's ochtends klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pelikaantje, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Volgens mijn man zou het beter zijn om 's ochtends te klussen (dit had hij weer van iemand anders gehoord). Dat zou beter zijn voor het zaad. Dus we klussen nu in mijn vruchtbare periode 's ochtends. :D Dus morgenochtend vroeg erg vroeg aan de klus :D want ik moet al vroeg naar mijn werk.

Weet een van jullie of dit echt zo is?

2. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Geen idee, maar ik vind klussen in de ochtend sowieso veel leuker dus dat zou goed uit komen :D

3. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Hmmm...hoop dat dat niets uitmaakt, ik vind dat helemaal niks s'ochtends klussen :(

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik hoop ook niet dat het waar is haha, mijn vriend moet vroeg naar zijn werk, dus dat word rond 5 uur klussen :eek: ! Mij te vroeg ;)

5. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Ik zou het niet weten of dat zo is.
    Nou vind ik s'ochtens klussen niet zo, ja als ik vrij ben maar niet als ik moet gaan werken. Het liefst blijf ik dan lekker liggen op bed.
    Maar veel plezier met klussen de aankomende dagen :D

6. sofie28

sofie28 Fanatiek lid

30 okt 2008
    2.290
    0
    0
    misschien wel!
    ik heb op internet ergens gelezen dat de eisprong seizoens gebonden is:in de herft en winter springt hij nl laat in de middag of s'avonds en in de lente en zomer nl s'nachts of s'ochtends!

groetjes sofie

7. Bets

Bets Lid

17 okt 2008
    52
    0
    0
    Ha ha, bij ons alleen de zondagochtend wip! :)
    Maar dan alleen als ik vrij ben of een late dienst heb....kunnen we samen nog even blijven liggen daarna.

8. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Haha ik weet ook niet waar mijn man al die wijsheid vandaan haalt :( Maar toch wel lief dat ie mee dankt. Kan er trouwens ook niets over vinden op internet. Maar goed, het kan niet kwaad.....en 's ochtends klussen vind ik ook niet erg...al slaap ik nog wel half..

9. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    pfff...ik hoop niet dat dat klopt, want ik vind klussen smorgens helemaal niks, want op de 1 of andere manier ben ik dan nog te moe ofzo..laat mij het maar doen een paar uutjes later

10. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik zou niet weten waarom het 's ochtends beter zou zijn dan 's avonds... Ik zou juist zeggen dat de zaadjes 's ochtends te slaperig zijn om goed de weg te kunnen vinden :)

Nee, het maakt niks uit hoor, zolang die zaadjes maar daar binnen komen is het goed ;)

Ik moet er trouwens niet aan denken hoor, 's ochtends klussen... Dan ben je nog lam en slaperig, heb je een kleffe bek (zelfs als je poetst, ik althans, ik moet echt eers twat eten voordat het weg is) etc etc..
    Nee, ik vind er niks aan 's ochtends :)

11. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Nou t maakt inderdaad niets uit, wij hebben het helemaal niet 's ochtends gedaan tijdens de vruchtbare periode. Gewoon elke avond :)

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ik heb het ook gelezen. Maar waarom in godsnaam zou je het dan per se 's ochtends doen... als het iets beter is wil het niet zeggen dat als je het 's avonds doet dat je er niet zwanger van wordt.
    Bij ons wisselt het gewoon, het is net waar we zin in hebben. Ik blijf het zo'n onzin vinden "klussen volgens richtlijnen". Dan zouden er weinig zwanger geworden zijn, denk ik!

13. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Ik ben ook niet voor "klussen volgens de richtlijnen", maar ja als je al bijna een jaar bezig bent word je soms een beetje wanhopig.....

14. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja, dat geloof ik graag. En ik vind het ook niet gek dat je dan je cyclus in de gaten houdt en ook op een aantal dingetjes let. Maar het kan natuurlijk ook té worden. En of dat niet tegen kan werken... ik weet het niet...
    succes in ieder geval!

15. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Het is ook weer niet zo dat ik tegen mijn zin in klus hoor 8)

Ik ben er een jaar niet echt 'bewust' mee bezig geweest. Nu pas ovutesten begonnen en getemperatuurd. Volgende week naar de huisarts....

Tja en het blijft moeilijk om er in gedachten niet mee bezig te zijn

16. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Ja dat klopt hihi! Als je iets heel graag wilt, kan dat ook niet anders. En ik snap dat als je al zo'n lange tijd bezig bent, je alle kansen aan wilt grijpen.

17. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    Ik vind sochtends klussen echts niets. Zou dus betekenen dat ik om 4.00 aan de slag moet. Echt niet!
    Wij hebben het altijd savonds gedaan en tot nu toe altijd raak geweest, sinds onze kinderwens. Dus volgens mij maakt het echt niets uit hoor.

18. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Saskia 1984; haha "klussen volgens richtlijnen" wat zeg je grappig! Ik ben het wel met je eens dat je niet door moet slaan en gewoon moet doen waar je zin in hebt (en wanneer je zin hebt ;o)

Aan de andere kant stellen een hoop vrouwen die mening ook wel een beetje bij naamate het langer duurt eer je zwanger bent en word het elke maand moeilijker die spontaniteit vast te houden.

Hoe dan ook: @ Pelikaantje: als jullie in de ochtend zin hebben te klussen en daar lol mee hebben dan moet je dat lekker doen... maareh... wel eerst tandjes poetsen he hahaha. Dat is bij ons de regel... hoe bedoel je "weg met de spontaniteit" ;o)

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    soms is het smorgens lekker
    soms smiddag
    soms savonds
    alleen snachts niet dan slaap ik

20. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    hihi misschien een smoesje omdat hij het fijn vindt om smorgens te doen!? Die van mij vind smorgens ook fijner en ik juist niet. Blegh, dan ben je nog zo muffig en slaperig

Deel Deze Pagina