17 dagen overtijd nu 3 posi test maar de ha gelooft het niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amfy, 23 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Spannend zeg! Ben heel erg benieuwd. Zal voor je duimen dat alles goed is!
    X

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

lijkt me duidelijk! gefeliciteerd hoor!

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    GEFELICITEERD!

En wat betreft je huisarts... Ik had ook zo'n stom mens hoor ;)

De eerste keer dat ik zwanger was ging ik erheen omdat ik 6 dagen voor NOD hele erge steken in mn liezen had en daar maakte ik me een beetje zorgen om.. Zij ging toen een zwangerschapstest doen, die was natuurlijk negatief! Toen zei ze tegen me 'Je bent niet zwanger en het lijkt me heeel sterk dat je over een week ineens wel positief test'
    Ze vertelde me zelfs dat je vanaf de conceptie al kan testen! Dus net na je eisprong... Hoe DOM kan je zijn?!

Nou, 2 dagen later had ik een positieve digitale Clearblue hoor! Bij sommige artsen vraag je je gewoon echt af hoe het ze in godsnaam gelukt is om arts te worden ;)

4. happybest

happybest Bekend lid

18 feb 2008
    950
    0
    0
    Niet werkzame fysiotherapeut
    Friesland
    Mijn huisarts gelooft het ook niet. Die zegt dat je dan niet overtijd bent geweest maar een latere eisprong hebt gehad. Ik kan volgens haar niet zwanger zijn omdat ik negatieve testen heb en dat terwijl ik nog nooit overtijd ben geweest. Ik moet nu een echo van de onderbuik laten maken.

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Spannend meis, echt heel erg leuk voor je, hoop dat je ondanks alles wel een beetje kan genieten nu en het ook daadwerkelijk gelooft!

6. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Echt irritant sommige huisartsen! Je gaat er vanuit dat zo'n "arts" weet waar ie over praat toch?!
    Er zijn zoveel vrouwen die pas later positief testen... Is ook genoeg over te vinden op internet. En zo'n arts blijft volhouden dat het niet kan.

Zo zijn er ook artsen die beweren dat ontpillen niet bestaat... Soms je diploma bij een pakje Blue Band gekregen?

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    blusvrouw: gefeliciteerd hoor!

het kan heel goed zijn dat je toch een late eisprong hebt gehad en dus gewoon nog te weinig hormonen had om positief te testen..
    slecht hoor,van je huisarts.

heb je haar wel even gebeld om te zeggen dat je dus ecbt wel zwanger bent(ekker inwrijven haha)en ook de apotheek..ivm met eventuele medicijnen in de komenden maanden.

geniet ervan!

Deel Deze Pagina