieuwd. En had mij deze maand voorgenomen er even niet mee bezig te zijn en nu gebeurd dit. Hoop dat mijn lichaam mij niet weer in de maling neemt door anders te doen dan normaal haha... herkenbaar??
     
  4. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Heel herkenbaar. Zat opeens helemaal onder! Zelfs op mijn rug en borst. Had al jaaaaren geen puistjes meer gehad.
     
  5. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Heel herkenbaar. Zat opeens helemaal onder! Zelfs op mijn rug en borst. Had al jaaaaren geen puistjes meer gehad.
     
  6. maaike3

    maaike3 Bekend lid

    31 aug 2009
    772
    255
    63
    Jup bij mijn eerste 2 heel erg zelf. Heb er nu wat littekens van
     
  7. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.974
    7.903
    113
    Vrouw
    Puistjes wil ik ze niet noemen maar ik kreeg allemaal puntjes langs mijn kaak. Toepasselijk die aardbeien afbeelding :p
     
  8. Aardbei010

    Aardbei010 Niet meer actief

    Ik heb vooral kleine puistjes met witte puntjes. Het ziet er niet uit haha. Ja toevallig had ik die aardbei al een tijdje als afbeelding. Ik wilde er niet mee bezig zijn maar door de reacties word het steeds spannender richting nod. En dat terwijl ik deze maand niet veel had verwacht omdat we niet veel seks hebben gehad (wilden het even laten rusten). Maar goed 1 keer kan al raak zijn natuurlijk.
     
  9. K00

    K00 Niet meer actief

    Oef ja, een lichaam dat je voor de gek houdt. In de mnd dat het niet raak was allerlei dingen gehad. Echt gemeen
     
  10. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Ik had wel puistjes links en rechts van mijn kin en heb wel eens gelezen dat dat met de kant van de eisprong te maken heeft:) maar niet per se tijdens zwangerschap
     
  11. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Nooit puisjes gehad, tot 1/2 dagen voor nod en dan was het er 1/2 stuks en dan werd ik ongesteld. Tot nu toe iedere zwangerschap helemaal geen puistjes.
    Sorry waarschijnlijk niet wat je wilt horen ;)
     
  12. Aardbei010

    Aardbei010 Niet meer actief

    Nee jammer om te horen..;). Toch heb ik wel hoop dat ik zwanger ben. Ik heb namelijk nooit puistjes of echt maar 1. En nu krijg ik er met de dag meer. Allemaal puistjes en kleine pukkeltjes. Verder geen symptomen alleen wat stekende buikpijn. Ben benieuwd, maar misschien word ik ook wel gewoon ongesteld en is het deze maand ineens weer anders dan anders.
     
  13. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Blijft altijd weer spannend ;)
    Hoe lang moet je nog tot je mag testen?
    Steekjes heb ik rond 8/9 dpo gehad waren felle steken van de lies naar de baarmoeder ik vermoed toen de innesteling gehad.
     
  14. Aardbei010

    Aardbei010 Niet meer actief

    Ik weet niet zeker wanneer mijn eisprong was maar Nod is a.s. zondag (gebaseerd op vorige cyclussen).
     
  15. YellowEyes

    YellowEyes Fanatiek lid

    28 nov 2017
    1.863
    2.324
    113
    Vrouw
    Bij mij wisselt het per maand. Ene keer heb ik het ook als ik ongesteld moet worden, andere keer niet. Toen ik zwanger was had ik het wel, maar niet opvallend veel ofzo, niet meer dan dat ik normaal zou hebben. Hoop voor jou dat het wel een eerste symptoom is. :thumup:
     
  16. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hier altijd puistjes als ik ongesteld moest worden, was pas dus ook een verassing toen ik onder de pukkels zat en toch zwanger bleek.
     
  17. K00

    K00 Niet meer actief

  18. Aardbei010

    Aardbei010 Niet meer actief

    Het lijkt wel of er berichten verdwijnen. Ik heb inderdaad getest gisteren en was negatief (had ik al gepost). Enkele reacties daarop zijn ook verdwenen, gebeurd dat vaker op dit forum? Tot nog toe trouwens nog niet ongesteld maar zal denk vandaag wel komen dan.
     
  19. Aardbei010

    Aardbei010 Niet meer actief

    Ow wacht dit is een ander topic :roflmao::roflmao: Let weer lekker op haha. Maar test was dus negatief
     
  20. K00

    K00 Niet meer actief

    @Aardbei010 Nee het is niet gebruikelijk dat er berichten verdwijnen, haha. Maar ik kreeg je anderen toppics niet meer gevonden en was wel benieuwd! Had enorm gehoopt op een positieve test.. Jammer!!
    Ik had eigenlijk via je naam je berichten wel terug kunnen zoeken, bedenk ik me nu. Dat was makkelijker geweest :)
     

Deel Deze Pagina