Fijn dat het is gestopt! Enne, van bellen om je zorgen te bespreken krijgen ze echt niet direct een slecht beeld hoor! Daar zijn verloskundigen (ook) voor
Ik zou ook bellen! Ik denk dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken. Ik denk dat ze je graag helpen/te woord willen staan.
@MargotD hier sluit ik me volledig bij aan hoor! Dat is ook hun werk ik heb de afgelopen paar zwangerschappen ook gewoon gebeld om mijn zorgen te kunnen uiten en daar reageerden ze altijd heel fijn op! Snap dat je jezelf snel teveel voelt, maar zie het ook van jouw kant: wat heb je nodig? En als dat een moment is van je zorgen uiten dan is dat gewoon nodig en zinvol!
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier en zie dat er al heel veel geschreven is. Dat lees ik vast nog wel een keer bij Zoals het nu lijkt ben ik 5+5 zwanger en uitgerekend op 30 juli. Ik vind vooral die eerste weken zooo spannend want na een positieve test heb je eigenlijk geen verder bewijs dat je echt zwanger bent. Ook al is dit niet mijn eerste zwangerschap, ik was even vergeten hoe slopend ik die tijd tot de eerste echo vond..! Gelukkig staat die al gepland, dus heb ik iets om naar uit te kijken! Is er al een appgroep? Zou leuk zijn, dan sluit ik me daar graag aan! Vind dat altijd wel wat makkelijker dan via een forum!
Hii https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/%E2%9D%A4%EF%B8%8Fuitgerekend-16-31-juli-2024%E2%9D%A4%EF%B8%8F.733451/page-23 We zijn nog maar met zijn 3tjes dus wees welkom
Oh ik wil ook wel in de app groep Even jou privé bericht sturen om erin te komen? @Anna262420 welkom! Ja die eerste weken zijn echt killing!
Welkom Anna! Herkenbaar wat je zegt hoor. Pas bij de eerste echo wordt het “echt”. Heb je al snel een afspraak?
Kan ik dan ook in het app groepje Vandaag precies 6 weken, ben weer meer misselijk de laatste dagen. Heb nu het idee dat de echo wel sneller dichterbij komt gelukkig. De weken gaan best snel voorbij.
zou je hem wel zo posten? Nu kan iedereen erin dus ook creeps die meelezen en dan hebben die allemaal onze nummers
Ooh wat handig zeg zo'n link. Maar inderdaad nu kan wel iedereen erbij natuurlijk, maar die kun je er misschien wel meteen weer uitgooien.
@Vlinder94 vandaag de echo? Hoe laat mag je? @Daaaaantje hoe laat mag jij vandaag? Denk veel aan je. Hopelijk toch goede vlucht gehad gisteren en fijn je partner weer in je armen kunnen sluiten!