Hallo, op 22 september trouwen wij op het strand in Kos. via Pinterest kwam ik barefoot slippers tegen (ff googlen, mag geen link plaatsen) Nu zie ik dat ik ze kan bestellen en dan komen ze vanuit de VS of Canada. Is er iemand die weet of ze hier ook te krijgen zijn? wil er niet al teveel geld aan uitgeven, op internet staan ze voor 24.95 (va prijs) en heeft iemand ze al eens gekocht ergens?
en voordeel van zelf maken is dat je echt de allermooiste en perfectste hebt voor bij de rest van je kleding
ik neem aan dat ze een enkelbandje met kettinkje naar de teen bedoeld en niet zo'n ding met tenen..lijkt me wel een beetje vreemd voor een bruiloft.. Ik kan je helaas niet helpen, wel erg mooi!
Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.barefootsandalsshop.com/shop/barefootsandals/bridalpearls.gif
Hey meid, Ik zag ze net voorbij komen op jouw Pinterest! Bekijk bijlage 267844 Ik vind ze echt heel gaaf!! Ik zeg; doen! Waar je ze kunt kopen weet ik niet, maar zelf maken lijkt me niet al te moeilijk als ik het zo zie
Oh, gelukkig! Ik kwam via google van die dingen met tenen tegen, zat al te bedenken hoe ik daar netjes op moest reageren Maar dit is wel heel mooi!! Miss idd zelf maken?
je hebt 1 draadje nodig.. en kraaltjes naar keuze je vouwt de draad dubbel... lusje doe je bij de teen kraaltjes erop en daarna weer splitsen zodat het draadje om je enkel kan. van elastiek of met gewoon draadje.. alleen bij een gewoon draadje moet je er even een sluitinkje opmaken bij elastiek rek je het gewoon klein beetje bij aantrekken. staat op mijn todolijstje om te maken met dochterlief
Huh, maar in de titel staat barefoot slippers Hahahah dit ziet er iig heel wat modieuzer uit dan die teendingen
@daantje in t engels heten ze zo maar toen ik ging google in t nederlands kwam ik 'minimalistische' renschoenen tegen LOL
@kristel die zijn ook heel mooi! zelf maken is een optie maar heb zo weinig tijd. en ik zie dat ze tussen de 10 en 20 euro kosten dus das te overzien
@ryanne: oh dat is wel goed te doen zin om de url te delen? (voor andere situaties dan bruiloften eventueel )
ja hoor als dat mag zet ik hem hier neer. Lovely Feet & Lovely Jewelz er staat geen tussen die ik echt mooi vindt dus heb gemaild of ze ook in opdracht werkt dus ben benieuwd. en anders eens op ebay snuffelen