Ik wilde eerst ook langer wachten, maar in die week zien wij de familie en anders wordt het door heel NL rijden als we het later willen vertellen. Daar heb ik ook geen zin in eigenlijk. Dus vandaar dat wij het volgende week gaan vertellen
Mooie cijfers he, toevallig haha vandaag kokhalzen boven de gootsteen. Weet niet of het door de zwangerschap komt of door de migraine
Ja dan is het makkelijker om volgende week te vertellen natuurlijk. Wij hebben het aan de familie nooit na de 8 weken verteld. Altijd eerder. Alleen dit x gaat het vast in de rondte omdat de kinderen geen geheim kunnen bewaren (vrienden & hun ouders nou dan gaat het snel) het liefst wacht ik tot na de 13 weken maar goed. Gaan jullie het ook gelijk openbaar bekend maken of dat niet?
Ooh nog 3 dagen tot m'n echo en er volgen meer deze week. Ben zo benieuwd. Hopelijk is alles goed bij iedereen ❤️ @Palmpje had jij nog getest?
Spannend zeg! Ben zo benieuwd naar jullie echos ook, hopelijk zit alles goed. Er mogen wat mij betreft nog wel meer zwangeren aansluiten haha
Het aftellen is begonnen voor jou!! Zo fijn! Uiteraard heb ik getest Kruidvat test 13 en 15 DPO Action 14 en 16 DPO En dit rijtje is 13 t/m vandaag 16 DPO, vandaag niet echt oploop. Wat vind jij? Als ik m in t klein zie dan lijkt t toch wel weer iets donkerder zijn. Maar hier ben ik wel heel blij mee!
Elke ochtend denk ik wel, waarom doe ik dit mezelf aan? Ik ben zwanger! Meer zwanger dan dit word ik niet. Maar heb mezelf ook wijsgemaakt dat ik een knaller wil zien dus stoppen lukt ook niet helemaal. Ik voel ook aan alles dat ik zwanger ben dus dat stel me enigszins gerust. Al blijft dit altijd zo’n spannende periode natuurlijk. Wil gewoon dat het 11 oktober is, de eerste echo! En fijn te horen dat je het hele mooie testen vind
@Palmpje herkenbaar hoor van die testen, ik twijfelde ook lang. De meiden met bloedverlies dikke knuffel! lijkt me zo eng
Oh ja dat wilde ik nog even zeggen. Mijn vorige zwangerschap heb ik ook een aantal weken lang gebloed! En dan ook echt helderrood. Het hoeft niet altijd einde verhaal te betekenen. Al is bloed natuurlijk het laatste wat je wil zien in je zwangerschap. Bij mij hebben ze nooit een oorzaak gevonden.
Ik heb de vk gebeld ivm bloedverlies. Mocht toch even langskomen meteen, heel fijn. Er waren 3 vrichtzakken te zien... 1 was leeg, de andere 2 zat wel wat in maar geen kloppende hartjes. Nu is dat ook nou wel erg vroeg. Ik mag nu over 14 dagen terug om nog eens te kijken. Het kan zijn dat het er 3 waren en dat het bij een mis is gegaan, het kan ook zijn dat het helemaal mis gaat. In ieder geval fijn dat ze even wilde kijken. Omdat mijn testen nog wel echt knal testen blijven.
Ja ik zie wel oploop kwa kleur van de easy@home test! Mooie testen hoor !! En leuk om je oploop te zien.
Hoe gaat het dan nu met het bloedverlies? Wat bijzonder dat het 3 vruchtzakjes zijn. Wat is dit spannend en onzeker. Ik hoop dat het goed mag blijven gaan met deze twee! Dikke knuffel!! Hoop echt dat de tijd wat voor je voorbij gaat en anders een 2d echo ergens inplannen tussen de afspraak door, maar dan nog is het vroeg he?
Wow dat is wel bizar! 3 vruchtzakje! Nou hopelijk zit er snel in die andere 2 wel wat! En wat fijn dat je mocht langskomen, tis waarschijnlijk niet de geruststelling die je echt wilde maar toch iets!
Ik ga inderdaad volgende week gewoon ergens anders even. Vanaf 29.09 kon dat hier in de buurt zag ik ergens. Dus ga daar gewoon even een plekje bemachtigen! Bloedverlies is er helaas nog steeds. Nu helpt het ook niet dat we aan het verbouwen zijn en ik dus echt wel erg druk ben
Nee we gaan het dan nog niet openbaar maken. Dat doen we echt pas zeker na de 13 weken Haha idd, kids en geheimen, dat is altijd afwachten
Hopelijk kun je tussendoor je rust toch ook ergens iets pakken. Heel lastig met verbouwen. Pas wel goed op jezelf ❤️ En een goed idee voor de 29ste, want 2 weken in onzekerheid is geen doen. Hoe ver denk je dan in de zwangerschap te zitten? Hoop zo dat het goed zit met de andere 2 en dat het bloeden snel stopt