Hahaha ik weet wie het zegt, @Louise11110 ik zou serieus even het gesprek aangaan met je buren dat je dat zo ruikt. Als ze wel wat kweken daar dan heb jij daardoor brandgevaar lijkt me niet de bedoeling. Hoewel ik vermoed dat het blowen zal zijn want kweken word over het algemeen niet in schuren gedaan ivm temperatuur schommelingen, daar moet namelijk de temperatuur stabiel voor zijn dus een goed geisoleerde plek.
Dat ik het topic beestje in babyvoeding niet durf te openen. Bang voor een foto of omschrijving waardoor ik nooit meer babyvoeding durf aan te raken.
Vreselijk om kinderen "zoet" te houden tijdens het boodschappen doen. Het enige wat hij mag is wanneer er in de winkel appeltjes of ander fruit ligt voor kinderen. Dan is het er voor bedoeld en is het prima. Voor de rest eerst betalen , dan eten.
Mijn mond valt niet zo snel open van klantenservice-perikelen, maar inmiddels toch wel... Wij hebben bij een grote babywinkel online voor zoontje een baby-jumper besteld voor 5 December. Deze wilde ik op 5 dec. in elkaar zetten, maar er bleek een deel defect waardoor de constructie wel kan staan, maar onveilig is en dus niet gebruikt kan worden. Hierover heb ik direct contact opgenomen met de betreffende winkel via Live Chat en er werd mij gevraagd foto's te sturen ervan. Zo gezegd, zo gedaan. Binnen 30 minuten na het contact. 24 uur later had ik nog niets gehoord, dus heb ik weer contact opgenomen. Voor mij was dit een duidelijk gevalletje van "retour sturen en een nieuwe krijgen", maar voor hen blijkbaar niet? Er werd bevestigd dat mijn mail binnen gekomen was en verder moest ik maar afwachten tot ze een keer aan mijn mail zouden toekomen. (Neem ik daarvoor contact op via chat? Om steeds te horen te krijgen dat ik alles maar via mail moet regelen? ) Het was vrijdagavond en als ik vóór 22.00 uur nog iets zou bestellen, zou het de volgende dag geleverd kunnen worden. (Anders zou het op z'n vroegst gisteren worden.) Ik bood dus als optie om zelf een nieuwe te bestellen - om deze dus zaterdag in huis te kunnen hebben alsnog - en de eerdere te retourneren. Ja, dat kon... Maar dan moest ik wel zelf de retourkosten betalen. Ehm… ok? Nou ja, ik was er even klaar mee op dat moment en wilde nu gewoon eindelijk een goed werkende c.q. veilige jumper in huis hebben, dus ik ben er maar akkoord mee gegaan zodat ik nog op tijd een nieuwe kon bestellen. Zo gezegd, zo gedaan. Maar... Nu blijkt deze jumper óók hetzelfde soort defect te hebben, alleen deze keer aan een ander onderdeel. Wij hebben nu dus van de twee jumpers één veilige samengesteld en zij krijgen er nu een terug met twee defecte onderdelen. Daarbij heb ik een zeer uitgebreide e-mail gestuurd met daarin overduidelijk mijn persoonlijke klachten qua producten en service, maar daarnaast ook met de mededeling dat het wellicht een goed idee is om ál deze jumpers eens aan een extra veiligheidscontrole te laten ondergaan. Heb ik al een reactie ontvangen via mail? Nee... Zelfs op mijn eerdere e-mail met foto's niet. En normaal kijk ik daar niet zo van op bij een klantenservice, soms duurt het gewoonweg even. Maar in dit geval zou ik persoonlijk denken dat veiligheid bovenaan zou staan en dat daar dus wel iets sneller actie op ondernomen zou worden... (Vooral aangezien ik contact heb gehad via Live Chat om te vragen naar mijn mail en diegene er naar gekeken heeft! Alleen niks mee gedaan dus...) Nu kan het uiteraard toeval zijn dat wij 2 defecte producten achter elkaar gekregen hebben, maar persoonlijk - als het mijn bedrijf zou zijn - zou ik toch wel op z'n minst alle dozen van dit product opentrekken om alles extra te checken voordat ik er nog één zou versturen naar iemand... Maar ja, wie ben ik..? Ik ben in ieder geval heel benieuwd hoe dit vervolgd gaat worden...
Zo doe ik het ook inderdaad. Ze mogen het fruit dat er ligt en eventueel de dingen die er liggen om te proeven, maar verder moeten ze toch echt wachten tot het afgerekend is. En eigenlijk ook tot we thuis zijn. En verder bestel ik m'n boodschappen gewoon online, zodat ik eigenlijk amper met de kinderen naar de supermarkt moet
Hahaha dat had ik moeten doen toen hij klein was. Ik zorgde dat ik op tijd bij de supermarkt stond. Had hij ook nog geen honger. Hij was om 5/6 uur wakker en voor 8 uur het huis aan kant en stond ik om 8 uur bij de winkel. Dan heb je alleen nog last van algemene peuterdrama hahaha
Maar een peuter die om 8u 's ochtends alle kanten op rent en boos word omdat ie geen minionhagelslag in z'n karretje mag doen is toch gewoon HEEL LEUK???!!!
langs gaan bij de winkel werkt veel beter. Ook al heb je het online gekocht. Vaak word je dan gelijk goed geholpen Wel bizar overigens.