Gelukkig bijna een echo. Zenuwslopend dit. Ik blijf duimen op een goede afloop. @Caithxxx ga je morgenochtend nog testen? Spannend hoor.
Ja ik ga morgenochtend en zondagochtend (ivm 48u) wel testen, maar tis meer bloed dan alleen afvegen.. heb geen krampen, wat wel gek is (vooral met zo'n gevoelige baarmoeder). Als de test afgelopen zijn, weet ik natuurlijk genoeg. Het is ook echt heel vroeg.. vorige keer begon het op 12 dpo pas, nu is het 10 dpo. Zonder hormonen op 13 dpo.
Wat een fijn gevoel. Goed dat je het beertje had meegenomen. En fijn dat de IUI prima ging. Heel veel succes op het wachtbankje.
Dat was even schrikken dan. Hoe kom je ineens aan een longvirus? Heb je vaker last van je longen of nu ineens? Fijn dat baby het goed doet. Ga maar meteen als je weer wat merkt. Beter keer extra naar het ziekenhuis.
Niet fijn dat het bloeden meer is geworden. Hier deze keer ook al zo vroeg op 10 DPO. En normaal pas op 12 of zelfs 14.
Gelukkig dat het zo goed als weg is. Hoop echt dat het nu ook weg blijft en dat het vlug tijd is voor de echo. Dan weet je tenminste zeker of alles ok is.
Ik ben even weg geweest, heerlijke dagen met mn moeder gehad. Ik las zo nu en dan vluchtig mee. @Maankindje Neem je rust, ik wens je een hele fijne tijd in Spanje. Wat een spannende tijden @Jeske90, ik hoop dat het bloeden nu wegblijft! En @Patty86 Ik had tranen in mn ogen van je omschrijving van de iui met het beertje van je moeder erbij. Ik hoop dat dìt hem voor jullie is. @Kletskous82 ik las over je overweging / gesprek met de verpleegkundige om naar ivf te gaan. Herkende me in wat je zei over dat invriezen, ik vond het ook een groot voordeel dat ze de overige eitjes invriezen zodat je niet weer de hele riedel door hoeft. Maar ja, als het zonder ivf kan is het ook wel weer fijn. Moeilijk he. Naja, ook voor jou weer een spannende tijd dus. Ik ben vanochtend zoals verwacht ongesteld geworden. En ik heb er geen enkele traan om gelaten. Heel gek hoe zo’n perspectief van ivf dan ook weer wat hoop geeft ofzo. Ook al is het rot dat het nodig is.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Patty86 - IUI ronde 6 2e met Gonal F Humbly89 - IUI-D ronde 3 nat cyclus Kiwi3191 - IUI ronde 3 Maankindje - Pauze tot mei, dan IUI ronde 3 Kippie13 - IUI-D ronde 3 nat cyclus Esalki87 - IUI ronde 2 met Gonal F Kletskous82 - IUI ronde 2 eind maart Willow1988 - IUI ronde 11 Caithxxx - IUI ronde 2 Gonal-f & ovitrelle WannabeMammi - 3 wachtmaanden i.v.m. koorts Justanona - IUI Ronde (2) 1 met Gonal-F Catlover2020- IUI ronde 1 Deesandbaby - IUI Ronde 1 IUI/NOD Caithxxx 21-02 / 06-03 Patty86 03-03 / 17-03 Kippie13 01-04? / 14-04? Willow1988 18-04? / 02-05? Overige afspraken: Patty86 Intake IVF 09-03 Zwanger: GroeneBomen IUI ronde 9 201987 IUI ronde 1 nat. cyc Littledreamers IUI ronde 4 SM1987 IUI ronde 11 Melanieex IUI ronde 2 Wishfull123 - IUI ronde 1 Sappie91 - IUI ronde 1 Muisjepluisje - IUI ronde 2 Jeske90 - IUI ronde 3 Zwanger na IUI vanuit: 1e poging start IUI 2020 deel 3 staat in zwanger. WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam en hoeveelste ronde. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE]en aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
De jongste was al iets eerder ziek,alleen bij hem was het vooral dagen koorts en hoesten. En ik heb vanaf piepjong al astma en elk jaar onder controle van t ziekenhuis omdat ik bij een simpel verkoudheidsvirus al flinke verergering van de astma krijg ondanks alle zware medicatie. Bij de 1e was ik vooral zwanger buiten virus seizoen dus dar scheelde. Zwangerschap n2 verliep ook pittig mede daardoor. Maar zo snel, zo heel erg ziek? Nee dit was de 1e keer. Hopelijk ook de laatste
@willow1988 wat naar dat je ongesteld geworden bent. Wat is nu het vervolg? 10 pogingen gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Sterkte meid. Voor de meiden die ook richting IVF/ICSI gaan. Hebben we nog een groepje https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/van-iui-naar-ivf-icsi-weer-een-stapje-verder.728857/
Wat is de wachttijd voor IVF bij jullie? Hier maar 2,5 maand. Ik wil zeker nog 2 IUI's proberen. Ze zegt ik moet het gewoon een beetje rekken dan. Vragenlijst weekje later insturen. Daarna intake weekje later inplannen. Het scheelt dat mijn rondes lekker vlug gaan. Voelt ook eens anders rekken ipv ongeduldig zijn.
@Patty86 en @Kletskous82 Ik bel morgen dat ik op de wachtlijst wil en ga intussen door met nog een iui. Misschien nog twee, want de wachttijd is hier een kleine 2 maanden. Ik kijk er inmiddels wel naar uit (baal zelfs van de wachttijd). Ben er ok mee en wil gewoon dat er een eind komt aan dit gesodemieter
Doen we gewoon nog twee IUI rondes samen en dan IVF. Of misschien wel niet. Twee maanden lijkt heel lang vooral als je er dagelijks mee bezig bent maar moet ook zeggen dat als je druk bent met andere dingen een week weer niks is. Vorige week ongesteld en nu alweer op dag 8.