helaas toch miskraam gehad.Wat een teleurstelling, van hoera stemming in diep dal.Begon toch flink te vloeien, twee dagen buikpijn. Nu begint het wat af te zakken, maar we zijn erg verdrietig.gelukkig wel veel steun.Het was voor mij de eerste keer, maar hoop het niet meer mee te moeten maken. groetjes Patricia
Wat rot, ik weet precies wat je voelt. Veelsterkte de komende tijd met het verwerken. En vooral veel geluk voor de toekomst, al is daaraan dneken misschien nu wat onzeker. Liefs Hope
Bedankt vor jullie lieve reacties. Hope, ik heb jouw verhaal ook gelezen, veel sterkte!! groetjes Patricia
He, wat rot Patricia. Ik leef met je mee, heb het zelf ook net meegemaakt. Wees heel lief voor jezelf, neem de tijd en de rust hier voor. Fijn dat je veel steun om je heen hebt. Sterkte, Wietske
Veel sterkte voor de komende tijd, ik hoop dat je het verlies over een tijdje een plekje kan geven. Laat vooral lekker je emoties gaan en doe rustig aan. Nogmaals sterkte. Groetjes, Loca.
Ook ik weet helaas wat je nu meemaakt. Doe lekker rustig aan en neem de tijd om je weg weer te vinden. Het zal echt even duren, maar je komt er bovenop. Pim
Heel veel sterkte meid. Het is een ontzettende rot-ervaring, maar je slaat je er vast doorheen. Veel liefs, Anouk.
Allemaal bedankt!!Kom er wel achter dat ik zeker niet de enige ben, jullie ook sterkte . groetjes Patricia