Ik heb vanavond getest met avondurine terwijl ik best veel ranja gedronken heb en 2 uur daarvoor nog geplast heb, ik heb 30 december mijn laatste (best heftige) ongi gehad. En had een super positieve test.. dat dus met 1 dag overtijd, ik heb dat met 3 kinds niet eerder gehad, iemand ervaring mee? Ik vraag me nu af of het er geen 2 zijn
van harte gefeliciteerd! de test is idd als best wel donker ja! misschien is het eitje snel ingenesteld? waardoor je hcg al hoger is? of je eisprong is wat eerder geweest? of het zijn er twee kan ook... spannend!
Zo, die is idd wel donker voor 1 dag overtijd! Zo'n test had ik pas tegen de 5 weken... Misschien een eerdere eisprong? (of weet je precies wanneer die geweest is?) Als die een paar dagen eerder geweest is dan kan t prima kloppen alvast. En ja, een tweeling zou een mogelijkheid kunnen zijn, maar ik zie toch vaak hier dat er bij tweelingzwangerschappen niet per se sneller en duidelijker getest wordt. Je kan er dus weinig over zeggen wat dat betreft. Spannend is t iig wel! Ohja en voordat ik het vergeet: Van harte gefeliciteerd!!
Wow wat een knal test! Gefeliciteerd Hij is echt donker. Ik zou hetzelfde denken, of misschien ben je al langer zwanger dan je denkt. Dat wordt heel spannend met de eerste echo.
pff ik vind het ook mega spannend, morgen ga ik denk ik even zo'n termijntest kopen, en maandag bellen voor een afspraak voor een echo.
Mijn test was op mn nod zo duidelijk. Bij mn eerdere zwangerschappen niet. Met de eerste echo bleek t idd een 2ling te zijn.
hahahaha, GEFELICITEERD!! Mooie test hoor! Bij mij was hij ook zo duidelijk en het is er echt maar een hoor De hoogte van je HCG zegt helemaal niks over of het er 1 fo 2 zijn. het kunnen er altijd wel eens 2 zijn maar een hele donkere test zegt niks daarover.
hey hey.. waarom hij zo donker is weet ik niet.. In ieder geval heb je voldoende hcg je hoeft dus niet te gaan turen Heerlijk!
overduidelijk!! Gefeliciteerd!! Mijne was ook zo.. maar bleek achteraf al bijna 8wk te zijn.. dus das niet te vergelijken
Mooie test, Van harte... hoop morgen ook zo'n mooi testje te krijgen. Zeg bij een tweeling moet je dan geen twee teststreepjes krijgen
allereerst van harte. ik had ook zo'n test hoor. misschien krijg je ook een meid. daar schijnen sneller de hormonen van te komen.. of meer..
Mooie test!!! Gefeliciteerd! Het hoeven er inderdaad geen 2 te zijn hoor. Kan ook zijn dat ie gewoon al wat sneller is ingenesteld. (Ik vraag me trouwens af of dat echt waar is, het verschil van hcg bij een jongen en meisje.... Misschien krijg ik dan nu wel een jongetje, aangezien mijn hcg een stuk minder snel gaat dan bij mijn dochter )