♡ De laatste 10 weken! - afteltopic

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Florina, 26 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Florina

    Florina Fanatiek lid

    24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    IMG_1070.JPG Voor iedereen die in de laatste 10 weken van de zwangerschap zit en samen wil aftellen, klets gezellig mee :)
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  2. Florina

    Florina Fanatiek lid

    24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    • Mutsefruts88, zwanger van een meisje, verwacht op 30 augustus '17
    • Fizz, zwanger van een jongen, verwacht op 31 augustus '17
    • ryanne1989, zwanger van een ??, verwacht op 1 september '17
    • Louloute, zwanger van een jongen, verwacht op 18 september '17
    • Tuttebelleke, zwanger van een meisje, verwacht op 18 september '17
    • Kim2306, zwanger van een jongen, verwacht op 23 september '17
    • Gouda, zwanger van een ??, verwacht op 24 september '17
    • Florina, zwanger van een meisje, verwacht op 27 september ' 17
    • Poolvos, zwanger van een meisje, verwacht op 1 oktober '17
    • Donutlover, zwanger van een jongen, verwacht op 3 oktober ' 17
    • Ladylola, zwanger van een meisje, verwacht op 14 oktober '17
    • 2012mama, zwanger van een jongen, verwacht op 16 oktober '17
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  3. Fizz

    Fizz Niet meer actief

    Even een ego berichtje; na een bizarre bevalling zijn wij vannacht om 01.43 uur ouders geworden van een gezonde zoon. Alles gaat goed met ons. Zal later het bevallingsverhaal plaatsen, nu even genieten onze kleine man:D
     
    XmoonlightX, kim2306, Friesje203 en 11 anderen vinden dit leuk.
  4. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.322
    1.054
    113
    Gefeliciteerd Fizz! Hopelijk is alles goed gegaan!
     
  5. Stardust27

    Stardust27 Actief lid

    7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    Mag ik nog meekletsen? Rommelt veel in het lichaam en vindt t weer allemaal zo spannend!

    Stardust 27, zwanger van 2e kindje, jongen, uitgerekend op 11 september:)
     
    2012mama, Ladylola en Oceanna vinden dit leuk.
  6. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    #6 Oceanna, 27 aug 2017
    Laatst bewerkt: 27 aug 2017
  7. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nou jaaa fizzz wat een leuk spontaan nieuwtje! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe wereldwonder! Heerlijk genieten :-D
     
  8. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    @flowertje36 gefeliciteerd met jullie dochter! Leuke naam ook..Ging nog vrij snel he, de bevalling!
    Nu lekker genieten:)

    @Donutlover herkenbaar hoor, dat de kids dan wat anders willen...maar inderdaad, eindelijk mooi weer, lekker van genieten.
    Hier kan ik de baby ook van buitenuit duidelijk voelen...heb geen ronde buik meer..zie of een hoofdje, voetjes, billen enz uitsteken..en ja, ik duw het ook terug, maar dan komt er weer iets anders uit...

    @exciting Ja, die kleintjes voelen dat toch altijd aan he...en zo lastig er wat aan te doen:)
    Hopelijk hebben jullie nog een beetje kunnen bbqen.

    @Tuttebelleke was heerlijk hoor..en zitten ging wonderwel goed..scheelt dat we naar een buffetrestaurant gingen denk ik, af en toe even lopen...
    Merk ook wel hoor dat mijn lichaam meer gaat protesteren..kan niet meer lang in bepaalde houdingen enzo..
    Leuk, dat jij handbal speelt! Heb ik ook gedaan tot mn 18e ongeveer...

    @ryanne1989 hopelijk doen die harde buiken wat bij jou! benieuwd wanneer er bij jou babynieuws is.

    @gouda82 leuke avond gehad dus! Leuk!

    @Fizz zo, dat is toch nog onverwacht snel gegaan! Gefeliciteerd met jullie zoon! Nu lekker genieten!

    @Stardust27 welkom! Jij schiet ook al lekker op! Gezellig dat je nog even meekletst.

    HIer gisteren heerlijk gegeten bij een wereldrestaurant. Ideaal dat de jongens daar lekker kunnen spelen. Ze hebben ook goed gegeten...meestal doen ze dat wel wat minder door het spelen.
    Daarna lekker samen met manlief op de bank tv gekeken..gebeurd niet zo vaak momenteel...of ik lig al op bed, of manlief werkt nog...
    Vanochtend lekker rustig aan, en vanmiddag verjaardag...en dan morgen alweer 33 weken..vind de tijd toch echt wel erg snel gaan nu...
     
  9. 2012mama

    2012mama Fanatiek lid

    12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    • Mutsefruts88, zwanger van een meisje, verwacht op 30 augustus '17
    • ryanne1989, zwanger van een ??, verwacht op 1 september '17
    • stardust27, zwanger van een jongen, verwacht op 11 september
    • Louloute, zwanger van een jongen, verwacht op 18 september '17
    • Tuttebelleke, zwanger van een meisje, verwacht op 18 september '17
    • Kim2306, zwanger van een jongen, verwacht op 23 september '17
    • Gouda, zwanger van een ??, verwacht op 24 september '17
    • Florina, zwanger van een meisje, verwacht op 27 september ' 17
    • Poolvos, zwanger van een meisje, verwacht op 1 oktober '17
    • Donutlover, zwanger van een jongen, verwacht op 3 oktober ' 17
    • Ladylola, zwanger van een meisje, verwacht op 14 oktober '17
    • 2012mama, zwanger van een jongen, verwacht op 16 oktober '17
     
  10. Mutsefruts88

    Mutsefruts88 Niet meer actief

    Wow @Fizz dat is ineens snel gegaan. En ook behoorlijk onverwacht volgens mij ;) gefeliciteerd en geniet ervan!
     
  11. Friesje203

    Friesje203 Fanatiek lid

    31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    @Fizz Neeeee!!!! Gefeliciteerd!!! Ben erg benieuwd naar het verhaal. Heerlijk genieten nu :)

    @Mutsefruts88 Wie zal de volgende zijn... jij, ik, of iemand die te vroeg is natuurlijk :rolleyes: hier is het volkomen rustig momenteel.

    @Stardust27 Welkom! Last minute, maar natuurlijk heerlijk om nog even dingen van je af te schrijven hier!

    @2012mama Dan is een buffetrestaurant wel fijn, moet je soms toch even lopen.
    Heerlijk rustig dagje dus.

    Wij zitten nu lekker buiten te ontbijten. Deze week geen broodjes uit Duitsland :( Haha nee hoor man had geen zin om te halen dus hebben yoghurt met fruit en muesli. Vanmiddag even naar de stad, is koopzondag hier. Verder gaan we gewoon verder met wachten :rolleyes:
     
  12. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    @Fizz van harte gefeliciteerd meid!! Het is behoorlijk snel gegaan of niet? Lekker genieten en bijkomen nu!

    @Stardust27 welkom!

    @2012mama oeh klinkt erg leuk en lekker!!

    @ryanne1989 jammer geen broodjes hihi! Maar muesli is ook lekker. Shopse vanmiddag!

    Hier ben ik net wakker, heeeerlijk. Gaan zo rustig ontbijten met croissants. Kijken daarna wel wat we doen :)
     
  13. exciting

    exciting Fanatiek lid

    10 dec 2013
    3.172
    982
    113
    Vrouw
    Friesland
    Gefeliciteerd! Geniet ervan
     
  14. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Louloute hihi ik zal morgen eens kijken of ik mijn thuisapotheek kan aanvullen met die spulletjes. Alle beetjes (kunnen) helpen, zullen we maar zeggen!

    @Fizz Zohee! Snel gegaan. Gefeliciteerd! Gelukkig niet al te lang last hoeven hebben van de pijnlijke messteken (al zullen de weeën ook vast niet al te prettig zijn geweest :o:)

    @2012mama Fijn dat 't lekker was en dat je de avond prima door bent gekomen. Mochten wij nog een keer uit eten willen voordat het zo ver is, zal ik ook kijken naar een buffetvorm. Lijkt me inderdaad beter te doen als je af en toe even een loopje hebt.
    Ik ben met handbal ook gestopt rond m'n 18e. Na 5 jaar toch maar weer begonnen, want de motivatie bij andere sporten was toch nooit zo hoog als op het handbalveld :)

    @ryanne1989 hehe geen broodjes uit Duitsland, potver! Misschien wel een goede reden om een ijsje te nemen tijdens het shoppen vanmiddag ;)

    @Stardust27 Welkom!

    Hier vanmiddag denk ik lekker dobberen in het badje bij mijn ouders in de tuin :D
     
    Florina en Louloute vinden dit leuk.
  15. Stardust27

    Stardust27 Actief lid

    7 jan 2015
    462
    91
    28
    Rayonmanager
    In het koude noorden
    @Tuttebelleke wat heerlijk ff badderen!

    Wij gaan vanmiddag ff stad in voor luiers voor de kleine man, voor de baby heb ik inmiddels eerst genoeg! Alleen de angst dat als je vliezen breken moet je gaan liggen:pik ga zo op straat liggen dan maar haha! Iemand trouwens ervaring met die homeopatische pilletjes?
     
  16. Donutlover

    Donutlover Fanatiek lid

    1 jan 2017
    3.316
    1.730
    113
    Woow @Fizz wat leuk! Gefeliciteerd!! Lekker genieten hoor
    Maar ben stiekem wel benieuwd haha t kan zoooo snel gaan ineens he
     
  17. Mutsefruts88

    Mutsefruts88 Niet meer actief

    @ryanne1989 haha zat er nog aan te denken, zou er weer Duitse broodjes gehaald zijn :rolleyes::D
    En idd spannend, wie van de 2 zal het worden! Of idd weer een verrassing tussendoor ;)

    Ik vind m'n buikje stiekem nog steeds veel te lekker.

    Het lijkt er een beetje op dat de meisjes hier iets langer blijven plakken dan de jongetjes.

    Zou ook niet weten wat ik vandaag nog kan doen. We hebben werkelijk alles al voor de baby en huis kan niet schoner. Nog iets te vroeg voor ijs, dus dat komt vanmiddag wel :p
     
  18. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    Ja ik heb ze ook al genomen tijdens de zwangerschap van m'n zoontje.
    Ze wekken de bevalling niet op he, maar helpen je bmm en je lichaam voor te bereiden. Ik vond ze goed hun werk doen, de bevalling is ook heel soepel gegaan :)

    @Mutsefruts88 haha wel fijn dat alles al klaar is. Lekker rustig aan doen is ook fijn toch! Wel een mooie dag om te bevallen dan zo haha! Hoop het voor je. :)
     
    Mutsefruts88 vindt dit leuk.
  19. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!!
     
  20. Florina

    Florina Fanatiek lid

    24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    @Fizz Gefeliciteerd met jullie zoon! Lekker van genieten!

    @Stardust27 Super leuk om je hier ook te spreken! Gezellig dat je mee komt kletsen. Hoe gaat het nu verder met je?

    @2012mama Lekker avondje gehad dus, klinkt goed! Altijd fijn als de kindjes ook goed eten. En het gaat echt hard hé? Met hoeveel weken ben je bevallen van je zoontjes?

    @Mutsefruts88 Heerlijk zo'n schoon huis, helemaal klaar voor jullie meisje! :D En geniet van het ijs straks, ook een beetje voor mij haha. Ik ben jaloers!

    -----------------------------------------------------------------------------

    Ik heb zo'n last van lekkende tepels:eek:, weet dat het helemaal niets zegt want dat had ik de vorige keer tijdens de zwangerschap van E. ook, maar hoop zo dat de borstvoeding nu wel goed gaat.

    E. gaat straks zwemmen met m'n moeder, dan heb ik nog even een rustig dagje. Lekker een dutje doen denk ik :p

    Ben wel even benieuwd; welke kinderwagen hebben jullie voor de baby straks? Had een Quinny moodd besteld, maar opeens weer helemaal in de twijfels :o: en misschien dat we toch nog een Joolz bestellen.
     

Deel Deze Pagina