Gisteravond merkte ik op dat mijn borsten alweer minder pijnlijk en minder gespannen aanvoelden, en ik heb gisteren ook nauwelijks last gehad van mijn onderbuik en geen maagzuur. Help, nemen mijn zwangerschapsverschijnselen nu alweer af? Dat voelt niet goed, zo ging het de vorige keren ook... Ik word hier behoorlijk onzeker van... Hebben de zwangeren hier elke dag last van hun zwangerschapsverschijnselen of ook wel eens een paar dagen minder? Groetjes, Wendy * onzeker
ik kan je daar niet mee helpen helaas...ik heb er nooit zo op gelet de vorige zwnagerschappen, maar anders tik je afnemen zwangerschapsverschijnselen in op google ofzo
Er wordt altijd gezegd dat het afnemen van zwangerschapsverschijnselen helemaal niks hoeft te betekenen. Ik snap wel dat je hier hartstikke onzeker van wordt. Sterkte!
hey meid, kan me voorstellen dat je er onzeker van wordt, maar hier zijn ze de ene dag ook duidelijker aanwezig dan de andere! Mn pijnlijke borsten dan, want voor de rest voel ik al helemaal niet zoveel. Dus echt, niet teveel zorgen maken!! (makkelijker gezegd dan gedaan, I know )
Maak je geen zorgen Wendy! Ik had in het begin ook nergens last van, ja op sommige dagen een beetje moe, maar voor de rest had ik geen zwangerschapsverschijnselen. Misselijk ben ik niet geweest (rond de 11e week of zo een beetje lamlendig als mijn maag leeg was, maar als ik gegeten had was t weg), zere borsten kreeg ik pas veel later, maagzuur kreeg ik ook pas rond de 17-18 weken en last van mijn onderbuik heb ik al helemaal niet gehad. Probeer je niet te druk te maken, want dit hoeft echt niets te betekenen!!!!
Ik hoop dat het deze keer wel goed mag gaan. Het zegt niet altijd wat natuurlijk, voor het zelfde geld heb je gewoon een goede (voor jou slechte dan) dag.
Ik wist bij 3,5 week dat ik zwanger was en ging bij mij in vlagen. Soms werd ik dan s'morgens wakker en had zoiets van lijkt wel of het weg is, geen gevoelige borsten, alle kleine kwaaltjes weg, nergens last van. Dan na 2 dagen werdt het dan weer wat meer. Niemand kan met wat jij de laatste maanden hebt meegemaakt je onzekerheid wegnemen. Ik hoop wel dat je snel een vroegere echo krijgt! Kan je er na toe leven. gr. cassanra
Wendy, ik heb inderdaad vaak gehoord dat het in het begin van de zwangerschap heel erg kan 'golven'. Het ene moment kan het best heftig zijn en het volgende moment voel je bijna niets tot niets. Wie weet is er dus gewoon niets aan de hand meid! Ik hoop het echt en duim voor je, meis. Alle liefs, Anouk.
De verloskundigen op deze site zeggen ook altijd dat het wel of niet aanwezig zijn van zwangerschapkwaaltje niets zegt over een (aankomende) miskraam. Je zult vast nu erg onzeker zijn. Ik weet niet wat ik verder moet zeggen. Ik wens je veel sterkte en hoop dat deze keer alles goed gaat. Hopelijk gaat de tijd snel !
Na mijn idee hoeft dit niets te betekenen, ik heb vorig jaar een miskraam gehad en heb van te voren helemaal niets gemerkt! Mag je niet naar de vk voor de echo? Ik was dan 8 weken toen ik er achter kwam maar ik sta strak onder controle! Ook voor mij zelf dat ik niets zo gestrest ben omdat dat ook echt niet goed is voor de kleine!
Wendy, ik weet niet echt een antwoord op je vraag, maar kan me heel goed voorstellen dat je erg onzeker ervan wordt. Ik zou ook zo snel als het kan een echo plannen met de VK, pas dan heb je misschien iets meer rust. Ik zou je zorgen graag bij je weg willen nemen, maar helaas kan niemand dat. Nogmaals ik blijf duimen voor je dat je over 8 maanden een lief klein kindje in je arm hebt.
Wendy, ik kan best begrijpen dat je nu erg onzeker bent, na alles wat je al meegemaakt hebt. Ik duim met je mee dat het deze keer goed blijft gaan hoor. En dat het gewoon een dag is dat je wat minder last hebt van de verschijnselen.
Oh.... meis toch.... ik leef elke keer zo met je mee.... wil zo graag dat het je lukt.... Ik denk dat het afnemen van zwangerschapsverschijnselen niets zegt... ik heb ook perioden gehad van heel veel last van mn borsten en dan weer een hele poos niets... Maar ik snap dat het voor jou moeilijk is, met alles wat je hebt meegemaakt.... Heel veel sterkte de komende tijd, ik duim voor je dat dit een voorspoedige zwangerschap gaat worden....
Vandaag voel ik me weer wat zekerder, want ik voel mijn onderbuik weer ('spierpijn'-gevoel, gelukkig geen kramp) en ik heb ook weer wat last van maagzuur. Veel erover gepraat met mijn man, en hoewel hij het ook moeilijk vindt om erin te geloven, hebben we afgesproken dat we proberen niet in paniek te raken als daar geen reden voor is. Stom he, dat je zo krampachtig kunt zoeken naar de kleinste vorm van bevestiging dat alles in orde is? N.B. Boekje van Kluun voor vaderdag aan mijn man gegeven, als een soort van 'toi' (theatergebruik waarbij de spelers van een bepaald stuk elkaar voor de eerste voorstelling een klein cadeautje te geven dat met de voorstelling te maken heeft, om elkaar succes (= toi toi toi) te wensen). Is goed ontvangen! Groetjes, Wendy
ook ik heb de ene dag wat meer "last"dan de andere ..zo had ik gisteren geen last van mijn borsten en vanmorgen deden ze zo ontzettend zeer en was ik flink misselijk ...dus genieten meid als je geen last hebt ( makkelijk gezegt ..ik werd er ook wat onzeker van hoor ) btw ..heb je vandaag je mannetje vandaag voor het eerst verteld dat je zwanger bent ? ..dat kluun boekje is idd. super hahahah