Je wordt inderdaad gebeld als er afwijkende uitslagen zijn, anders niet... Was bij mij in ieder geval zo.
Vandaag bij de verloskundige geweest. Mn suiker was 7.7 had net gegeten dus hier moet ik echt op gaan letten. Bij 7.8 moet ik nuchter komen prikken. De rest was goed. Echo uitwendig was heel onduidelijk. Ivm mijn overgewicht. Ik moet 24-1 voor de 12 weken echo naar de star. En 13-2 weer voor controle naar de verloskundige.
Ik heb het er best moeilijk mee maar het gaat wel. Na de 1e miskraam krijg je te horen dat het vaker voorkomt bij een eerste zwangerschap maar dat het kort daarna nog een keer gebeurt, komt best wel hard aan.
De Mama's 31 juli JoCo82, 1e kindje, Jongen/meisje/verrassing 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 3 augustus NiJO, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Beertje13, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Ivy1979, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing ArneLies , ?e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Malou8, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing RiTi, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing vos1985, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Bereklauwtje, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Sjapie, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Fleur2906, 3de kindje, jongen/meisje/verrassing Nikkie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing olive, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Mommywannabe, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing shushi82, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 6 augustus Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Zilver27, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing tapa87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Liek83, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing Daphne91, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 11 augustus Mamalie, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing 12 augustus woezelenpip, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Stephie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 13 augustus ikke142, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Vrolijke mama, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 14 augustus Kris81, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing dirkje82, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 15 jan Oermoeder => intake vk Vrolijke mama => eerste echo Stephie86 => vk 20 jan Silver27 => echo shushi82 => echo Kaatje1603 => intake prenatale diagnostiek en echo 21 jan mommywannabe => tweede echo Sanyi => vk 22 jan Kaatje1603 => intake vk ikke142 => 3e echo 23 jan Chris => intake vk diana87 => Echo & intake vk 27 jan Mamavanjuul => controle vk 28 jan Kinderwens87 => termijn echo Mamavanjuul => vk 30 jan Daphne91 mommywannabe => vk 3 feb shushi82 => vk 6 feb Mamavanjuul => geslachtsbepaling Maggie87 => vk JoCo82 => vk 10 feb shushi82 => geslachtsbepaling 13 feb ikke142 => 4e echo 18 maart Mamavanjuul => 20-weken echo Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
Sorry damens ben ff niet geweest!! Verschrikkelijk liyana veel sterkte!! Fijn dat het met de rest van de damens goed gaat gelukkig!! En zie dat jullie het al over namen hebbe hihi!! Hier staat de meiden naam vast. Hadde we al bij de eerste maar jongebs wordt toch echt heel moeilijk hoor!!
IK BEN TERUGGEZET NAAR 15 AUGUSTUS En mijn eerstvolgende controle is op 3 februari! Was vergeten om dat in kleur door te geven
De Mama's 31 juli JoCo82, 1e kindje, Jongen/meisje/verrassing 1 augustus Ukkie89, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Mamootje, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 2 augustus Mamavanjuul, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 3 augustus NiJO, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Beertje13, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Ivy1979, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing ArneLies , ?e kindje, jongen/meisje/verrassing Minnie2013, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 4 augustus Malou8, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing RiTi, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing vos1985, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Bereklauwtje, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Maggie87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 5 augustus Sjapie, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Fleur2906, 3de kindje, jongen/meisje/verrassing Nikkie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing olive, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Mommywannabe, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing shushi82, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 6 augustus Oermoeder, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing Zilver27, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 7 augustus diana87, 3e kindje, jongen/meisje/verrassing 8 augustus Sanyi, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing tapa87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 9 augustus Dayna, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Liek83, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing Daphne91, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing moedertje112,?e kindje, jongen/meisje/verrassing 10 augustus SterretjesMama, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing wondertje1980, 3 kindje, jongen/meisje/verrassing 11 augustus Mamalie, 4e kindje, jongen/meisje/verrassing 12 augustus woezelenpip, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Stephie86, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing Kinderwens87, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 13 augustus ikke142, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing 14 augustus Kris81, 1e kindje, jongen/meisje/verrassing dirkje82, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing Kaatje1603, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing 15 augustus Vrolijke mama, 2e kindje, jongen/meisje/verrassing ★ ★ Mama JaDeBo ★ Armanda1982 ★ MRCD ★ Liyana De Afspraken 15 jan Oermoeder => intake vk Vrolijke mama => eerste echo Stephie86 => vk 20 jan Silver27 => echo shushi82 => echo Kaatje1603 => intake prenatale diagnostiek en echo 21 jan mommywannabe => tweede echo Sanyi => vk 22 jan Kaatje1603 => intake vk ikke142 => 3e echo 23 jan Chris => intake vk diana87 => Echo & intake vk 27 jan Mamavanjuul => controle vk 28 jan Kinderwens87 => termijn echo Mamavanjuul => vk 30 jan Daphne91 mommywannabe => vk 3 feb shushi82 => vk 6 feb Maggie87 => vk JoCo82 => vk 10 feb shushi82 => geslachtsbepaling 13 feb ikke142 => 4e echo 20 feb Mamavanjuul => geslachtsbepaling 18 maart Mamavanjuul => 20-weken echo Wil je iets toevoegen aan de lijst, dan graag even in kleur in je post!
@Liyana: heel veel sterkte! Ik heb een tijdje niet meegelezen... Druk druk druk! Vandaag de intake bij de verloskundige gehad! En het hartje gehoord met de doptone! Wat geweldig mooi! Dat geluid gaf me troost, want ik zit sinds gisteren ineens in een rollercoaster wat betreft mijn werk. Ik heb een vraag gesteld op dit forum bij het kopje van het UWV. Ik plaats de link, dan weten jullie wat er speelt.... http://www.zwangerschapspagina.nl/stel-vraag-uwv-webcareteam/490610-mededeling-zwanger-direct-ontslag.html#post16417592
@ Mamavanjuul, zou je mij de volgende keer op 8 augustus willen zetten alsjeblieft? @ Liyana, wat rot veel sterkte! @ Oermoeder, heb je berichtje gelezen, jeetje zeg, wat een rot nieuws! Ik ben eigenlijk bang voor je dat je in een niet zo'n goede positie staat. Je mag natuurlijk niet ontslagen worden omdat je zwanger bent, anderzijds lag de brief al klaar.. als ik je een tip mag geven, bel als je in de gelegenheid bent even het juridisch loket op. Die geven vaak op kleine vragen meteen telefonisch antwoord.
Oermoeder heb net ok je stuk gelezen! Ik weet niet if dat zo maar mag in deze tijd mag alles voortaan wel! Gewoon belachelijk!! Succes Mamavanjuul heb nog wat afspraken staan maar niet Dior gegeven weet niet hoe ik de kleur moet aan Pasen helaas!! Maar 22 januari uit gebreide 12 wk echo en 7 feb weer controle gynocloog?!
Hey wat vervelend. Al ben ik bang dat je zwangerschap op dit moment geen tegenargument kan zijn. De brief lag immers al klaar en je werkgever zal kunnen aantonen dat ze hier al even mee bezig waren. Echter kun je wel de discussie aangaan of de bedrijfseconomische redenen aanwezig zijn. Hebben ze een ontslagvergunning voor je gekregen? Of willen ze je een vaststellingsovereenkomst laten tekenen buiten het uwv om? Ik weet niet of je een rechtsbijstandsverzekering voor arbeidsconflicten hebt. Zo ja, dan zou ik die even bellen. Anders idd informeren bij het jurifisch loket. Succes meid.
@oermoeder wat balen dit zeg! Ik denk idd ook dat de brief er al lag... maar dat betekent niet dat je je mogelijkheden niet uit kan zoeken natuurlijk, al helemaal als je zelf al zegt dat er eigenlijk geen bedrijfseconomische redenen zijn! sterkte... @hier... ik ben opeens echt op van de zenuwen voor aanstaande maandag! Wie helpt me even te kalmeren... Hoop zo dat alles goed zit en we een mooi kloppend hartje te zien krijgen op de echo!! Volop zenuwen hier.... aaaahhhhh