Hoi, Ik heb zo'n raar gevoel en ben moe... en nu denk je altijd weer; zou het? hoeveel kans heb je als je voor je NOD test dat de test de juiste uitslag geeft (maw is het zinvol om 2/3 dagen eerder te testen) of is dat duidelijk kansloos? x
Hoi, Ik teste pas positief op de dag van mijn NOD, maar het ligt ook een beetje aan je test. Er zijn testen waar je een aantal dagen voor je NOD kan testen. Succes
Het ligt ook aan je eigen lichaam. Heb je voor je NOD al genoeg hcg aangemaakt om een test positief te laten weergeven? Dat verschilt ook nog per persoon. Ik heb 1 dag na mijn NOD positief getest, maar heb niet geprobeerd eerder te testen omdat ik graag in Rome wou testen. Enige manier om erachter te komen is om het te proberen, misschien beter met een ultragevoelige test. Succes!
Hoi Ik ben nu 3x zwanger geweest en alle3 de keren kon ik voor mn NOD al testen... Het ligt er maar net aan wanneer je eitje goed ingenesteld zit, want vanaf dan word er pas HCG aangemaakt... De eerste keer testte ik 3 dagen voor NOD positief, de tweede keer 1 dag voor NOD en de derde keer 6 dagen voor NOD... Helaas is het alledrie de keren fout gegaan... Mocht je nu reacties gaan krijgen van dames die zeggen dat je voor NOD niet moet testen omdat er genoeg fout kan gaan voor NOD, niks van aantrekken Heb ik ook al vaak genoeg moeten horen en bij mij is t alle 3 de keren NA mn NOD pas fout gegaan, dus of je nu voor of na NOD test, fout gaan kan het altijd... Ik hoop iig dat je klachten komen door een zwangerschap en dat je snel een positieve test hebt! (en dat het goed mag gaan natuurlijk, maar dat is in de meeste gevallen zo!)
Maar misschien heb je wel gewoon een langere cyclus dan de 28 dgn waar je nu van uit gaat. Dus dat het bij jou wél is fout gegaan voor je NOD. Heb ook al 2x posi getest (voor nod) en toch ongesteld geworden (ik noem dit geen geen vmk) en ga nu pas testen als ik overtijd ben. Ik bedoel hiermee te zeggen dat ik het niet zou aanraden om eerder te testen en ik snap helemaal niet dat jij dat wel aanraadt. TS: veel succes, hoop dat je een beetje geduld kan hebben aangezien als je een posi test hebt dat je toch nog een tijd in onzekerheid zit!
Meid, ik heb geen zin om dit soort dingen telkens maar weer aan te moeten horen. Ik word hier namelijk schijtziek van. Ik heb digitale CB's gebruikt en als die zwanger aangeven dan ben ik gewoon zwanger... Als ik met 5 weken dan een mk krijg, dan is dat een mk. En ik heb altijd een cyclus van 28 dagen gehad, ik gebruik ovulatietesten, dus vertel mij alsjeblieft niet hoe en wat. Ik ben er zelfs mee bij de dokter geweest, bloedtest gehad en al, gewoon vmk. Ik ga hier geen dingen roepen als ik niet zeker ben. Sorry, maar dit soort zeik heb ik al te vaak moeten horen/lezen. En wat betreft aanraden, ik raad niemand iets aan, ik zeg alleen maar dat als iemand voor haar NOD wil testen diegene dat gewoon lekker moet doen! Ik laat mensen in hun waarde...
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap 5 dagen voor NOD licht positief getest en dat werd met de dag duidelijker op de test. Ik had denk ik veel HCG hormoon want ik was gelijk na de innestelling aan het kokhalzen
Dat wist ik niet dat je dit al vaker moest aanhoren. Ben ik dus niet de enige. Je moet doen wat je zelf wilt, denk alleen oprecht dat als je de volgende keer wat langer wacht je evt veel minder teleurgesteld bent doordat je een evt vmk niet eens opmerkt.
Nou veel verschillende meningen dus. Ik zit nu op dag 30 (afgelopen keer NOD op 33) dus ik zou feitelijk een stiekum testje kunnen wagen...mijn NOD schommelt ook al lang dus daarom durfde ik niet te testen en wilde ook eigenlijk niet testen tot een dikke week overtijd (als we dat al halen ) maar soms hou je het gewoon niet meer. Zijn de testen van Kruidvat goed om vroegtijdig te testen? xxx
Ert word gezegt dat je met de kruidvat test al snel positief test, die van 2 voor 5 euro, en die geven ook een duidelijk resultaat! Spannend hoor! Ga je nu al testen? Ik duim iig alvast voor je!