Lasje: Gelukkig dat het ongevaarlijk is. Maar wel vervelend. Ja ik weet het van 29 februari, maar ach dan mag ze kiezen 1 maart of 28 februari, wat ze zelf leuk vind mijn oma is ook 29 februari en officieel is ze nog jonger als mij hahaha. Angel: wat leuk een gips buik ga je hem ook versieren? ben benieuwd naar het resultaat. Ik krijg ook geen echo's meer! maarja nog eventjes Heel me zwangerschap vliegt voorbij. kan me nog als de dag van gister herinneren dat ik met een positieve test me vriend opbelde hahaha Er was iemand hier die zwangerschaps- zwemmen heeft gedaan toch? Is dat niet alleen saai baantjes zwemmen dan? Ik probeer me vriend over te halen om samen met me te gaan zwemmen kijken of ik het echt wat vind en even iets leuk samen doen nu het nog kan
Angel geen idee ik moet nog 1 weekje werken en dan mag ik ook met verlof. Ene kant denk ik heerlijk andere kant ga ik lui worden en ben ik bang dat de tijd voorbij gaat kruipen.. Maargoed er staat nog genoeg op netflix en ga dan maar wat vaker zwemmen. Meestal is de groeiecho een medische reden in mijn geval ivm te hoog bmi.. Dat is hier standaard boven bmi 32 krijg je extra echo en ik zat begin zw net op 32,6 ofzo maar ik vind het niet heel erg het schaad de kleine niet en het is voor haar en mijn veiligheid. Leuk hier de gips buik of +- 2 weken! Als cadeau van mijn man gehad. Trouwens wie was dat hier die pas over de uwv had? Ik kreeg gister brief van uwv dat er nog geen zwangerschapsverlof en bevallingsverlof is aangevraagd. Heb dit gemeld bij me manager en die ging er gelijk achteraan. Ze zei wel van ovhier staat dat 1 dag voor je verlof ingaat ik je beter moet melden(zit nu in ziektewet) en dan aan moet vragen. Maar ze ging even checken met het hoofdkantoor. Iemand anders gelijke ervaring? Maak niet heel veel uit verder want ik ga gewoon met verlof😜 wish hoe is het met jou?
Vraagje??? Ik denk dat ik een stukje of de slijmprop bent verloren maar weet het niet zeker. Met afvegen een slijmballetje gevonden te grootte van pinktopje. Moet je dan de gynaecoloog bellen of hoef dat niet ??? Sorry voor mijn vieze verhaal maar t hoord erbij tog hihihi
Het verliezen van de slijmprop - Zwangerschapspagina Zou even de gyn bellen! dan hoef je je ook geen zorgen te maken de rest van het weekend
Haha ik was totaal verrast dat het langs het UWV ging, ik dacht dat m'n werk het gewoon doorbetaalde! Hier vandaag voor het eerst een middagdutje gedaan, heb ik sinds de eerste weken niet meer gehad...ben echt blij dat ik over twee weekjes met verlof kan, merk dat het toch allemaal wel vermoeiend wordt!
Ik ga mijn buik bij iemand die gipsbuiken maakt brengen en zij gaat het dan voor me versieren en dan wanneer mijn kleine meid geboren is met alle gegevens erop dus ik zal hem pas daarna terug krijgen. De afgelopen 5 nachten heb ik in de nacht amper tot niet geslapen en heb vandaag ook nog last van keelpijn en alles wat ik eet komt weer omhoog ik denk dat ik de griep ga krijgen 😫. En soms vind ik het wel jammer dat er zo weinig standaard echo's zijn buiten mijn pretecho's om was 19 weken de laatste keer dat ik haar gezien heb. Er is me wel verteld dat ik niet een hele grote baby krijg maar Derest zal voor mij dus echt een verrassing zijn. Zijn er meerdere mensen die wat minder goed slapen ? En wat doen jullie er tegen ?
Door het verhuizen heb ik het heel druk. Ik lees meer dan dat ik reageer @Plankje: Heb je nog gebeld? @Angel: En hoe gaat het nu met je? Sorry, maar ik heb zelf geen tips om beter te slapen. Ik slaap namelijk nog steeds goed Hier gaat het nog steeds goed. Ik heb wel 1x per week controle VK en ik hoef pas met de 36e week weer naar de gyn. Het hartje van mijn kleine baby wordt goed in de gaten gehouden.
Pregnancy Sleep Problems | What to Expect Ik heb de tip van het nachtlampje gedaan (Nachtlampje in de badkamer in plaats van vol het licht aan, blijf ik meer in slaapmodus) en vond dat enorm helpen. Slaap nu weer ok, maar gaat echt in fases! En beterschap alvast, zal vast ook niet helpen als je je niet lekker voelt 😔
Watermann nee ik durf niet te bellen 😁 En ik voel verder niks geks. Stom he niet durven te bellen
Hier ook geen problemen met slapen. Probeer na 20:00 niet meer te eten en weinig te drinken. Zo hoef ik er maar 1x uit om te plassen. Merk wel dat het lastiger wordt om lekker te liggen als je alleen nog maar op je zij kunt liggen. Krijg beurse plekken. Ik heb een paar keer zwangerschapyoga gedaan. De ademhalingsoefeningen van daar helpen me wel ontspannen. Als ik ontspannen ben val ik sowieso in slaap. Slaap vaak overdag ook wel 1,5 tot 2 uur. Moet toch wat om de dagen door te komen haha. De hartfilmpjes waren weer goed gister en vandaag. Ik moest gistermiddag wel even terugkomen vanwege te hoge bloeddruk die morgen. Was 140/100. Weer urine en bloed onderzoek naar zwangerschapsvergiftiging. Had ik niet gelukkig. Wel 2 bloedwaarden die net over de grens waren. Iets met de lever en nieren. Voel me verder prima. Iedere dag eigenlijk weer spannend zo. Op naar de groei echo van woensdag. Wij hopen echt dat de kleine goed gegroeid is en dat we voor de verdere controles en de bevalling naar het streekziekenhuis kunnen.
Plankje: heb je gebeld of niet? Volgens mij hoef je niet te bellen als je je slijmprop verliest. Mijn verloskundige zei dat het niets zegt over wanneer je gaat bevallen... en dat ik haar daar niet voor hoef te bellen! Wel handig als je controle hebt even te melden maar voor de rest zal ik het lekker laten. Maaaaaaar als jij twijfelt ALTIJD BELLEN... Zeg ik nu heel hard maar ik vind toch ook altijd een stap haha! Ha angel nou kom ik je hier ook tegen gezellig! Wat leuk dat je dat laat gipsen naja versieren.. Wat ben jij daaraan kwijt of weet je dat niet? Leuk dat ze het na de geboorte helemaal afmaakt voor je! En slecht slapen... Op zich gaat het redelijk goed maar de laatste week ben ik echt aan het spoken... Word op wakker op zelfde tijden.. Maar vanacht wakker met hele erge misselijkheid en maagkrampen.. Heb een douche genomen zo veel pijn had ik en me voorweeen kwamen er ook nog eens bij. Maar denk buikgriep want ben vandaag futloos aan de race en niet lekker... Hier dus ziekjes De werkgever betaalt ook gewoon je loon anna maar dat krijgen ze terug van de uwv😝
Beurse plekken... Wish ik snap je volkomen.. Wat een heupbelasting! Gelukkig is alles in orde... Wat betreft de waardes.. Ik heb vanaf week 26 ook al verhoogde leverwaardes.. Huisarts had een gyn gebeld en past bij zwangerschap maar na de zwangerschap Moet ik weer daarvoor geprikt worden omdat het ook iets anders kan zijn dan zwangerschap! Oh weet niet wie dat vroeg maar ik heb zwangerschaps zwemmen gedaan, was wel leuk maar ik voel me toch meer op me gemak als ik me eigen gang kan gaan! Lekker doen met je vriend zwemmen vanaf volgende week neem ik me ma 2 twee keer per week mee..
Ik heb opzich geen problemen met slapen normaal ik word niet wakker om naar de wc te gaan helemaal niks maar de laatste 5 dagen slaap ik bij mijn moeder en daar kom ik gewoon niet in slaap en het lijkt alsof ik na een kwartier weer wakker word en dan niet geslapen heb. Bij mij thuis slaap ik echt nog als een roosje daarom vind ik het ook Zo lastig mijn buik zit ook nog steeds niet in de weg heb een bescheiden buikje. De baby is ook heel rustig s'nachts dus ze houd me ook niet wakker. Denk dat het komt omdat ik niet thuis slaap maar ben hier nog tot maandag en nu ik niet lekker ben wil ik zo graag een nachtje slapen en mijn gipsbuik versieren komt ongeveer tussen de 40/60 euro .. Moet er van de week heen om de echte prijs te bepalen hij ziet er nu nog zo uit moet hem ook nog schuren en ik denk dat ze hem nog voor me verstevigd waar nodig is
Heeft er iemand trouwens al gewerkt aan een geboorte plan ? Ik heb de mijne net af gemaakt en die kan ik dan dinsdag bespreken met mijn verloskundige
Lasje. Ik heb tog niet gebeld. Ik voelde me niet anders of ik merk verder niks dus wacht het tog ff af. Leuk gipsbuik angel 😄 Wij gaan begin volgende week gipsen
Ik heb in mijn geboorte plan staan of ik wel of geen pijnbestrijding wil wat ik wil dat er gebeurt als er plots een keizersnee moet komen en wie beslissingen neemt mocht ik ze zelf niet meer kunnen maken heb er vooral duidelijk in gezet dat er bij elke beslissing met mij gecommuniceerd moet worden waarom ze het doen en wat de gevolgen er van zijn. Ook staat er in of ik de baby zelf aan wil pakken eigenlijk beetje de dingen die je zelf wenst. Het is best wel handig zo heb je toch een beetje de bevalling die je wilt als het ook op die manier kan lopen Leuk plankje ben benieuwd naar het resultaat