ja dan moest ik lachen omdat ik dan gelijk heb ja.. want die eerste test kreeg ze niet eens op de foto ( dus zal nooit veel geweest zijn ) en de 2e test vind ik niet positief.. maar goed we wachten af..
die 2de test is juist wel hartstikke positief!! een streep is een streep en de mijne waren (bij me miskraam en bij deze zwangerschap ) ook zo licht ,mss wel lichter!! en bij geen zwangerschap wassie wit!
en de eerste test was een etos test...die zijn al minder gevoelig!!!...daar zag ik bij de zwangerschappen van me 2 oudste kids ook alleen maar een licht streepje op! (na NOD zelfs)
Lijkt me overduidelijk positief, mijn strepen waren 2 dagen voor NOD ook zo en werden daarna sterker. Een roze streep is een streep. Als er geen hcg in je zit komt er geen streep. En als je hcg in je hebt kun je alleen maar zwanger zijn.
het is niet voor 100% zeker te zeggen dat als de volgende test negatief is, jij gelijk hebt omdat het streepje dan toevallig niet even dik is...ik zeg dat het dan net zo goed een vmk kan zijn nu staat er gewoon duidelijk een 2e streep ( hoef er niet eens mn ogen voor dicht te knijpen ) en ik kan daar niks anders van maken dan zwanger....het is namelijk lastig beoordelen vanaf een foto hoe breed of what ever het streepje in werkelijkheid is....in werkelijkheid kan de streep namelijk best veel duidelijker en breeder zijn dan dat hij op de foto lijkt ik kreeg de streepjes van mijn eerste positieve testen met geen mogelijkheid op foto, en ze waren dunner dan het streepje op de test van TS en dat heeft me niet minder zwanger gemaakt
Wat een zinloos gelul allemaal zeg.. en een beetje vreemd ook! Hoe vaak zie ik niet zulke testen voorbij komen en wordt er door de meerderheid gereageerd met: "voorzichtig gefeliciteerd, maar ik zou nog even doortesten hoor, want blablabla..." Maar bij iemand waar een zwangerschap niet uit komt worden hele discussies gevoerd dat die test écht wel positief is, want blablabla.. Ik snap soms echt niks van de leden hier hoor @ts: het kan beiden kanten op met je test... niemand hier kan jou garanderen dat die test positief is of negatief. Ik zou er nog een test tegenaan gooien als ik jou was.. succes iig!
Wat ben je negatief zeg! Leer dan eerst schrijven Lachen is namelijk met CH. En om dan te zeggen dat je gaat lachen?? Ik snap echt niet waarom je daarom zou gaan lachen? En meid ik vind hem wel positief! Ik hoop dat je een leuk weekend hebt en nog even lekker kan genieten! Ik ben benieuwd hoe je vriend er tegenover staat nu, lijkt mee heel moeilijk voor je omdat je 17 bent en er veel op je af komt. Maar ik hoop wel dat je het straks heel mooi kunt vinden! En volgens mij als ik je vorige berichtjes zolees ben je er wel heel blij mee!
dat was hetzelfde wat ik dacht in het zwangerschapstesten topic zou iemand met zo'n test idd bijna dik gefeliciteerd worden ik vind het dan erg kinderachtig om te zeggen "als de volgende test negatief is heb ik gelijk en moet ik lachen, want zie je nou wel de streep was niet even breed" nee dan ben ik de gebeten hond en lullig tegenover TS als ik zeg dat het dan net zo goed een VMK kan zijn ja sorry, ik kan niet leuker of makkelijker maken voor TS er staat gewoon een streep...dun of dik...hij is gewoon duidelijk..het is geen tuurstreep Ik vind het vervelend voor haar...en ik hoop dat ze er samen het beste van gaan maken
ze bedoeld het juist andersom hoor .. maar goed.. ik reageer niet meer op jullie reacties ( en vooral niet op typfouten: hoezo kinderachtig) en wacht gewoon TS af
Hier nog iemand met zo'n zelfde test (ook zo licht en dun) en het resultaat wordt bijna geboren dus ik zeg, positief. En wat een hoop onzin zeg dat je zoveel testen hebt gedaan dat je het toch wel zeker weet of het negatief is .. Laten we het gewoon netjes houden en haar andere testje afwachten. Het is voor TS-er al vervelend genoeg denk ik zo.
he maar volgens mijn als ik goed kijk zie ik wel dat de streep even dik is!!! ik bij al mijn testen is ook de buitenlijn donkerder
kijk maar naar de bovenste hier was ik over mijn nod dus test is al wat duidelijker onderste is ver over nod maar bij mijn is dus de buitenste lijn ook donkerder misschien is dit gewoon nog een zeer licht posi test met een donkere buitenlijn!!! al met al ik was ook 17 toen ik mijn eerste kindje kreeg en 20 de 2de nu 10 jaar later ben ik in verwachting van de 3de ,dus als je er achter staat komt alles goed ! ik wil je voorzichtig feliciteren met het wondertje en hoop dat jullie eruit komen!
Ik bedoelde het idd anders Anders als in dat bij meiden met een zwangerschapswens met zulke testen vaak erg sceptisch en terughoudend gedaan wordt en bij deze meid, die op dit moment totaal niet op een zwangerschap zit te wachten, er zo onderhand ruzie gemaakt wordt dat de test écht wel positief zou zijn... beetje vreemd vind ik t.. (t komt op mij een beetje over als sensatie zoeken) Ts heeft hier gewoon helemaal niks aan en ik zou het erg sneu vinden als ts door alle "positieve" reacties haar hele toekomst ziet veranderen op dit moment terwijl ze misschien helemaal niet zwanger is.. Ik zou écht graag nog een test zien voordat ik erover zou oordelen. Want ook ik heb te vaak nepstreepjes gezien. (1000% nep want nagecheckt met bloedtest ) Dus dames, koest even met de discussies, want ts heeft hier gewoon niks aan.. (en helemaal niets aan ot-geklets over big macs ed )
Daarvan staat niets in de bijsluiter en dat is ook niet mijn ervaring. Er is overigens niemand die doet alsof jij met je -blijkbaar 5 jaar testervaring- onzin praat, we geven alleen aan dat er ook andere ervaringen zijn met deze test... Het kan dus beide kanten op.
Ik geef ook alleen andere ervaringen aan...heeft niks met sensatie zoeken te maken bij een echt tuurstreepje had ik wel wat terughoudender gereageerd...maar ik vind dit gewoon geen tuurstreep als ik bij iemand anders dezelfdr streep zou zien..is die voor mij net zo positief als deze...dan ga ik niet zeggen dat ik dat niet vind omdat dit niet is wat ts zou willen horen...en ja t kan nog alle kanten op
nou ik ga nog steeds voor negatief.. maar goed wie ben ik he.. en idd in andere topics moeten de meiden nog even afwachten en hier is het meteen positief klopt dus ook niets van he.. maar goed..
Jeetje mina wat spelen de hormonen hier hoog op zeg....:S We gaan toch zeker geen ruzie maken om een test die wel of niet positief is en wie er gelijk heeft????? En nu weer ontopic mij lijkt de test positief. Ben benieuwd naar je volgende test.