Hallo dames. In januari gaan we voor een 2e kindje. Ik hoop dan 10 kilo kwijt te zijn (nu al 8.5 dus zou moeten lukken) en dan hoppa die spiraal er uit. Ik vind het super spannend en super leuk. Bij de eerste 2 jaar er over gedaan en de laatste 4 ronden met clomid. Na 3 ronden misser abortion. Ma 2 weken curettage. 10 weken daarna ongesteld. Toen weer clomid en een goeie vakantie en hop zwanger. Hoop dat het deze keer wel sneller gaat. Zeker nu ik bijna 10 kilo kwijt ben. Intussen lekker genieten van alle positieve testen hier op het forum. Nog meer dames die er in januari (weer) voor gaan? Misschien gezellig om hier lekker te kletsen ?
Hier dacht 20 nov laatste pil gehad en ook niet meer begonnen. Wij gaan ook voor een 2e echt weer een spannende tijd maar heb er zin in. Super dat er al bijna 10 kg af is! Gaat je vast wel lukken. Hier 10 kg lichter dan voor mn vorige zwangerschap. En pas weer 3kg eraf en mag nog wel meer af maar een goed begin. Ga je dit keer ook aan de clomid of gaan jullie het eerst zonder proberen?
Ja, hier ook vanaf eind december/begin januari voor een 2e. Ik heb mijn implanon 22 oktober laten verwijderen. Toen na 6 dagen al een menstruatie en dacht ik dat mijn lichaam het had opgepakt. Vervolgens werd ik 2 weken later alweer ongesteld. Morgen is het 6 weken geleden dat ik hem heb laten verwijderen.
Eerst maar eens een half jaartje zelf proberen. Even kijken of mij cyclus zelf weer normaal op gang komt. Wordt nu met de spiraal helemaal niet ongesteld. Maar merk af en toe wel dat ik een eisprong heb of ongesteld had moeten worden dmv vocht vasthouden en mijn humeur. Haha. Zo spannend weer allemaal.
Nee, je kan wel tussentijdse bloedingen hebben. Ook met implanon had ik wel eens paar een paar dagen ertussen. Ik hoop dat het nu goed op de rails is, kan kunnen we straks eindelijk beginnen. Wij willen niet eerder dan eind september een kindje krijgen en de eerste was in ronde 1 gelijk raak, dus wij wachten daarom tot de volgende ronde. Ons nieuwbouwhuis wordt juni/juli opgeleverd en ik wil eerst verhuisd zijn.
Oh ja dat snap ik wel idd. Ik vrees hier een beetje dat het wee zo lang gaat duren. Daar houd ik maar wel rekening mee. Daarom dacht ik op tijd beginnen. Dan is het leeftijdsverschil niet al te groot straks.mocht het zo lang duren. En als het sneller is dan is het mooi meegenomen. Ik heb spiraal. Weet niet of je dan ook eerst onttrekkingsbloeding krijgt?
Ligt eraan. Met hormoon wel, zonder niet. En het verleden zegt gelukkig niets over de toekomst. Wie weet verloopt het dit x heeeeel anders (positiever) voor jullie!
Kom lekker meekletsen in ons groepje! https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/wij-gaan-voor-een-2e-3e-4e-vanaf-lente-zomer-2019.682130/