Nee hè...! Uitgerekend en nu is Man ziek!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Marlett, 1 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Gelukkig ben ik in mijn leven niet veel getroffen door echte tragedies, eerder leed in de categorie later-lach-je-d'r-om. Oftewel: heel vervelend op het moment, maar je weet tegelijkertijd dat het allemaal wel weer op z'n pootjes terecht komt en dat je een jaar later zegt "weet je nog toen...." Om maar een voorbeeld te noemen: met het hele gezin flink ziek zijn tijdens een verbouwing in je eigen huis, wasmachine kapot net voor de uitgerekende datum, affijn, je snapt me wel.

Vandaag is er een nieuwe bijgekomen, ik hoop maar dat het allemaal mee gaat vallen, maar was toch benieuwd of iemand hier ervaring mee had: Uitgerekend 2 dagen na de uitgerekende datum wordt mijn man ziek. Echt kotsen-en-kakken-ziek met verhoging erbij. Hij had "niet zo'n zin in een bevalling vannacht" Of ik "het nog een poosje op kon houden.";)
    Iemand die me moed in kan spreken of tips kan geven hoe ik dit kind nog een dag of wat binnen hou? :)

2. marjand

marjand VIP lid

13 jul 2009
    9.728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Luisteren naar je man en het ff een paar dagen in houden....;)

Ja wat kan je voor tips krijgen, het gaat zoals het gaat. Ziek is ziek. En bevallen is bevallen. Je moet er soms gewoon inderdaad maar het beste van maken. En over een half jaar lach je jezelf dood om weer een raar verhaal.

Dus benen bij elkaar....en veel succes met de zieke

3. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    O meid, wat naar! Ik geloof dat je lijf wel een beetje reageert op dit soort situaties door maar even te wachten, maar op een gegeven moment houdt het natuurlijk op..
    Andere oplossing? Een paardenmiddel voor je man halen, zodat-ie heeeeeeeeeel snel weer een beetje opknapt!
    Sterkte!

4. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Update: hij is alweer wat beter. Tja, mannen hè, toch het zwakke geslacht. Nu kreeg ik het verzoek om het voor dinsdag te plannen, want dan had 'ie een saaie studiedag... ;)

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Oh ja, hij redeneert natuurlijk zo 'Je kon het ophouden toen ik ziek was, dus nu kan je ook op commando bevallen'

Succes ermee :D

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Je man hoeft toch niet te bevallen.... : )

7. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha... ik heb bij de eerste wel braaf geluisterd.....
    ofdat ik op een woensdag kon bevallen want dan had hij gelijk lang weekend..
    Woensdag urgentieverlof.. en dan 2 dagen kraamverlof...
    was maandag uitgerekend... en netjes op woensdag bevallen...:D
    (hij had alleen commentaar dat ik net naar het ziekenhuis moest, tijdens een herhaling van voetbalwedstrijd... kon hij de doelpunten weer niet zien...;))

Mijn vent had trouwens bij tweede op 4 december.. acute meniscusoperatie... ook erg fijn als je 1 januari uitgerekend bent....;)

"gelukkig" kwam meisje bijna 2 weken later... en was hij weer volledig hersteld.....

8. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    mannen het is dat we niet zonder kunnen maar anders....... bij de 1e was de finale van pokerstar aan de gang toen hij zei je bent al 10 dagen overtijd dus kan het nog een dagje langer en prompt begonnen de weeen hij heeft de finale nog kunnen afkijken hoor......

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hahaha,

Toen mijn vliezen 10 dagen overtijd s´ochtends om 8 uur braken zei mijn man: 'Je hebt geluk, want ik ben uitgeslapen'..

:p

10. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Bedankt voor de reacties. Maarree...... NU BEN IK ZIEK!!! Boehoe!! Vanmorgen mijn maaltijd van gisterenavond 'achteruitgegeten' en vandaag bijna niks binnengehouden. Mijn zoon was gisteren de klos, dus ik denk dat het een virusje is. Het lijkt me stug dat mijn man en zoon zich ook helemaal leegmaken voor mijn bevalling. :D

11. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    je weet maar nooit misschien zwangeren ze mee succes met de griep en de laatste loodjes

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

haha, wilde je net succes wensen vandaag (is dinsdag he?), maar hoop dat je de kans krijgt om even goed aan te sterken voordat het begint!

beterschap, en succes met de bevalling!

13. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Voor de zekerheid de verloskundige gebeld of het geen kwaad kon, al dat spugen. Gelukkig niet. Bovendien "bevallen zieke vrouwen meestal niet".

Ik ben dus de uitzondering op de regel... :D Maandag kotsziek, dinsdagmiddag ben ik bevallen van een prachtige dochter! Het bevallingsverhaal volgt nog wel in het topic http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/153328-alleen-maar-positieve-verhalen.html

14. miffy11

miffy11 Niet meer actief

gefeliciteerd!!!

Deel Deze Pagina