Hallo allemaal. Hebben jullie bij de sensitest dipsticks wel eens een indrooglijntje gehad? En een indrooglijntje kan toch niet lichtroze zijn? Of kan dat toch wel?
Ik zie wel een lijntje hoor meis! Maar of het een positief lijntje is kan ik niet zeggen. Hij is niet echt gekleurd ofso. En zou die niet allang dik posi moeten geven eigenlijk? Overmorgen nog is een test ertegenaan gooien meis! Ik ga voor je duimen!
Ja behalve als die bloeding van mijn eisprong kwam.. En de test is vrijdag gedaan. Toen ook foto gemaakt
Zo dat is dan wel een hele rare cyclus geweest zeg! Maar zo te hopen wel een hele goeie Waarom gooi je er vandaag niet nog een test tegenaan? Dan zit je 2 dagen verder en kan je hcg verdubbeld zijn. Uiterlijk morgen zou die duidelijker moeten zijn. Ik ga duimen
hey mies, Ik zie ook wel een streepje hoor! Wel heel licht, maar ik zie iets! Doe vandaag nog ff een test dan, hioj zou nu duidelijker moeten zijn dan hoor! Ik duim voor je, zou geweldig zijn na zo'n verhaal vooraf
Hey meid Ik zie wel een streepje, maar uit ervaring weet ik dat sensitest ultra zulke streepjes kan geven terwijl je niet zwanger bent.. Ik heb sensitest zelfs erover gemaild en als antwoord kreeg ik dat het kan zijn dat het 'vuil' in je urine in die streep kan lopen waardoor je de antistofjes kan zien. De antistofjes zijn dus de stofjes die normaal roze gaan worden als het in aanraking komt met hCG. Ik ben niet meer zo'n believer in zulke lichte streepjes alvast... Als je echt zwanger bent dan zou een test een paar dagen later donkerder moeten zijn... Ik duim voor je!
Ik zie m ook maar je zit 12 dagen voor je NOD. Dan kan je echt nog niet positief testen meid. hoe graag je het ook wilt weten,ik hoorde van mn huisarts dat je pas echt goed kan testen en betrouwbaar na 1 week overtijd. En die testen van sensitest heb ik ook gehad en gaven ook licht positief aan maar was niet zwanger. ben zelf niet te spreken over testen die je voor je nod kunt doen....
Dames, ik had vrijdag getest omdat mijn ongi heeeel vreemd was.. En dus om te kijken of ik niet alsnog zwanger was Maar het is een echte indrooglijn Vandaar dat mijn banner er weer staat
Hoezo weet je zeker dat het een indrooglijntje is dan. Kwam het lijntje dan na de aangegeven tijdstip waarin je kijkt of je wel of niet zwanger bent? Ik zou zeggen probeer het over een paar dagen nog eens. Succes
Omdat ik een test die een tijd daarvoor gedaan was toevallig nog wist te vinden. Pakte hem erbij en die had dezelfde lijn. De streep op deze test stond er binnen het half uur (daarna mag je niet meer lezen) en is vrijdag gedaan. Vandaag voor de zekerheid weer 1 gedaan en compleet negatief.. Dus een indrooglijntje!
Stomme indrooglijntjes ook! Balen meid, hoop voor je dat je de volgende ronde lekker knalrose positief zult testen. Liefs wolkjuh