Snap ik mentaal is het ook een grote impact hopelijk kan je het met de tijd een plekje geven. Belangrijkste is wel er over blijven praten en vooral niet op kroppen. Is voor mij toen der tijd een goede les geweest.
Zodra ik een goede echo heb, doe ik mee. MvM afzeggen na slechte echo vind ik te confronterend, vandaar. Ben ook mede zwanger dankzij MvM, dus doe zeker mee!
Wij hebben ook een vakantie geboekt: in augustus gaan we 12 dagen rondtrekken in IJsland. Ik ben dan een maand of 4 en verwacht dat ik nog niet een enorme buik heb. Komt wel goed denk ik, alles gewoon wat rustiger aan doen. Daarnaast ga ik in juni nog voor een korte trip naar Toronto, dan ben ik net 3 maanden, dus moet ook wel goedkomen. Wel een lange vlucht natuurlijk, dat is wel wat minder. Ik probeer dan maar tussendoor een beetje te lopen... En volgens mij moet je voor elke vlucht een doktersverklaring hebben oid. Zal eens even Google raadplegen...
Dit is ook een van de redenen om op deze pagina toch mee te blijven lezen. Ondanks dat ik jullie niet persoonlijk, kan ik er wel makelijk over praten, omdat er toch een aantal dames bijzijn die niet zonder slag of stoot zwanger zijn geworden en dus enigszins weten hoe ik me voel. Ondertussen weten ook een hoop mensen in onze directe omgeving wat er gebeurt is en kan ik met hen praten.
Ooh IJsland lijkt me ook zo mooi Mja met een bonusdochter van bijna 7 die zich niet alleen kan vermaken wordt hem dat hier niet. Vorig jaar Italië geweest en echt twee weken bezig geweest met haar vermaken omdat er niks voor de kids was. Nu weer lekker all in naar Turkije met miniclub waterpark enz heeft zei ook weer een leuke vakantie en wij zijn ook weer wat uitgeruster na 11 dagen IJsland komt denk ik nog wel wanneer we 50plus zijn dan ofzo Haha
Haha snap het ja. Dat is niks voor kids inderdaad. Over een jaar of 20 kan je misschien weer dit soort reisjes maken Overigens klinkt dat waterpark in Turkije helemaal niet slecht Heerlijk!! Lekker chillen en rond dobberen in het water!
Dat is idd altijd fijn. Ik ga in ieder geval voor je hopen dat je snel weer toe bent aan een nieuwe ronde natuurlijk lichamelijk en mentaal en dat het je dan gegund is. En vooral de moed niet op geven ik dacht ook dat het me niet meer gegund was. En dan ook nog is de mmm en dan exact die jaar later een positieve test in handen hebben. Terwijl ik drie jaar terug er achter kwam dat het geen hartslag had. Alsof het zo moet zijn.... en idd zwanger worden is een cadeautje maar helaas zijn sommigen zich daar niet van bewust en denken dat je een kindje zo uit het Alber Heijn schap haalt. Zooo vervelend
Poehee dat snap ik wel ja dat het mentaal nog niet helemaal geland is... zo enorm heftig allemaal. En waarschijnlijk is alles zo snel gegaan (diagnose, OK, etc) dat je niet eens kan nadenken over alles wat er gaat gebeuren of is gebeurd. Het ene moment ben je super blij met een positieve test in je handen, echter voor je het me beseft wordt dit geluksmoment bruut verstoort door zoiets heftigs. Moet een enorme emotionele rollercoaster zijn
Nee was een drama Haha. Kleine meid heeft er in ieder geval zin in. Twee jaar terug ook geweest in Turkije wel een kleiner hotel als nu maar goed ze is nu straks alweer 7 dus nu mocht ze mee helpen kiezen en ook een stuk zelfstandiger deze zomer, twee jaar terug kleine amper gezien over dag op de controle Momenten tussen door na dan, mevrouw zat de hele dag in de mini club voor ons heerlijk wij lagen bij het zwembad en ze kwam tussen door steeds, mag ik zwemmen, mag ik naar de mini club, mag ik naar de glijbaan. Was ideaal 1 zwembad en overzichtelijk en als ouders heb je de vakantie van je leven als de kids zich vermaken. Dus ik weet ook wat de plannen zijn coor de komende jaren
Wij geven de moed zeker niet op. We slepen elkaar er doorheen en wanneer we vanuit het zkh groen licht krijgen en we zijn er allebei aan toe, gaan we het gewoon weer 'proberen'. Wat dat betreft hebben we de tijd, ons dochtertje is bijna 20 maandjes, dus alle tijd. En zoals ik al eerder zei: wie weet hebben we een mooie positieve test in handen terwijl jullie met een dikke buik lopen
Ik had m bij mij toen ik met 21 weken naar Amerika vloog, maar niemand heeft mij er om gevraagd. Is pas ban belang bij 7/8 maanden omdat ze bang zijn dat je in de lucht bevalt. Moet je even kijken met welke maatschappij je vliegt, bij de een is het vanaf 32 weken noodzakelijk en bij andere pas vanaf 36 weken.
Ik duim voor je Kats. Eerst dit maar eens verwerken en herstellen. Take your time girl... @vliegtuig, volgens mij heb je geen doktersverklaring nodig hoor tot een week of 34 en kan je gewoon rustig vliegen.
Ben er gisteren mee gestart! Ga mezelf op de lijst toch wat naar achteren zetten trouwens, e zal m'n eerste echo er bij zetten. Duurt nog zooooo lang!
Mama's uitgerekend tussen 1 en 15 januari 2018 1 januari 2 januari TSCM - 32 jaar - 3de kindje 3 januari Ieniemienie - 23 jaar - 1e kindje 4 januari 5 januari Mieksel - 32 jaar - 2e kindje (MMM) 6 januari 7 januari 8 januari PAnniek - 31 jaar- 2e kindje (verrassing) 9 januari 10 januari 11 januari Immy-34 jaar-2e kindje Plantenbak12 - 26 jaar - 2e kindje Plusje - 35 jaar - 1e kindje 12 januari Jk84 - 32 jaar - 1e kindje Ashleyrachel - 29 jaar - 1e kindje - MMM EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje 13 januari 14 januari 15 januari Keef85 - 32 jaar - 2e kindje Afsprakenlijstje: 22 mei - Mieksel eerste echo (7+3) 23 mei - Ieniemienie eerste echo. (Ong. 8 weken) 24 mei - Ashleyrachel, eerste echo. (Ong. 6,3 weken) 24 mei - Jk84 eerste echo (Ong. 7 weken) 26 mei - PAnniek eerste echo (7+6 weken) 30 mei - Plantenbak12 eerste echo (7+4) 31 mei - Keef85 eerste echo (7+3) 6 juni - Plusje eerste echo (ong 7 a 8 weken) 7 juni - EvelyndeB eerste echo (8w4d) 16 juni - Immy eerste echo (10 wkn of ms meer) In totaal tot nu toe: 0 BOYS 0 GIRLS 1 VERRASSING
Ik zit heel erg te twijfelen over wanneer ik MvM zal contacteren. Het kan natuurlijk allang, maar ik heb net zoiets als jou @Mieksel , wat als je straks een slechte echo hebt, kan je ze weer af gaan bellen.