1e vaderdag; tips?!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lentekriebeltje, Jun 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lentekriebeltje

lentekriebeltje Actief lid

Mar 4, 2010
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haasje, dat is inderdaad ook een leuk cadeau!! Een voorleesboek!

Ondertussen had ik in de hema al een idee opgedaan dat in hetzelfde straatje ligt: een voetbal! Haha, hij kan echt niet wachten totdat hij lekker met zoonlief een balletje kan trappen en aangezien onze uk ballen erg leuk vindt en zelfs al kan overrollen, leek me dit een erg leuk cadeau.

Het voorleesboek ga ik zeker onthouden. (paps is binnenkort ook nog jarig)

Ook zal ik de websites eens bekijken die jullie hebben aanbevolen; thanx voor de tips!

2. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    als voorleesboek is voor zo een moment t boek van Haas erg leuk *raad eens hoeveel ik van je hou* :)

Hier krijgt ie een badjas met achterop in t felroze *mijn papa* ( moet ie maar niet steeds mama der roze badjas pikken :)

3. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

thnx voor de tip!

vriendlief wil graag karten dus heb zo'n kadobon besteld...

4. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    Mijn mannetje is deze week met de motor weg en hij komt zaterdag thuis. Nu heb ik een jurkje besteld met papa's lieveling erop voor de dag dat hij thuis komt en vandaag foto's laten maken van de kleine meid die heb ik ingelijst en pak ik nog in voor vaderdag

5. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik ook!
    Hij zei vorige week dat hij dat nog nooit gedaan had, dus nu is het moment! :D

6. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Ik ga zo even met de kleine meid naar de Karwei, kijken of we een ideetje op kunnen doen.

Zelf zat ik te denken om met verf, 4 vakken in de slaapkamer te schilderen (zoiets wilde ik al doen), en dan kijken of ik in de bouwmarkt iets van canvas doek hebben (geen zin om de stad in te gaan namelijk ;), maarja is ook geen ramp als het moet).

Ik wil dan 4 canvas doeken halen (klein formaatje),
    1ste waar ze lekker op kan vinger verfen.
    2de beplak ik met foto's van haar en papa
    3de verf ik mooi gedicht op wat op papa/dochter slaat
    4de moet ik nog iets voor bedenken.

Dus wellicht blijft het bij 3 vlakken ;).

Moet dus nu snel naar de bouwmarkt, want vandaag is de enige dag dat we wat kunnen regelen!

7. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Femke gaat aan de slag met vingerverf!
    Daarna inlijsten...
    Ik ben benieuwd wie of wat het meeste onderzit.

8. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Ik heb bij www.spreadshirt.nl een badjas laten maken met op de achterkant 'Superpapa' in het logo van Superman :) Deze krijgt mijn man van mij en mn dochter samen.
    Mijn man is ook jarig op vaderdag en hij krijgt een espresso-apparaat als cadeau en van mn dochter krijgt hij een cappucino-kopje + schotel die ik uit naam van mn dochter beschilderd heb met I (hartje) Papa! (met speciale keramiekverf van de speelgoedwinkel ;))

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm het meest leuke vaderdagkado hier vond ik toch wel de foto die ik speciaal heb laten maken op de kinderboerderij... (manlief snapte er niets! van dat ik met een zeker persoon van internet die hij enkel van naam kende had afgesproken MET Anne op de kinderboerderij :) )

Op een klimrek voor de geitjes.. geitjes erbij natuurlijk.. en leuk aangekleed. En die foto laten afdrukken op canvas (zelfde dag gereed bij Expo)
    Superfoto, goed afgedrukt... en hij hangt nog steeds p de werkkamer.
    Nu gaat Anne naar het kdv.. dus knutselt ze daar iets leuks voor papa.
    (dit jaar sssssst niet verklappen: een gekleurde zakdoek... en gezien de hooikoorts dit jaar wel extra erg lijkt.. komt dat goed uit :) )

10. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Het cadeau is af.

Hierbij het resultaat.

View attachment 79461

Ik vind het leuker geworden dan verwacht en dat voor nog geen €20,- :D

Het is dan nog geen vaderdag, maar morgen ben ik aan het werk, zaterdag vieren we mijn man zijn verjaardag (die is op vaderdag jarig).

Vandaar dat hij het alvast vandaag krijgt :).

11. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,805
    4,191
    113
    Leuk zeg!
    Hier niet meer dan een kadootje gemaakt op het KDV. Vind het nu nog onzin om iets te kopen, das straks leuk als ze ouder is en zelf kan uitzoeken.
    En dingen als vingerverfen enzo zijn leuk hoor, maar waar laat je al die zooi

12. B en N

B en N Fanatiek lid

Sep 13, 2007
    2,532
    0
    0
    Aan de muur dus ;)

13. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik heb een mooie foto van de kinderen gemaakt, en die doe ik ondersteboven in de lijst, en dan met een hartje erboven met de tekst: wij zijn onderste boven van jou !!

liefss

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

Jul 14, 2009
    13,173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    tompoucen met foto er op bij de Hema, Jelmar heeft een t-shirt met "papa's boefje" erop, daar heb ik een foto van en die op de tompoucen, lekker zondag :D

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb vanmorgen met Emma een canvasdoek gemaakt. eerst met stift erop getekend daarna met vingerverf handjes erop gemaakt. Heb ik met letterstickers voor papa van Emma erop gedaan en dan nog wat versiersels erop. Wil als ik een leuke foto kan vinden nog een foto van papa en Emma erop doen.

16. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    voor zn eerste vaderdag vorig jaar.. heeft man een horloge gekregen met erin gegraveerd de geboortedatum van zijn dochter.

dit jaar is hij 1 jaar papa.. en nu heb ik een fotoboekje laten maken met fotos van hem en zijn dochter genomen door het hele jaar heen... met als titel.. 1 jaar papa

ik kreeg met moederdag een plantenpotje.. bij tankstation gehaald.. zucht

17. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,805
    4,191
    113
    Ach, ik kreeg niks dus vind een plantenpotje nog heel wat ;)

18. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

Jul 20, 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon gaat zijn papa een energie-pakket geven met een kaart met daarop een gedichtje dat erop neer komt dat het vaderschap nogal uitputtend is. In het pakket zitten:

- energiedrink
    - energie kauwgom
    - druivensuiker
    - douchegel Axe Boost
    - energie gezichtscreme
    - caffeïneroller tegen wallen speciaal voor mannen
    - en natuurlijk een door mijn zoon 'zelf gemaakte' tekening

19. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Ik heb een geurtje gekocht, en wat heb ik gemaakt.

ik heb zijn voetje blauw geschilderd, een afdruk gemaakt op shrink papier (krimpie dinkie) en hup gaatje er in en in de oven,
    dus papa (en de opa`s) krijgen een mooie sleutelhanger met de voetafdruk van mijn zoontje,

oja heb acrylverf gebruikt op waterbasis, ging er heel gemaaklijk weer af.

20. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Hartstikke leuk geworden B en N :)!

Ik ga morgen met Julie wat kliederen met vingerverf voor op papa's kantoor. Ik geloof dat laatst iemand een tip had om de handjes goed open te laten blijven bij het maken van een handafdrukje op het canvas (om te voorkomen dat ze een knuistje maakt dus).
    Weet iemand nog wat die tip was..?

Share This Page