kan je de inesteling voelen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nathalietje, 17 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathalietje

nathalietje Actief lid

10 apr 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hallo iedereen,

ik vroeg mij af of je de inesteling kan voelen? en hoe voelt die aan?
    ik had die normaal vandaag! en had beetje pijn in onderbuik en bloedverlies maar wel meer dan anders (heb namelijk last van spotting) kan het dus zijn dat ik die inesteling heb gevoeld?

groetjes

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hey ik denk inderdaad dat je een innesteling voelde

ik voelde toen ook iets,het voelde raar aan precies of iets naar mijn rechterkant broebelde,het voelde en beetje eng aan bij mij omdat het zo duidelijk aanvoelde.alleen heb ik toen in die tijd een moring afterpil genomen en ja dus ben niet zwanger,dit is lang geleden ik was toen 16 en zeer vruchtbaar,had toen nog nooit een pil gepakt en we deden het met condoom,alleen dat deze scheurde op het laatste moment en ja een uur later voelde ik dit en ik wist dat het dat was en ben toen de mornig after pil gaan halen.

maar als ik zo je tekst lees ben ik er van overtuigd dat je zwanger bent,ga maar een test doen binnen een week en dan zul je zien,veel geluk!

groetjes amy

3. asilah

asilah Actief lid

23 mrt 2008
    160
    0
    0
    anais, een innesteling kan je de volgende dag niet voelen dat duurt minstens een paar dagen

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik vind het een beetje raar om te zeggen dat je er van overtuigd bent dat ze zwanger is.

Een steekje hier en daar kan van alles zijn, omdat je ook spotting hebt kun je dus niks over het bloedverlies zeggen. Het is helaas afwachten...

5. nathalietje

nathalietje Actief lid

10 apr 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hey meiden,

idd een beetje vlug om te zeggen dat ik zwanger ben! enja met die spotting weet je het nooit hé, maar ergens ben ik er wel van overtuigd dat ik nu al 2 dagen die inesteling voel! maarja tis idd afwachten é
    we zien wel é moet regels bijna hebben en dan zien we wel

groetjes xxx

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    weet niet hoe jij kunt zeggen te weten dat je “zwanger” bent geraakt of een innesteling hebt gevoeld toen je 16 was, zeker niet een uur "na de daad"…

en hoe kun je nu zeggen dat je zeer vruchtbaar was? Sorry hoor maar dit vindt ik eerlijk gezegd de grootste kolder…

na ovulatie duurt het gemiddeld een dag of 8 tot 10 voor de daadwerkelijke innesteling is, dus wat jij gevoeld heb mag “joost” weten in ieder geval niet de innesteling dat kan ik je wel vertellen…misschien een broodje shoarma gegeten die een beetje aan het rommelen was…

daarbij lees ik ergens anders van je dat je al sinds je 15e aan de pil bent terwijl en dit gebeurde toen je 16 was en je nog nooit de pil had geslikt?

7. smoekie: altijd heel helder! ;)

ik heb nooit ergens gelezen dat je een innesteling kan voelen. maar omdat je baarmoeder goed doorbloed is kan bij een innesteling een adertje geraakt worden, wat de bloedverlies veroorzaakt.

ik zie dat dit je 1e ronde is, ik weet niet of je in je voirge periode nog aan de pil was? misschien ben je wel aan het ontpillen, en dat kan ook het bloedverlies verklaren.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoihoi,

Ik ben de vorige ronde zwanger geraakt en had ongeveer een week na mn eisprong ineens hele erge steken in mn rechterlies, later aan ook mn linkerlies en af en toe in mn baarmoeder. Dat heeft ongeveer 3 dagen geduurd en toen was het weg.
    Ik denk (weet bijna zeker) dat dat de innesteling geweest is die ik voelde. Ik heb die steken nog nooit gehad namelijk.

Mijn zwangerschap is helaas uitgedraaid in een vroege miskraam (met bijna 5 weken) maar ik weet nu in ieder geval wel dat een innesteling zeker voelbaar is.

Niet veel vrouwen voelen het, maar dat wil niet zeggen dat t ook helemaal niet kán!
    Hetzelfde als met een eisprong, er zijn genoeg die dat wel voelen, maar dat wil niet zeggen dat t raar is als je t niet voelt. (ik voel dat dus helemaal niet)

9. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Het schijnt indd zo te zijn dat je een innesteling kan voelen, maar dat is bij iedereen anders. De een voelt niets, de ander voelt wel dingen (pijn, krampjes, zoiets...?) Ik weet niet goed hoe het voelt, want toen ik zwanger was (eindigde in mk) voelde ik de innesteling niet.

10. nathalietje

nathalietje Actief lid

10 apr 2008
    139
    1
    0
    arbeidster
    brugge
    hey meiden,

ja ben nu bijna 2 maand zonder pil kan idd ontpillen zijn hé maar ben ook naar de dokter geweest en die zeg dat ik last heb van spotting en ik vroeg kan je dan nog altijd zwanger worden of remt dat af en hei zei dat je idd nog zwanger kan worden enja tis miss heel zeldzaam dat iemand in haar eerste ronde zwanger geraakt maar toch gebeurt het hé!
    bv: mijn ma was 3 maand zwanger van je mij en heeft gedurende die tijd haar menstruatie 2x had! maarja denk ook niet dat ik zwanger ben hoor!
    maar toch je weet nooit hé ;)

11. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Het is inderdaad heel moeilijk om te zeggen wat nou precies innestelingspijn is.
    Ik heb ook tig keer gehad dat ik ruim een week na mijn eisprong krampen in mijn buik had. Een keer zelfs zo heftig dat ik er van overtuigd was dat het raak was die ronde. Inmiddels zijn we ook weer 1 jaar verder.
    Ik zou zeggen, klamp je niet teveel vast aan allerlei 'pijntjes en kwaaltjes'.

12. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

19 okt 2007
    160
    0
    0
    Hoi,

Mijn man en ik zijn sinds september vorig jaar bezig om zwanger te raken. Volgende week zondag (27 april) zou ik ongesteld moeten worden, al hoop ik dat het natuurlijk niet gebeurt.

Vandaag voel ik allerlei steken in mijn onderbuik: voornamelijk links maar af en toe ook rechts en ik voel me een beetje misselijk. Zou het dan deze keer toch raak zijn?

Ik weet dat ik me niet vast moet klampen aan zulke kwaaltjes, voor hetzelfde geld heb ik een opkomend buikgriepje.

Fingers crossed!

13. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik voelde me twee dagen buikgrieperig. En vanaf toen ook vreselijk moe.

14. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    na ovulatie duurt het gemiddeld een dag of 8 tot 10 voor de daadwerkelijke innesteling is, dus wat jij gevoeld heb mag “joost” weten in ieder geval niet de innesteling dat kan ik je wel vertellen…misschien een broodje shoarma gegeten die een beetje aan het rommelen was…

Ik lig echt helemaal dubbel hier :) :) :)

15. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

dat is niet helemaal waar het verschild bij iedereen! het kan tussen de 4 en 10 dagen zijn! het veschild bij iedereen

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    idd het verschilt bij iedereen... maar "gemiddeld' duurt de innesteling tussen de 8-10 dgn...en vanaf dat moment wordt dan ook het hcg hormoon aangemaakt....

net zo goed als dat men "gemiddeld" de eisprong heeft op dag 14 is dat met de innestelling natuurlijk net zo...

hoe dan ook kun je niet zoals anais zegt een uur na de "sex" zeggen dat je de innesteling gevoeld hebt... ;) daar gaat nog dagen overheen voor je je "eventuele" innesteling hebt... :D

17. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

maar dus je bedoelt dat de innestelling 8 tot 10 dagen kan duren? ik snap het ff nie tmeer hihi ik heb afgelopen maandag mijn ei gehaden sinds vrijdag "steken" in mijn buik,, rmeestal rechts onder in mijn buik, soms is het 1 keer en soms blijft het ook een paar minuten?

x

18. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt

misschien kunnen jullie je beter bemoeien met die vrouw haar problemen dan hoe ik schrijf

een typ fout is zo gebeurt
    dus als daar 15 staat en ik zeg daarna dat het was op mijn 16 de dan is dat zou.ik snap niet dat je zover gaat zoeken om mijn typfout te tonen ipv zoveel moeite te doen voor die vrouw

19. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    is toch gewoon geweldig leuk heh iemand uitlachen
    ik hoop dat iedereen me leuk kan uitlachen want daarvoor zijn we hier blijkbaar.en nee ik eet geen rommel zoals shoarma.

20. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    hoe dan ook kun je in ieder geval niet een uur na "de daad" je innesteling voelen, en kun je al helemaal niet zeggen dat je daadwerkelijk bevrucht bent geweest... :(

enne rommel? heerlijk joh zo'n booodje shoarma :D

Deel Deze Pagina